Przetargi.pl
Budowa chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 924 (ul. Zwycięstwa) na odcinku od zjazdu na leśną drogę do skrzyżowania z ul. Bojową (ODCINEK 2) w ramach zadania Budowa chodnika wzdłuż drogi nr 924 (ul. Zwycięstwa) na odcinku od ul. Bojowej do ul. Rybnickiej w Knurowie

Gmina Knurów ogłasza przetarg

  • Adres: 44-190 Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3392308 , fax. 32 2351521, 3392292
  • Data zamieszczenia: 2012-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Knurów
    ul. dr. Floriana Ogana 5 5
    44-190 Knurów, woj. śląskie
    tel. 32 3392308, fax. 32 2351521, 3392292
    REGON: 27625758700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 924 (ul. Zwycięstwa) na odcinku od zjazdu na leśną drogę do skrzyżowania z ul. Bojową (ODCINEK 2) w ramach zadania Budowa chodnika wzdłuż drogi nr 924 (ul. Zwycięstwa) na odcinku od ul. Bojowej do ul. Rybnickiej w Knurowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.1.wykonanie budowy jednostronnego chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 924 (ul. Zwycięstwa) na Odcinku 2 tj. od zjazdu na leśną drogę do skrzyżowania z ul. Bojową wraz z zjazdami i budową oświetlenia ulicznego, w tym: a)nawierzchnie, w tym: - nawierzchnia chodnika z kostki betonowej koloru szarego gr. 8 cm wraz z podbudową o powierzchni ok. 267,40 m2, - nawierzchnia zjazdu na posesję z kostki betonowej czerwonej gr. 8 cm wraz z podbudową o powierzchni ok. 37,80 m2, - nawierzchnia zjazdu na leśną drogę z asfaltobetonu gr. 12 cm wraz z podbudową o powierzchni ok. 44,40 m2, - pobocze z warstwy destruktu gr. 15 cm o powierzchni ok. 120,00 m2, b)oświetlenie, w tym: - kable oświetleniowe o dł. ok. 191,00 mb, - słup oświetleniowy z dwoma wysięgnikami i oprawami - 4 kpl. - szafa oświetleniowa typu SO-1 - 1 kpl. c)odwodnienie, w tym: - przepust z rur WIPRO ?500 mm o dł. ok. 12,50 mb, - przepust z rur PP SN8 ?400 mm o dł. ok. 9,50 mb, - umocnienie rowu płytami ażurowymi na dł ok. 104,00 mb, d)roboty towarzyszące w tym: roboty rozbiórkowe, ustawienie oznakowania pionowego i poziomego, ułożenia rur ochronnych dla zabezpieczenia kabli, wycinka drzew, humusowanie terenu i obsianie trawą. 2.Opracowanie projektów organizacji ruchu: docelowej i na czas trwania robót oraz uzyskanie ich zatwierdzenia przez Marszałka Województwa Ślaskiego (Zamawiający udostępni wybranemu Wykonawcy projekt docelowej organizacji ruchu z nieaktualnym zatwierdzeniem). 3.Sporządzenie przez leśnika wyceny drewna pozyskanego z wycinki. Wykonawca zobowiązany jest do wpłaty kwoty wynikającej z ww. wyceny na konto Zarządu Dróg Wojewódzkich w Katowicach: BANK PEKAO SA 31 1240 1330 1111 0000 2304 0508 4. Szczegółowy zakres przedmiotu umowy określa dokumentacja projektowa w zakresie Odcinka 2, Plan sytuacyjny z oznaczeniem Odcinka 2 zadania, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz ustalenia wynikające z wzoru umowy. 5. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia 60-cio miesięcznej gwarancji na wykonane roboty i obiekty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do przetargu winien wnieść wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). 2.Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pzp. 4.Wadium winno być ważne na cały okres związania ofertą. 5.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta Knurów w: GETIN NOBLE Bank S.A., konto nr 67 1560 1081 2121 0517 3581 0006. 6.Wadium w pieniądzu przechowywane jest na rachunku bankowym. 7.Wadium w pozostałych formach należy złożyć w oryginale, w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5, pok. 218, II piętro, nie później niż do terminu składania ofert wyznaczonego w SIWZ, i nie powinno ono stanowić załącznika do oferty - z uwagi na konieczność zwrotu dokumentu. 8.Wadium uważa się za wniesione w terminie: 8.1.z chwilą uznania rachunku bankowego zamawiającego przed upływem terminu do składania ofert - w pieniądzu, 8.2.z chwilą złożenia w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Knurów przed upływem terminu składania ofert - w pozostałych formach.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.knurow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach