Urząd Gminy Stare Pole ogłasza przetarg
- Adres: 82-220 Stare Pole, ul. Marynarki Wojennej 6
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 055 2713531 , fax. 055 2713531
- Data zamieszczenia: 2009-03-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Stare Pole
ul. Marynarki Wojennej 6 6
82-220 Stare Pole, woj. pomorskie
tel. 055 2713531, fax. 055 2713531
REGON: 00054262300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.starepole.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
BUDOWA CIĄGU PIESZO - ROWEROWEGO ZĄBROWO - STARE POLE. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie nowej infrastruktury komunikacji pomiędzy Starym Polem a Ząbrowem w zakresie realizacji ciągu pieszo rowerowego polegającej na budowie dziesięciu przepustów na rowach melioracyjnych ułożenia masy betonowo-asfaltowej typu SMA o szerokości 2,5 m oraz powiązania projektowanego ciągu z istniejącą komunikacją na działkach nr 98/1, 98/4, 100/2, 100/4, 118, 371, 414/1, 414/2, 437, obręb Stare Pole oraz działki nr 25,137 obręb Ząbrowo na odcinku 2 326 m. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 37.500 zł. Wadium może być wniesione w jednej lub następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym. c) gwarancjach bankowych d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego 75 8303 0006 0040 0400 0329 0017 BS Malbork Oddział Stare Pole. Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w oddzielnej kopercie opisanej Budowa ciągu pieszo rowerowego Ząbrowo - Stare Pole - Wadium w sekretariacie Zamawiającego Urząd Gminy Stare Pole ul. Marynarki Wojennej 6, 82-220 Stare Pole, I p. sekretariat do dnia otwarcia ofert czyli do 16.04.2009 do godziny 10.30. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania z ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień Publicznych Wadium w formie pieniężnej musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu tj. do dnia 15.04.2009 r. do godz. 10.00 Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Pzp, a w szczególności wykażą, że: a) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia wykonali co najmniej 5 roboty o podobnym charakterze (jak opisywane zamówienie) oraz podobnej wartości. b) dysponują minimum jedną osobą kadry technicznej do wykonywania funkcji kierownika budowy posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej, wykształcenie wyższe lub średnie techniczne, o doświadczeniu zawodowym mini 3 lata jako kierownik budowy podobnych robót. c) dysponują min 1 osobą kadry technicznej do wykonywania funkcji majstra budowy posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej, wykształcenie wyższe lub średnie techniczne, o doświadczeniu zawodowym mini 2 lata jako kierownik budowy podobnych robót. d) dysponują lub maja dostęp (przez dzierżawę, wynajem , leasing itp.) do w pełni sprawnych jednostek sprzętu zapewniających właściwą realizację zadania tj. wytwórnia mieszanki mineralno bitumicznej (otaczarka) zlokalizowanej w odległości zapewniającej spełnianie warunków zachowania temperatury dostarczanej masy. Wytwórnia mas bitumicznych powinna posiadać certyfikat ZKP ( ustawa o systemie oceny zgodności z dnia 30.08.2002 r. Dz. U. z dnia 07.10.2002 r. z pózn. zm; Ustawa o wyrobach budowlanych z dnia 16.04.2004 r. Dz.U. z dnia 30.04.2004 r. z pózn. zm oraz rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 11.08.2004 r. w sprawie certyfikatu CE na wyroby budowlane). mechaniczna układarka mas bitumicznych z możliwością szerokości układania masy od 1,5 m do 2,5 m e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają: polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. f) posiadają sprzęt umożliwiający wykonanie zadania w technologii opisanej w dokumentacji przetargowej. Ocena spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w niniejszej specyfikacji nastąpi na podstawie przedłożonych w ofercie oświadczeń lub dokumentów, których wykaz został określony w części IV SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie Wykonawcy zgodnie z art. 22 Pzp - wg zał. nr 3; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; c) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie - wg zał. nr 4; d) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia wraz z aktualnymi zaświadczeniami z właściwej izby samorządu zawodowego; e) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń , którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował - wg zał nr 8 f). Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. g). Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. h) dowód wniesienia wadium. 2. Ponadto do oferty należy załączyć: a) wypełniony formularz oferty - wg zał. nr 1; b) kosztorys ofertowy - wg zał. nr 5 3. W przypadku wykonawców składających wspólną ofertę, każdy z wykonawców musi złożyć dokumenty wymienione w punkcie 1 lit. a, b oraz f. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Wszyscy wykonawcy składający wspólną ofertę będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy. Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy od wszystkich wykonawców łącznie lub od każdego z osobna. 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 lit. b składa odpowiednie dokumenty określone w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 6. Dokumenty wymagane w niniejszej specyfikacji muszą być przedstawione w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę tj. osobę(y) uprawnioną/upełnomocnioną do reprezentowania firmy. 7. Niedostarczenie któregokolwiek z wymaganych w specyfikacji dokumentów spowoduje wykluczenie Wykonawcy lub odrzucenie oferty z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starepole.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi leśnej nr 39 o nazwie JEZIORO BIAŁE w Leśnictwie Wdzydze
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi leśnej nr 38 o nazwie JEZIORO KRAMSKO w Leśnictwie Debrzyno
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi leśnej nr 16 o nazwie WIERZYSKO w Leśnictwie Wierzysko wykorzystywanej jako dojazd pożarowy
Dodano: 2016-07-27 - Budowa chodnika wzdłuż ulicy Kaszubskiej w Zbychowie
Dodano: 2016-07-27 - MODERNIZACJA DRÓG DOJAZDOWYCH DO GRUNTÓW ROLNYCH W MIEJSCOWOŚCI KRĘPIEC GM. PRUSZCZ GDAŃSKI
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja ul. Wiczlińskiej w Gdyni
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa ul. Obwodowej : budowa chodnika i ścieżki rowerowej przy ul. Obwodowej od kanału Łyskiego do ul. Łąkowej w Redzie - Etap I
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja drogi transportu rolnego Sikorzyno, gmina Stężyca
Dodano: 2016-07-26 - Modernizacja drogi dla rowerów i chodnika przy ul. Wielkopolskiej w Gdyni
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa drogi osiedlowej na ul. Leśnej w Damnicy
Dodano: 2016-07-25