Nadleśnictwo Wołów ogłasza przetarg
- Adres: 56-100 Wołów, ul. Leśna 37
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3809361 , fax. 071 3809361
- Data zamieszczenia: 2010-10-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Wołów
ul. Leśna 37 37
56-100 Wołów, woj. dolnośląskie
tel. 071 3809361, fax. 071 3809361
REGON: 93102413200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Skarb Państwa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa dojazdu pożarowego nr 10-16. Znak Spr. S-2710-18/2010 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane: budowa dojazdu pożarowego nr 10-16 na terenie Leśnictwa Krzelów i Wińsko o łącznej długości 9333 mb zgodnie ze specyfikacją techniczna przedmiotu zamówienia - dokumentacją projektową (załącznik nr 2 cz. I a, b, c, d, e, f, II a, b, c, d, e, f, g, h, III a, b, IV a, b, c, d, e, f, g, h, i V a, b ) do SIWZ, przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji technicznej przedmiotu zamówienia - dokumentacji projektowej przedmiarze robót stanowiącej załącznik nr 2 część. I a, b, c, d, e, f, II a, b, c, d, e, f, g, h, III a, b, IV a, b, c, d, e, f, g, h, i V a, b do SIWZ, przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Roboty przygotowawcze - roboty pomiarowe przy robotach ziemnych - ścinak drzew z karczowaniem pni - zgodnie z przedmiarem robót - wywożenie - transport karpiny na odległość do 2 km do miejsca każdorazowo wskazanego przez właściwego leśniczego Opis projektowanego dojazdu pożarowego Projektowany dojazd przebiega po trasie istniejącej drogi leśnej o nawierzchni gruntowej , jego dokładny przebieg został zaznaczony na załączonej mapie orientacyjnej. Istniejący pas wylesiony ma szerokość od 6,00 do 10,00 m. W ciągu trasy dojazdu w miejscach naturalnych zaniżeń terenu w km 1+200 , 1+500 , 2+900 , 3+277, 5+200, 6+016 zaprojektowano przepusty z rur żelbetowych o średnicy 60 cm dla odprowadzenia wód powierzchniowych w przyległy teren. Z uwagi na stosunkowo małą powierzchnię zlewni dla projektowanych przepustów przyjęto konstrukcyjnie średnicę 60 cm. Projektowane rowy i przepusty nie posiadają naturalnych odpływów z wyjątkiem istniejącego przepustu rurowego w km 1+395 (odcinek dodatkowy) usytuowanego na rowie odkrytym i dlatego zaprojektowano rowy odpływowe odprowadzające , zanikające o długości 50,00 m , obydwa odcinki rowów zaznaczono na planie sytuacyjnym . Na drogi i linie oddziałowe dochodzące do projektowanej trasy zaprojektowano zjazdy w postaci skrzyżowań. W celu ułatwienia ruchu w ciągu drogi zaprojektowano 49 typowych mijanek. Mijanki zlokalizowane są w odległości maksymalnie. 300,00m od siebie z widocznością z jednej na drugą. Takie rozmieszczenie pozwala na swobodne mijanie się pojazdów służby leśnej i zestawów z drewnem. Warunki gruntowo-wodne: Na podstawie wykonanych sond stwierdzono występowanie piasków oraz piasków gliniastych przechodzących w glinę. Miejscami pomiędzy warstwami piasku gliniastego i gliny występują przewarstwienia piasku. Na omawianym odcinku warstwa humusu ma grubość około 15 cm , albo nie występuje. Do głębokości 1,50 m poniżej terenu nie stwierdzono występowania wód gruntowych. Parametry techniczne: Dla projektowanej drogi leśnej przyjęto następujące parametry techniczne : - klasa drogi D - prędkość projektowa 30 km na h - szerokość korony drogi 5,00 m - szerokość jezdni 3,50 m - szerokość poboczy 2 x 0,75 m - spadek poprzeczny daszkowy 3% - droga jednopasmowa z mijankami - nośność konstrukcji jezdni do 80 kN na os Skrzyżowania zaprojektowano z wyokrągleniem włączenia łukami poziomymi o promieniu 11,00 m , szerokości jezdni 3,50 m i długości 12,00 m, konstrukcja nawierzchni jak dla jezdni głównej. Łuki poziome Załamania osi trasy spowodowane chęcią wykorzystania do maksimum istniejącego przebiegu drogi wyokrąglono łukami poziomymi. Projektowane promienie łuków poziomych z uwagi na prędkość projektową nie wymagają poszerzeń pasa ruchu zastosowano jedynie przechyłki jednostronne. W obrębie projektowanych skrzyżowań projektuje się wyokrąglenie przecięcia krawędzi nawierzchni drogi głównej i podporządkowanej łukami kołowymi o promieniu 11,00 m na długości których należy wykonać nawierzchnię utwardzoną na drodze podporządkowanej identyczną jak dla jezdni głównej. Łuki pionowe Projektowane niweleta dojazdu posiada spadki podłużne od 0,33 do 7,90%. Projektowane łuki pionowe wklęsłe oraz wypukłe wyokrąglono promieniami zapewniającymi bezpieczeństwo i komfort jazdy.. Konstrukcja nawierzchni dojazdu pożarowego: Dla projektowanej dojazdu zaprojektowano dwuwarstwową nawierzchnię z kruszywa kamiennego łamanego stabilizowanego mechanicznie. Górna warstwa grubości 8 cm a dolna grubości 15 cm. Nawierzchnię z kruszywa kamiennego należy wykonać na wcześniej wykonanej warstwie odsączającej z piasku grubości 15 cm . Warstwę odsączającą należy ułożyć na całej szerokości korony drogi , aby uniknąć konieczności budowy sączków pod poboczami , co skomplikowałoby technologię wykonania konstrukcji nawierzchni. Projektowane grubości warstw uwzględniają ich zagęszczenie. Budowa nawierzchni z kruszyw kamiennych musi odpowiadać wymaganiom normowym i być wykonana z kruszyw łamanych następujących frakcji : warstwa dolna o frakcji 40-60 mm a warstwa górna o frakcji 20-40 mm z dodatkiem klińca kamiennego o frakcji 5-25 mm i miału kamiennego 0-5 mm. Pobocza drogi należy uformować z gruntu miejscowego co wynika z bilansu robót ziemnych. Odwodnienie Projektowany dojazd będzie odwadniany powierzchniowo. Zaprojektowane spadki poprzeczne jezdni i poboczy zapewniają prawidłowy spływ wód powierzchniowych do rowów przydrożnych. Dla jezdni przyjęto spadek poprzeczny 3% a dla poboczy 5%. Z uwagi na ukształtowanie terenu zaprojektowano rowy jednostronne oraz dwustronne (wyłącznie w miejscach w których istnieje potrzeba z uwagi na warunki terenowe ). Rowy dwustronne zaprojektowano od km 0+643 do 1+200 ; 3+423 do 3+722 na pozostałym odcinku zaprojektowano rów jednostronny. Na odcinkach od km 2+273 do km 2+371 ; 6+652 do 7+244 ; 7+594 do 7+938 ; 0+000 do 0+169 (odcinek dodatkowy) projektowana droga leśna nie posiada rowów przydrożnych. Spadki podłużne projektowanej drogi wahają się od 0,33% do 7,90 %. Wody opadowe spływające z korony drogi do rowów przydrożnych będą odprowadzane w obrębie skrzyżowań w przyległy teren gdyż rowy w ich obrębie są rowami zanikającymi , lub zaprojektowano typowe przepusty rurowe betonowe o średnicy 40 cm ze ściankami czołowymi z betonu B-25. Dla projektowanych przepustów rzędne posadowienia w osi drogi pokazano na profilu podłużnym , natomiast rzędne wlotu i wylotu na przekrojach poprzecznych projektowanej drogi. Przy skrzyżowaniu w km 2+273 rów jednostronny zakończony jest zbiornikiem odparowującym , który posiada następujące parametry : wymiary w płaszczyźnie 20,00 x 15,00m , głębokość 2,00 m ,nachylenie skarp 1:2 odległość od stopy nasypu drogowego min. 3,00 m. Z uwagi na spadki dna projektowanych rowów przydrożnych na odcinkach w kilometrażach 1+340 do 1+420 , 1+660 do 1+990 , 4+250 do 4+820 zaprojektowano umocnienie skarp i dna rowów płytami prefabrykowanymi ażurowymi typu MEBA. Roboty ziemne Roboty ziemne związane z budową dojazdu należy wykonać zgodnie obowiązującą normą. Podczas wykonywania robót zachowywać bezpieczeństwo zgodnie z ustaleniami ustawy. Mijanki i składnice drewna Dla wymijania się pojazdów wzdłuż projektowanej trasy dojazdu pożarowego zaprojektowano 49 mijanek o długości 40,00 m ( 25,00 m plus dwa skosy 1:3 długości 7,50 m) i szerokości 2,50 m o identycznej konstrukcji nawierzchni i takim spadku w przekroju poprzecznym jak droga główna. W przedmiarze robót ujęto wykonanie 11 składnic na drewno o parametrach geometrycznych i konstrukcji nawierzchni jak dla projektowanych mijanek przy czym w części rysunkowej nie zaznaczono ich lokalizacji. Lokalizacja składnic zostanie ustalona w trakcie wykonawstwa robót z leśniczym danego Leśnictwa . Urządzenia obce Na podstawie przeprowadzonego wywiadu terenowego , jak również rozpoznania na miejscu nie stwierdzono występowania urządzeń obcych w obrębie projektowanego dojazdu - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w terminie do dnia 22.10.2010 r. do godz. 1500. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu- w formie przelewu, za moment wniesienia wadium uznaje się moment uznania rachunku zamawiającego. 2. Zamawiający ustala na podstawie art. 45 ust.4 u PZP dla całości przedmiotu zamówienia w wysokość: 29682,00 zł. 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej formie: 3.1 pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: PKO BP o/Wołów 50 1020 5242 0000 2502 0016 9748 z adnotacją wadium na dojazd pożarowy nr 10-16. 3.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczych kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.3 gwarancjach bankowych; 3.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm. ) W przypadku wniesienia wadium w jednej z form zawartych w punkcie 3, w podpunktach do 3.2 do 3.5 rozdziału VII SIWZ należy je złożyć w kasie nadleśnictwa pokój nr 17 w terminie do dnia 22.10.2010 r. do godz. 1500
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.lasy.gov.pl/wolow
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa ulicy MAKOWEJ, STOKROTKOWEJ, JANA PAWŁA II wraz z budową sieci kanalizacji deszczowej oraz siecią oświetlenia drogowego w m. Polkowice - ETAP 1 i 2: ULICA MAKOWA + SKRZYŻOWANIE (ul. Jana Pawła II/Śliwkowa/Rumiankowa)
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa jezdni i chodnika w ciągu ul. Norwida i Szkolnej w Kudowie-Zdroju
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie zadania pn.: Infrastruktura na os. Piastów B - połączenie ul. Bolesława Śmiałego z ul. Jagiellońską w Głogowie wraz z budową miejsc postojowych, utwardzeniem drogi, budową chodników i oświetleniem
Dodano: 2016-07-26 - POPRAWA JAKOŚCI POŁĄCZEŃ DROGOWYCH WOJEWÓDZTWA DOLNOŚLĄSKIEGO POPRZEZ PRZEBUDOWĘ DRÓG POWIATOWYCH NR 3149D I 3143D WRAZ Z OBIEKTEM MOSTOWYM W OŻARACH (DROGA KRAJOWA NR 8 - DROGA WOJEWÓDZKA NR 390), POD ETAP II B-1 - PRZEBUDOWA DROGI NR 3149D OD KM 11+500,00 DO 13+300,00
Dodano: 2016-07-22 - Przebudowa drogi transportu rolnego w Siekierowicach
Dodano: 2016-07-20 - PRZEBUDOWA DROGI WEWNĘTRZNEJ WRAZ Z ODWODNIENIEM W OSIEKU NA DZIAŁCE NR 150, 183 - ETAP 1.
Dodano: 2016-07-20 - Przebudowa dróg w miejscowościach Brennik i Podolany
Dodano: 2016-07-15 - Wykonanie poprawy stanu technicznego nawierzchni gruntowej ul. Brochowskiej we Wrocławiu
Dodano: 2016-07-15 - Poprawa stanu technicznego nawierzchni łącznika drogowego ulic Smętna - Monte Cassino we Wrocławiu
Dodano: 2016-07-15 - Przebudowa ulicy Marii Skłodowskiej - Curie w Zawidowie
Dodano: 2016-07-15