Nadleśnictwo Wołów ogłasza przetarg
- Adres: 56-100 Wołów, ul. Leśna 37
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3809361 , fax. 071 3809361
- Data zamieszczenia: 2010-10-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Wołów
ul. Leśna 37 37
56-100 Wołów, woj. dolnośląskie
tel. 071 3809361, fax. 071 3809361
REGON: 93102413200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Skarb Państwa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa dojazdu pożarowego nr 02-50 i 04-50 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane: budowa dojazdu pożarowego nr 02-50 i 04-50 na terenie Leśnictwa Dębno i Tarchalice o długości 2395 mb zgodnie ze specyfikacją techniczna przedmiotu zamówienia - dokumentacją projektową (załącznik nr 2 cz. I, II, III, IV, V, VI, VII) do SIWZ, przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji technicznej przedmiotu zamówienia - dokumentacji projektowej przedmiarze robót stanowiącej załącznik nr 2 cz. I, II, III, IV, V, VI, VII do SIWZ, przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Opis projektowanego dojazdu Projektowany dojazd przebiega po trasie istniejącej drogi leśnej o nawierzchni gruntowej , jej dokładny przebieg został zaznaczony na załączonej mapie orientacyjnej. Istniejący pas wylesiony ma szerokość od 6,00 do 11,00 m. W ciągu projektowanego dojazdu w miejscach naturalnych zaniżeń terenu w km 1+450, 1+975 zaprojektowano przepusty z rur żelbetowych o średnicy 60 cm dla odprowadzenia wód powierzchniowych w przyległy teren. Z uwagi na stosunkowo małą powierzchnię zlewni dla projektowanych przepustów przyjęto konstrukcyjnie średnicę 60 cm. Projektowane rowy i przepusty nie posiadają naturalnych odpływów z wyjątkiem istniejącego przepustu sklepionego ceglanego w km 0+681 (odcinek dodatkowy) usytuowanego na rowie odkrytym . Na drogi i linie oddziałowe dochodzące do projektowanej trasy zaprojektowano zjazdy w postaci skrzyżowań. W celu ułatwienia ruchu w ciągu drogi zaprojektowano 11 typowych mijanek. Mijanki zlokalizowane są w odległości maksymalnie. 300,00m od siebie z widocznością z jednej na drugą. Takie rozmieszczenie pozwala na swobodne mijanie się pojazdów służby leśnej i zestawów z drewnem. Warunki gruntowo-wodne: Na podstawie wykonanych sond stwierdzono występowanie piasków oraz piasków gliniastych. Miejscami pomiędzy warstwami piasku gliniastego występują przewarstwienia piasku. Na omawianym odcinku warstwa humusu ma grubość około 20 cm , albo nie występuje. Do głębokości 1,50 m poniżej terenu nie stwierdzono występowania wód gruntowych. Parametry techniczne: Dla projektowanej drogi leśnej przyjęto następujące parametry techniczne : - klasa drogi D - prędkość projektowa 30 km/h - szerokość korony drogi 5,00 m - szerokość jezdni 3,50 m - szerokość poboczy 2 x 0,75 m - spadek poprzeczny daszkowy 3% - droga jednopasmowa z mijankami - nośność konstrukcji jezdni do 80 kN/os Skrzyżowania zaprojektowano z wyokrągleniem włączenia łukami poziomymi o promieniu 11,00 m , szerokości jezdni 3,50 m i długości 12,00 m, konstrukcja nawierzchni jak dla jezdni głównej. Łuki poziome Załamania osi trasy spowodowane chęcią wykorzystania do maksimum istniejącego przebiegu drogi wyokrąglono łukami poziomymi. Projektowane promienie łuków poziomych z uwagi na prędkość projektową nie wymagają poszerzeń pasa ruchu zastosowano jedynie przechyłki jednostronne. W obrębie projektowanych skrzyżowań projektuje się wyokrąglenie przecięcia krawędzi nawierzchni drogi głównej i podporządkowanej łukami kołowymi o promieniu min. 11,00 m na długości których należy wykonać nawierzchnię utwardzoną na drodze podporządkowanej identyczną jak dla drogi głównej. Łuki pionowe Projektowane niweleta drogi posiada spadki podłużne od 0,30 do 0,54 %. Projektowane łuki pionowe wklęsłe oraz wypukłe z uwagi na małe sumy spadków podłużnych nie wymagają wyokrąglenia. Konstrukcja nawierzchni drogi: Dla projektowanej drogi zaprojektowano dwuwarstwową nawierzchnię z kruszywa kamiennego łamanego stabilizowanego mechanicznie. Górna warstwa grubości 8 cm a dolna grubości 15 cm. Nawierzchnię z kruszywa kamiennego należy wykonać na wcześniej wykonanej warstwie odsączającej z piasku grubości 15 cm . Warstwę odsączającą należy ułożyć na całej szerokości korony drogi , aby uniknąć konieczności budowy sączków pod poboczami , co skomplikowałoby technologię wykonania konstrukcji nawierzchni. Projektowane grubości warstw uwzględniają ich zagęszczenie. Budowa nawierzchni z kruszyw kamiennych musi odpowiadać wymaganiom normowym i być wykonana z kruszyw łamanych następujących frakcji : warstwa dolna o frakcji 40-60 mm a warstwa górna o frakcji 20-40 mm z dodatkiem klińca kamiennego o frakcji 5-25 mm i miału kamiennego 0-5 mm. Pobocza drogi należy uformować z gruntu miejscowego co wynika z bilansu robót ziemnych. Odwodnienie Projektowana dojazd będzie odwadniany powierzchniowo. Zaprojektowane spadki poprzeczne jezdni i poboczy zapewniają prawidłowy spływ wód powierzchniowych do rowów przydrożnych. Dla jezdni przyjęto spadek poprzeczny 3% a dla poboczy 5%. Z uwagi na ukształtowanie terenu zaprojektowano rowy jednostronne oraz dwustronne. Rowy dwustronne zaprojektowano od km 0+425 do 2+395 na pozostałym odcinku zaprojektowano rów jednostronny. Spadki podłużne projektowanej drogi wahają się od 0,30% do 0,54 %. Wody opadowe spływające z korony dojazdu do rowów przydrożnych będą odprowadzane w obrębie skrzyżowań w przyległy teren z wykorzystaniem projektowanych przepustów z rur AROTA o średnicy o średnicy 40 cm. Dla projektowanych przepustów rzędne posadowienia w osi drogi pokazano na profilu podłużnym , natomiast rzędne wlotu i wylotu na przekrojach poprzecznych projektowanego dojazdu. Roboty ziemne Roboty ziemne związane z budową drogi należy wykonać zgodnie obowiązującą normą. Podczas wykonywania robót zachowywać bezpieczeństwo zgodnie z ustaleniami ustawy. Mijanki i składnice na drewno Dla wymijania się pojazdów wzdłuż projektowanej trasy drogi jednopasowej zaprojektowano 11 mijanek o długości 43,00 m ( odcinek prosty o długości 25,00 m plus dwa skosy 1:3 długości 7,50 m) i szerokości 2,50 m o identycznej konstrukcji nawierzchni i takim spadku w przekroju poprzecznym jak droga główna. W przedmiarze robót ujęto wykonanie 4 składnic na drewno o parametrach geometrycznych i konstrukcji nawierzchni jak dla projektowanych mijanek przy czym w części rysunkowej nie zaznaczono ich lokalizacji. Lokalizacja składnic zostanie ustalona w trakcie wykonawstwa robót z leśniczym danego Leśnictwa . Urządzenia obce Na podstawie przeprowadzonego wywiadu terenowego , jak również rozpoznania na miejscu nie stwierdzono występowania urządzeń obcych w obrębie projektowanej drogi - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w terminie do dnia 21.10.2010 r. do godz. 15.00. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu- w formie przelewu, za moment wniesienia wadium uznaje się moment uznania rachunku zamawiającego. 2. Zamawiający ustala na podstawie art. 45 ust.4 u PZP dla całości przedmiotu zamówienia w wysokość: 13113,00 zł. 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej formie: 3.1 pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: PKO BP o.Wołów 50 1020 5242 0000 2502 0016 9748 z adnotacją wadium na dojazd pożarowy nr 02-50, 04-50. 3.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczych kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.3 gwarancjach bankowych; 3.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm. ) W przypadku wniesienia wadium w jednej z form zawartych w punkcie 3, w podpunktach do 3.2 do 3.5 rozdziału VII SIWZ należy je złożyć w kasie nadleśnictwa pokój nr 17 w terminie do dnia 21.10.2010 r. do godz. 15. 00. 4. W zakresie wadium obowiązują uregulowania ustawy Prawo zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 5. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wolow.lasy.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa ulicy MAKOWEJ, STOKROTKOWEJ, JANA PAWŁA II wraz z budową sieci kanalizacji deszczowej oraz siecią oświetlenia drogowego w m. Polkowice - ETAP 1 i 2: ULICA MAKOWA + SKRZYŻOWANIE (ul. Jana Pawła II/Śliwkowa/Rumiankowa)
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa jezdni i chodnika w ciągu ul. Norwida i Szkolnej w Kudowie-Zdroju
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie zadania pn.: Infrastruktura na os. Piastów B - połączenie ul. Bolesława Śmiałego z ul. Jagiellońską w Głogowie wraz z budową miejsc postojowych, utwardzeniem drogi, budową chodników i oświetleniem
Dodano: 2016-07-26 - POPRAWA JAKOŚCI POŁĄCZEŃ DROGOWYCH WOJEWÓDZTWA DOLNOŚLĄSKIEGO POPRZEZ PRZEBUDOWĘ DRÓG POWIATOWYCH NR 3149D I 3143D WRAZ Z OBIEKTEM MOSTOWYM W OŻARACH (DROGA KRAJOWA NR 8 - DROGA WOJEWÓDZKA NR 390), POD ETAP II B-1 - PRZEBUDOWA DROGI NR 3149D OD KM 11+500,00 DO 13+300,00
Dodano: 2016-07-22 - Przebudowa drogi transportu rolnego w Siekierowicach
Dodano: 2016-07-20 - PRZEBUDOWA DROGI WEWNĘTRZNEJ WRAZ Z ODWODNIENIEM W OSIEKU NA DZIAŁCE NR 150, 183 - ETAP 1.
Dodano: 2016-07-20 - Przebudowa dróg w miejscowościach Brennik i Podolany
Dodano: 2016-07-15 - Wykonanie poprawy stanu technicznego nawierzchni gruntowej ul. Brochowskiej we Wrocławiu
Dodano: 2016-07-15 - Poprawa stanu technicznego nawierzchni łącznika drogowego ulic Smętna - Monte Cassino we Wrocławiu
Dodano: 2016-07-15 - Przebudowa ulicy Marii Skłodowskiej - Curie w Zawidowie
Dodano: 2016-07-15