Przetargi.pl
Budowa chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 346 w miejscowości Świdnica Polska. CPV 45233000-9, 45230000-8, 45233280-5, 45100000-8

Dolnośląska Służba Dróg i Kolei we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-425 Wrocław, ul. Krakowska 28
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 39 17 103, 39 17 104 , fax. 071 3917105
  • Data zamieszczenia: 2009-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dolnośląska Służba Dróg i Kolei we Wrocławiu
    ul. Krakowska 28 28
    50-425 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 39 17 103, 39 17 104, fax. 071 3917105
    REGON: 00125517900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dsdik.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa jednostki samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 346 w miejscowości Świdnica Polska. CPV 45233000-9, 45230000-8, 45233280-5, 45100000-8
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa chodnika w pasie drogi wojewódzkiej nr 346 od km 12+870 do km 13+315 w miejscowości Świdnica Polska, Gmina Kostomłoty. Projekt został opracowany przez Biuro Projektowe BAMAR, ul. Poleska 35/34, 51-354 Wrocław. Odcinek objęty opracowaniem zlokalizowany jest na terenie miejscowości Świdnica Polska w gminie Kostomłoty w ciągu drogi wojewódzkiej nr 346 (w dokumentacji projektowej zastosowano kilometraż lokalny). Długość odcinka objętego opracowaniem projektowym wynosi 445 m. Zakres robót obejmuje: I. Branża Drogowa: 1. Roboty przygotowawcze - Rozbiórka nawierzchni chodnika z płyt betonowych - Rozbiórka obrzeży betonowych - Rozbiórka krawężnika betonowego - Rozebranie znaków drogowych - Przestawienie ogrodzenia - Cięcie nawierzchni piłą 2. Podbudowy - Podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 - Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego cementem Rm2,5 Mpa 3. Nawierzchnie - Podbudowa z betonu asfaltowego 0/25 gr. 8 cm - Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego 0/20 gr. 5 cm - Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 0/12,8 gr. 4 cm - Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 0/8 gr. 4 cm - Nawierzchnie z kostki kamiennej 9/11 cm na chodniku - Frezowanie nawierzchni na śr. gł. 5 cm - Zabezpieczenie geosiatką nawierzchni asfaltowych 4. Oznakowanie dróg - Wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego i grubowarstwowego - Wykonanie oznakowania pionowego 5. Elementy ulicy - Ustawienie krawężników betonowych 20x30 na ławie betonowej - Ustawienie krawężników betonowych 20/22 - Ustawienie obrzeży betonowych 8x30 - Wykonanie ścieku z kostki 16x16x14 6. Tymczasowa organizacja ruchu II. Branża sanitarna: 1. Kanalizacja deszczowa - Budowa kanału deszczowego z rur PP SN8 ?150 mm - Budowa kanalizacji deszczowej z rur PP SN8 ? 250 mm - Budowa studni z kręgów betonowych typu BS ?1000 mm - Budowa studni z tworzyw sztucznych ? 600 mm - Budowa studzienek ściekowych z kręgów betonowych ? 450 mm - Czyszczenie istniejącej kanalizacji ? 250 mm - Oczyszczenie i pogłębianie rowów - Przebudowa przepustu dł. 12,0 m ? 600 mm III. Branża teletechniczna 1. Budowa obiektów ochronnych z rur dzielonych ? 160 2. Regulacja pionowa studzienek telefonicznych IV. Branża zieleni 1. Usunięcie drzew i krzewów V. Branża konstrukcyjna 1. Schody wejściowe na teren przy kościele 2. Budowa bramy stalowej w murze kościoła Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, dokumentacja projektowa i Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 8.000,00 złotych (słownie: - osiem tysięcy złotych 00/100-)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy złożą ważną i odpowiednią ofertę oraz: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP, a ponadto: e) wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 3 zadania w zakresie budowy i/lub przebudowy drogi o wartości min. 350.000,00 złotych brutto każde zadanie, f) wykonali w/w zamówienia z należytą starannością, g) dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: - min. jedną osobą na stanowisko Kierownika Budowy, posiadającą wykształcenie techniczne i uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz będącą członkiem właściwej terytorialnie Izby Inżynierów Budownictwa, - min. jedną osobą na stanowisko Kierownika Robót, posiadającą wykształcenie techniczne i uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych oraz będącą członkiem właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, Wykonawca może dysponować min. jedną osobą posiadającą jednocześnie w/w uprawnienia budowlane. h) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 200.000,00 złotych, i) oświadczą, że spełniają warunki określone w art. 22 PZP ust. 1 oraz że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP, j) zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt 2, 3, ust. 2 pkt 1, 5, 5a* (jeżeli dotyczy), 6 oraz ust. 3 pkt 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006 r. poz. 605 z późn. zmianami). 2. Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Pzp. 2. Zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt 2, 3, ust. 2 pkt 1, 5, 5a*(jeżeli dotyczy), 6 oraz ust. 3 pkt 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006 r. poz. 605 z późn. zmianami): a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) wykaz wykonanych robót budowlanych okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania; e) dokumenty (referencje lub inny dokument) od poprzednich Zamawiających potwierdzające, że wymienione roboty zostały wykonane należycie; f) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; g) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; h) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w lit. f) Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; i) polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dsdik.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach