Przetargi.pl
Budowa chodników w ciągu drogi wojewódzkiej nr 924 (ul. Zwycięstwa) na odcinku od ul. Rybnickiej do ul. Bojowej w Knurowie - etap II (Odcinek 1) obejmujący budowę chodnika na odcinku od ul. Rybnickiej do posesji nr 17 przy ul. Zwycięstwa

Gmina Knurów ogłasza przetarg

  • Adres: 44-190 Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3392308 , fax. 32 2351521, 3392292
  • Data zamieszczenia: 2015-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Knurów
    ul. dr. Floriana Ogana 5 5
    44-190 Knurów, woj. śląskie
    tel. 32 3392308, fax. 32 2351521, 3392292
    REGON: 27625758700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa chodników w ciągu drogi wojewódzkiej nr 924 (ul. Zwycięstwa) na odcinku od ul. Rybnickiej do ul. Bojowej w Knurowie - etap II (Odcinek 1) obejmujący budowę chodnika na odcinku od ul. Rybnickiej do posesji nr 17 przy ul. Zwycięstwa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie etapu II (ODCINKA 1) zadania, tj. wykonanie budowy po stronie numerów nieparzystych chodnika w ciągu ul. Zwycięstwa na odcinku od ul. Rybnickiej do zjazdu na posesję ul. Zwycięstwa 17 oznaczonego w dokumentacji projektowej jako: Odcinek 1 (chodnik ul. Zwycięstwa od km 0+0,00 do km 0+294,86), a w szczególności: 1) budowa chodnika o nawierzchni z kostki brukowej wraz z podbudową, w tym: a) kostka brukowa betonowa o grub. 8 cm, b) podsypka cementowo - piaskowa o grub. 3 cm, c) podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm o grub. 15 cm, d) podłoże z gruntu stabilizowanego cementem o grub. 15 cm, 2) wykonanie nawierzchni wjazdów do posesji wraz z podbudową, w tym: a) kostka brukowa betonowa o grub. 8 cm, b) podsypka cementowo - piaskowa o grub. 3 cm, c) podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm o grub. 25 cm, d) podłoże z gruntu stabilizowanego cementem o grub. 15 cm, 3) wykonanie odtworzenia konstrukcji jezdni wzdłuż chodnika na szerokości 1,50 m, w tym: a) warstwa ścieralna z asfaltobetonu o grub. 4 cm, b) warstwa wiążąca z asfaltobetonu o grub. 8 cm, c) podbudowa zasadnicza z asfaltobetonu o grub. 16 cm, d) podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm o grub. 20 cm, e) podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/63 mm o grub. 20 cm, f) podłoże z gruntu stabilizowanego cementem o grub. 15 cm, 4) wykonanie ścieku przykrawężnikowego z kostki kamiennej 10/10 cm, 5) wykonanie odwodnienia ulicy, w tym: a) wpusty uliczne ? 500 krawężnikowo - jezdniowe - 7 szt., b) studnie rewizyjne betonowe ? 1200 - 8 szt., c) osadnik zawiesiny mineralnej o pojemności 4,5 m3 - 1 szt., d) kanalizacja deszczowa z rur PVC ? 400, e) przykanaliki z rur PVC ? 200, 6) wykonanie nowego oświetlenia ulicy, w tym: a) słupy oświetleniowe stalowe ocynkowane o wys. 9 m z pojedynczym wysięgnikiem, na fundamencie betonowym wraz z oprawami oświetleniowymi z redukcją mocy - 9 kpl, b) kable oświetlenia ulicznego - ok. 340,00 mb, c) szafa oświetlenia ulicznego - 1 kpl, 7) wykonanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzyskaniem zatwierdzenia ww. projektu, 8) wykonanie projektu docelowej organizacji ruchu wraz z uzyskaniem zatwierdzenia ww. projektu, 9) oznakowanie organizacji ruchu na czas prowadzenia robót zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu (o którym mowa w pkt. 7) wraz z usunięciem ww. oznakowania po wprowadzeniu docelowej organizacji ruchu, 10) oznakowanie docelowej organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu (o którym mowa w pkt. 8), 11) roboty towarzyszące (roboty rozbiórkowe, zabezpieczenie kolidującej infrastruktury, regulacja urządzeń podziemnych, plantowanie i humusowanie poboczy i obsianie trawą, regulacja lub przebudowa bram i furtek, itp.). 2. Szczegółowy zakres przedmiotu umowy określa dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót oraz ustalenia wynikające z wzoru umowy. Zamawiający, zgodnie z art. 30 ust. 4 pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym normom, a także nazwom własnym materiałów, wskazanym w ww. dokumentach przetargowych. 3. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia 60-cio miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot umowy (materiały i robociznę). 4. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do sfinansowania kosztów wymienionych w § 9 ust. 3 wzoru umowy. 5. Termin wykonania zamówienia: 1) Termin rozpoczęcia opracowania projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót oraz projektu docelowej organizacji ruchu - w dniu podpisania umowy, 2) Termin dostarczenia do Zamawiającego zatwierdzonego projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót - do 8 tygodni od dnia podpisania umowy, 3) Termin rozpoczęcia robót - do 7 dni od daty przekazania placu budowy, 4) Termin przekazania placu budowy - do 10 dni od daty dostarczenia przez Wykonawcę do Zamawiającego zatwierdzonego projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. 5) Termin zakończenia - zgodnie z terminem zadeklarowanym w ofercie przez Wykonawcę wybranego w niniejszym postępowaniu, z tym, że zadeklarowany termin nie może być dłuższy niż 17 tygodni od daty podpisania umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 119 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu winien wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pzp. 4. Wadium winno być ważne na cały okres związania ofertą. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta Knurów w GETIN NOBLE Bank S.A. konto nr 67 1560 1081 2121 0517 3581 0006. 6. Wadium wniesione w pieniądzu przechowywane jest na rachunku bankowym. 7. Wadium w pozostałych formach należy złożyć w oryginale, w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5, pok. 217, II piętro, nie później niż do terminu składania ofert wyznaczonego w niniejszej SIWZ, i nie powinno ono stanowić załącznika do oferty - z uwagi na konieczność zwrotu dokumentu. Wadium wnoszone w postaci gwarancji lub poręczenia musi zawierać sformułowanie Gwaranta lub Poręczyciela do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty zobowiązania na pierwsze pisemne żądanie zapłaty zamawiającego, w przypadku zaistnienia co najmniej jednego z warunków zatrzymania wadium określonego w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Gwarant (Poręczyciel) nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub od przedłożenia jakiejkolwiek dokumentacji. 8. Wadium uważa się za wniesione w terminie: 1) z chwilą uznania rachunku bankowego Zamawiającego przed upływem terminu do składania ofert - w pieniądzu, 2) z chwilą złożenia w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Knurów przed upływem terminu składania ofert - w pozostałych formach

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin zakończenia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.knurow.pl//miasto/zamowienia_publiczne.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach