Przetargi.pl
Budowa chodnika i miejsc postojowych wraz z odwodnieniem i oświetleniem przy ul. Kazimierza Sprawiedliwego na osiedlu Piastów Śląskich w Głogowie w ramach realizacji zadania: Infrastruktura na osiedlu Piastów Śląskich - ulica Książąt Oleśnickich i Kazimierza Sprawiedliwego oraz oświetlenie ul. Kazimierza Sprawiedliwego

Gmina Miejska Głogów ogłasza przetarg

  • Adres: 67-200 Głogów, ul. Rynek 10
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 7265437, 527 , fax. 076 7265437
  • Data zamieszczenia: 2009-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Głogów
    ul. Rynek 10 10
    67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
    tel. 076 7265437, 527, fax. 076 7265437
    REGON: 39064729700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa chodnika i miejsc postojowych wraz z odwodnieniem i oświetleniem przy ul. Kazimierza Sprawiedliwego na osiedlu Piastów Śląskich w Głogowie w ramach realizacji zadania: Infrastruktura na osiedlu Piastów Śląskich - ulica Książąt Oleśnickich i Kazimierza Sprawiedliwego oraz oświetlenie ul. Kazimierza Sprawiedliwego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Branża drogowa 1. Kategoria ruchu drogi manewrowej - KR2 2. Obciążenie - 115 kN / oś 3. Chodnik: 3.1. Powierzchnia - 468,20 m2 3.2. Szerokość - 1,50 - 3,50 m 3.3. Konstrukcja: - kostka betonowa gr 8 cm, szara - podsypka cementowo - piaskowa 1 : 4 gr 5 cm 4. Ścieżka rowerowa: 4.1. Powierzchnia - 256,50 m2 4.2. Szerokość - 2,50 m 4.3. Konstrukcja: - kostka betonowa gr. 8 cm, czerwona - podsypka cementowo - piaskowa 1:4 gr. 5 cm 5. Miejsca postojowe: 5.1. Powierzchnia - 390,60 m2 5.2. Szerokość - 2,50 m 5.3. Szerokość dla inwalidów - 3,60 m 5.4. Długość - 5,00 m 5.5. Ilość miejsc zwykłych - 28 szt. 5.6. Ilość miejsc dla inwalidów - 2 szt. 5.7. Konstrukcja: - kostka betonowa gr. 8 cm, szara - 377,00 m2, czarna - 13,60 m2 (pasy rozdzielające) - podsypka cementowo - piaskowa 1:4 gr. 5 cm - podbudowa tłuczniowa (kruszywo naturalne) gr. 15 cm - warstwa gruntu stabilizowanego cementem o Rm = 1,5 MPa gr. 10 cm 6. Jezdnia manewrowa: 6.1. Powierzchnia - 426,10 m2 6.2. Szerokość - 6,00 m (2 x 3,00) 6.3. Konstrukcja: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego BA 0/16 mm gr. 5 cm - podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego BA 0/25 mm gr. 7 cm - podbudowa pomocnicza z tłucznia kamiennego naturalnego gr. warstwy 20 cm - warstwa gruntu stabilizowanego cementem o Rm = 1,5 MPa gr. 10 cm 7. Oznakowanie pionowe: 7.1. Przestawienie istniejących znaków ostrzegawczych - 1 szt. 7.2. Ustawienie znaków: - nakazu - 3 szt. - informacyjnych - 2 szt. - tabliczek - 2 szt. 8. Krawężniki i obrzeża: 8.1. Krawężniki betonowe 20 x 30 - 37,00 m 8.2. Krawężniki betonowe 15 x 30 - 118,00 m 8.3. Krawężniki betonowe najazdowe 15/22 - 135,00 m 8.4. Obrzeża betonowe 8 x 30 - 250,00 m 9. Zieleń drogowa 9.1. Humusowanie z obsianiem trawą - 866,70 m2 9.2. Nasadzenie drzew ozdobnych typu kulistego w kontenerach wraz z wykorowaniem misy, zabezpieczeniem palami i wymianą gruntu - 15 szt. 10. Inne roboty: 10.1. Ustawienie pojemników na odpadki - 6 szt. 10.2. Ustawienie ławek dla przechodniów - 4 szt. Odwodnienie 1. Kanalizacja deszczowa z rur PVC fi 400 o długości 123 mb 2. Studnie rewizyjne z kręgów żelbetowych fi 1200 z włazami żeliwnymi kl. D 400 w ilości 6 szt. 3. Wpusty uliczne fi 500 z osadnikiem, koszem i syfonem - 3 szt. 4. Przykanaliki od wpustów do sieci z rur PVC fi 200 - 3 szt. o łącznej dł. 17 mb Branża elektryczna : 1. Budowa linii kablowej - 128 mb 2. Montaż słupa 10 m - 1 szt. 3. Montaż słupa 5 m - 2 szt. 4. Montaż opraw SL 100 - 3 szt. 5. Montaż rur osłonowych DKV - 14 mb 6. Montaż ochrony przeciwporażeniowej (drut stalowy ocynkowany) - 116 mb 7. Montaż wysięgników 2 - ramiennych - 2 szt. 8. Montaż opraw OCP - 70 - 2 szt. 9. Pomiary kontrolne i odbiorcze - 1 kpl. Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja projektowa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10.000,- zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy pzp 2) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy pzp 3) Wykonali w okresie pięciu lat roboty budowlane, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadające swym rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający za robotę podobną uzna robotę polegającą na budowie/przebudowie drogi o nawierzchni asfaltobetonowej o powierzchni nie mniejszej jak 400 m 2 wraz z oświetleniem i odwodnieniem. 4) dysponują lub będą dysponować ,osobami posiadającymi uprawnienia do: - kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia, - kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia, - kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia, posiadającymi aktualne zaświadczenie o przynależności do OIIB, 5) Posiadają środki finansowe w wysokości co najmniej 300.000,00 zł lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 300.000,00 zł . 6) Posiadają ubezpieczenie działalności od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie oświadczeń i doklumentów na zasadzie spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawców warunków udziału w niniejszym postępowaniu, Zamawiający żąda następujących dokumentów : 1. Formularza ofertowego - zał. Nr 1 do SIWZ. 2. Protokółu z wizji terenu objętego zamówieniem potwierdzony przez inspektora nadzoru Zamawiającego. 3. Kosztorysu ofertowego opracowanego metodą szczegółową 4. Harmonogramu rzeczowo - finansowych w układzie miesięcznym Na etapie zawierania umowy Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania aktualizacji harmonogramu rzeczowo - finansowego. Uwaga ! Podane przy poszczególnych pozycjach przedmiaru numery katalogów mają jedynie charakter informacyjny. Wykonawca ma prawo stosować przy wycenie poszczególnych pozycji przedmiaru kalkulację własną. 5. Dowodu wniesienia wadium. 6. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej musi posiadać adnotację właściwego organu wydającego to zaświadczenie o aktualności zapisów - dokonaną w terminie jak wyżej. 7. Pełnomocnictwo udzielone jednemu z partnerów, przez pozostałych wykonawców, do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu albo reprezentowaniu w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o niniejsze zamówienie. 8. Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art.22 pzp - zał. Nr 2 do SIWZ, 9. Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SIWZ 10. Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 11. Informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebność personelu kierowniczego w okresie ostatnich 3-ch lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zał. Nr 4 do SIWZ. 12. Wykazu osób lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - zał. Nr 4 do SIWZ, 13. Informacja nt. części zamówienia jakie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom- zał. Nr 5 do SIWZ. 14. Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie,- zał. Nr 3 do SIWZ, 15. Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych w wysokości co najmniej 300.000,00 zł. lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę co najmniej 300.000,00 zł. wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 16. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.glogow.sbip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach