Gmina Pruszcz Gdański ogłasza przetarg
- Adres: 83-000 Pruszcz Gdański, ul. Wojska Polskiego 30
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-58 692 94 21, 692 94 00 , fax. 0-58 682 27 14
- Data zamieszczenia: 2014-05-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Pruszcz Gdański
ul. Wojska Polskiego 30 30
83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie
tel. 0-58 692 94 21, 692 94 00, fax. 0-58 682 27 14
REGON: 00053713100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszczgdanski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
BUDOWA CHODNIKA WZDŁUŻ UL. NOWEJ W ŁĘGOWIE WRAZ Z BUDOWĄ OŚWIETLENIA- ETAP II - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa chodnika wzdłuż ulicy Nowej w Łęgowie wraz z budową oświetlenia (0+000,00 - 0+215,00) i (0+215,00 - 0+345,00) - etap II. Uwaga! Dokumentacja techniczna załączona do postępowania obejmuje szerszy zakres prac, niż zakres objęty niniejszym postępowaniem. 2. Dane techniczne: 1) Odcinek I (0+000,00 - 0+215,00) a) Nawierzchnia wjazdów: - kostka betonowa prostokątna grubości 8 cm grafitowa - podsypka cementowo piaskowa (1:4) grubości 3 cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubości 10 cm (Uwaga - zmiana względem przekroju konstrukcyjnego) - warstwa kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubości 15 cm b) Krawężnik betonowy wystający 30x15x100 cm na ławie betonowej B15, c) Obrzeże betonowe 8x30x100 cm na podsypce cementowo - piaskowej d) Krawężnik betonowy wtopiony 15x22x100 cm na ławie betonowej B15, e) Umocnienie przeciwskarpy rowu płytami ażurowymi na podsypce piaskowej grubości 5 cm na wysokości 2,0 m f) Wyrównanie lokalnych nierówności nawierzchni mieszanką asfaltu lanego na całym odcinku na szerokości 1,0 m i grubości 7 cm g) Przepusty rurowe pod zjazdami - rury PCV o śr. 60 cm (rury ze ścianką litą jednorodną w całym przekroju rury) na podsypce cementowo - piaskowej grubości 15 cm h) Ścianki czołowe dla rur o śr. 60 cm 2) Odcinek II (0+215,00 - 0+345,00) a) Nawierzchnia chodnika: - kostka betonowa prostokątna grubości 6 cm szara - podsypka cementowo piaskowa (1:4) grubości 5 cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubości 15 cm (Uwaga - zmiana względem przekroju konstrukcyjnego) b) Nawierzchnia wjazdów: - kostka betonowa prostokątna grubości 8 cm grafitowa - podsypka cementowo piaskowa (1:4) grubości 3 cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubości 10 cm (zmiana względem przekroju konstrukcyjnego) - warstwa kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubości 15 cm c) Krawężnik betonowy wystający 30x15x100 cm na ławie betonowej B15, d) Obrzeże betonowe 8x30x100 cm na podsypce cementowo - piaskowej e) Krawężnik betonowy wtopiony 15x22x100 cm na ławie betonowej B15, f) Umocnienie skarp rowu płytami ażurowymi na podsypce piaskowej grubości 5 cm na wysokości 2,0 m g) Umocnienie dna rowów płytami typu Jomb na podsypce piaskowej 10 cm h) Wyrównanie lokalnych nierówności nawierzchni mieszanką asfaltu lanego na całym odcinku na szerokości 1,0 m i grubości 7 cm i) Przepusty rurowe pod zjazdami - rury PCV o śr. 60 cm (rury ze ścianką litą jednorodną w całym przekroju rury) na podsypce cementowo - piaskowej grubości 15 cm j) Ścianki czołowe dla rur o śr. 60 cm k) bariery ochronne typu olsztyńskiego 3) Dane techniczne dla budowy oświetlenia: a) Oprawy oświetleniowe należy wykonać w technologii LED o mocy źródła światła: - wieczorne - 30W - całonocne - redukcja o 50% Oprawy powinny umożliwiać redukcję mocy w godzinach późnonocnych (oświetlenie całonocne) kiedy ruch na ulicy jest niewielki (o około 50% w stosunku do mocy znamionowej). Proponowany diagram redukcji mocy w godzinach nocnych dla opraw : Od momentu włączenia opraw do 21:30 - 100% Od 21:30 do północy - 70% Od północy do 2:00 - 50% Od 2:00 do 3:00 - 70% Od 3:00 do wyłączenia oprawy nad ranem 100% b) Moc źródła światła oraz poziom redukcji mogą się różnić w zakresie +/- 10% od mocy wskazanej w pkt. b), ale należy to potwierdzić obliczeniami w programie komputerowym pozwalającym wykonać obliczenia parametrów oświetleniowych spełniającymi wymagania danej klasy oświetleniowej. Kategorie klas oświetleniowych należy przyjąć zgodnie z dokumentacją projektową. W przypadku redukcji mocy oprawy w godzinach późnonocnych kiedy ruch na ulicy jest niewielki, przewidziano obniżenie klasy oświetleniowej o jeden stopień. c) Materiały - Oprawy LED - należy stosować oprawy wykonane w technologii LED. Temperatura barwowa użytych diod wynosi nie więcej aniżeli 4000K. Odporność na uderzenia o stopniu IK 08 lub wyższym. Diody LED sterowane prądem nieprzekraczającym wartości 700mA. Oprawa wykonana w I lub II klasie ochronności elektrycznej, napięcie zasilania 230V 50Hz, min IP65. Oprawa wyposażona w system optymalnego odprowadzenia ciepła oraz czujnik termiczny zapobiegający przypadkowemu przegrzaniu. Oprawa wyposażona w uniwersalny uchwyt pozwalający na montaż zarówno na wysięgniku jak i bezpośrednio na słupie, a także pozwalający na zmianę kąta nachylenia oprawy. Oprawa musi posiadać dane fotometryczne zamieszczone w programie komputerowym pozwalającym wykonać obliczenia parametrów oświetleniowych oraz posiadać deklaracje zgodności producenta. Stosować oprawę wyposażoną w układ zasilający pozwalający na utrzymanie stałego w czasie strumienia świetlnego oraz umożliwiający redukcję mocy oprawy w godzinach późnonocnych kiedy ruch na ulicy jest niewielki. - Słupy oświetleniowe - słupy stalowe o długości 5 m (Uwaga - zmiana względem projektu) o grubości blachy 4 mm, stal ocynkowana (zgodnie z normą EN ISO 1461). Zaleca się zabezpieczenie dolnej części słupa nieporowatą, elektrycznie izolacyjną masą bitumiczną lub innym materiałem zapewniającym ten sam stopień zabezpieczenia. Długość wysięgnika stosować zgodnie z daną dokumentacją projektową i obliczeniami fotometrycznymi Szczegółową numerację słupów należy uzgodnić z inwestorem. 3. Zakres zadania nie obejmuje przebudowy przepustu pod zjazdem w km 0+082,00 i 0+312,00 oraz projektowanego ścieku w km 0+326,00. 4. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych tj. równoważnych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji technicznej pod warunkiem zapewnienia wszystkich parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. Dopuszcza się również rozwiązania /równoważne/ w zakresie wskazanych w dokumentacji przetargowej norm/aprobat/systemów/certyfikatów/zaświadczeń jakości. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających. Złożone w/w dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o odrzuceniu oferty z powodu /nierówno ważności/ zaproponowanych /zamienników/. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty oraz do późniejszej realizacji zamówienia ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w dokumentacji technicznej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 7 000 zł.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pruszczgdanski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi leśnej nr 39 o nazwie JEZIORO BIAŁE w Leśnictwie Wdzydze
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi leśnej nr 38 o nazwie JEZIORO KRAMSKO w Leśnictwie Debrzyno
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi leśnej nr 16 o nazwie WIERZYSKO w Leśnictwie Wierzysko wykorzystywanej jako dojazd pożarowy
Dodano: 2016-07-27 - Budowa chodnika wzdłuż ulicy Kaszubskiej w Zbychowie
Dodano: 2016-07-27 - MODERNIZACJA DRÓG DOJAZDOWYCH DO GRUNTÓW ROLNYCH W MIEJSCOWOŚCI KRĘPIEC GM. PRUSZCZ GDAŃSKI
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja ul. Wiczlińskiej w Gdyni
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa ul. Obwodowej : budowa chodnika i ścieżki rowerowej przy ul. Obwodowej od kanału Łyskiego do ul. Łąkowej w Redzie - Etap I
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja drogi transportu rolnego Sikorzyno, gmina Stężyca
Dodano: 2016-07-26 - Modernizacja drogi dla rowerów i chodnika przy ul. Wielkopolskiej w Gdyni
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa drogi osiedlowej na ul. Leśnej w Damnicy
Dodano: 2016-07-25