Przetargi.pl
Budowa chodnika na ul. Swarzędzkiej w Gnieźnie

Gmina Miasto Gniezno ogłasza przetarg

  • Adres: 62-200 Gniezno, ul. Lecha 6
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 4260400 , fax. 061 4261687
  • Data zamieszczenia: 2009-08-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Gniezno
    ul. Lecha 6 6
    62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie
    tel. 61 4260400, fax. 061 4261687
    REGON: 63125784500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gniezno.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa chodnika na ul. Swarzędzkiej w Gnieźnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Budowa chodnika na ul. Swarzędzkiej w Gnieźnie strona prawa 543,20m, fragment wzdłuż przystanku strona lewa 20,00m - roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, - roboty ziemne, - roboty w zakresie nawierzchni chodnika i wjazdów na posesję, - roboty wykończeniowe. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewnia: 1.Wykonanie oznakowania miejsca realizowania przedmiotu zamówienia na własny koszt, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003r. Nr 220 poz. 2181) oraz z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem (Dz.U.03.177.1729), na podstawie projektu tymczasowej zmiany organizacji ruchu i zabezpieczenia robót, zatwierdzonego przez Zarządcę drogi, Organ Zarządzający Ruchem - Starostwo Powiatowe, Komendę Powiatową Policji w Gnieźnie. Ww. projekt należy wykonać na własny koszt. 2. Utrzymanie w czystości ulic o nawierzchni bitumicznej i utwardzonej (zgodnie z przepisami wynikającymi z ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach /Dz.U.05.236.2008 ze zm./) przylegających do placu budowy, którymi odbywa się ruch pojazdów Wykonawcy, w okresie trwania robót. 3. W przypadku uszkodzenia nawierzchni utwardzonych, z winy Wykonawcy, wykonanie remontu, celem przywrócenia do stanu pierwotnego. 4. Po wykonaniu robót uporządkowanie terenu objętego przedmiotem zamówienia. 5. Narzędzia i urządzenia niezbędne do wykonania zamówienia w tym między innymi: koparkę, sprężarkę spalinową, zagęszczarkę wibracyjną spalinową, stopę wibracyjną spalinową, przecinarkę tarczową do betonu i asfaltu, walec statyczny samojezdny, skrzyniowe samochody wywrotki, samochód dostawczy. Ilość narzędzi i urządzeń wykorzystanych do realizacji zadania winna zapewnić właściwe tempo realizowanego zadania, w okresie objętym umową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332520
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. dysponują lub będą dysponowali osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym: - min. 1 osobą, która ma uprawnienia budowlane kierownika budowy (w specjalności budownictwo drogowe lub inżynieryjno - drogowe) i posiada zaświadczenie o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, z ważnością na dzień otwarcia ofert. W przypadku wybrania oferty ww. zaświadczenie będzie aktualizowane na min. pół roku z góry. - min. 2 pracownikami, którzy odbyli szkolenie z zakresu wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym (art. 6 ustawy Prawo o ruchu drogowym) i posiadają aktualne zaświadczenie o przebytym szkoleniu, 4. dysponują lub będą dysponowali narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia w tym m. in. narzędziami i urządzeniami określonym w pkt. 2.2.5 niniejszej siwz. Ilość narzędzi i urządzeń wykorzystanych do realizacji zadania winna zapewnić właściwe tempo realizowanego zadania, w okresie objętym umową. 5. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 6. wykonali minimum trzy roboty budowlane branży drogowej - (nawierzchnie: z betonowej kostki brukowej, kostki kamiennej, klinkierowej, płyt betonowych itp.), o wartości min. 150.000,00zł każda, w tym min. dwie jako generalny wykonawca, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz załączyli dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (np. list referencyjny), Ocena warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczeń i dokumentów przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych i Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. (Dz. U. z 2006r. Nr 87 poz. 605 ze zm.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) pisemne oświadczenie o wiarygodności Wykonawcy na podstawie art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 złożone wg załącznika nr 2 do specyfikacji. W treści oświadczenia Wykonawca deklaruje, że: - posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek takich uprawnień, - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponuję potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlega wykluczeniu z postępowania, o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP. b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Wykaz winien zawierać zarówno osoby nadzorujące, jak i wykonujące zamówienie. Dodatkowo należy załączyć: - dowód posiadania uprawnień budowlanych kierownika budowy (w specjalności budownictwo drogowe lub inżynieryjno-drogowe), - zaświadczenie o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, z ważnością na dzień otwarcia ofert, dla kierownika budowy (w specjalności budownictwo drogowe lub inżynieryjno - drogowe). W przypadku wybrania oferty zaświadczenie należy aktualizować na min. pół roku z góry. - aktualne zaświadczenie o przebytym szkoleniu (min. 2 pracowników) z zakresu wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym (art. 6 ustawy Prawo o ruchu drogowym). Jeżeli Wykonawca na dzień składania ofert nie dysponuje pracownikami o ww. kwalifikacjach, do oferty należy załączyć pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnieniu osób zdolnych do wykonania zamówienia, a także zakresem wykonywanych przez nie czynności; e) wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń (określonych m. in. w pkt. 2.2.5. siwz), jakimi dysponuje Wykonawca lub będzie dysponował. Jeżeli Wykonawca na dzień składania ofert nie dysponuje ww. narzędziami i urządzeniami, do oferty należy załączyć pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń i narzędzi; f) aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, g) wykaz wykonanych minimum trzech robót budowlanych branży drogowej - nawierzchnie: z betonowej kostki brukowej, kostki kamiennej, klinkierowej, płyt betonowych itp.), o wartości min. 150.000,00zł każda, w tym min. dwie jako generalny wykonawca, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. list referencyjny).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gniezno.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach