Przetargi.pl
Budowa budynku zaplecza sportowego w miejscowości Sietesz

Miasto i Gmina Kańczuga ogłasza przetarg

  • Adres: 37-220 Kańczuga, ul. M. Konopnickiej 2
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 16 6423142 , fax. 16 6426630
  • Data zamieszczenia: 2014-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Kańczuga
    ul. M. Konopnickiej 2 2
    37-220 Kańczuga, woj. podkarpackie
    tel. 16 6423142, fax. 16 6426630
    REGON: 65090060200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kanczuga.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku zaplecza sportowego w miejscowości Sietesz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją operacji Budowa budynku zaplecza sportowego w miejscowości Sietesz dofinansowanej w ramach działania 313, 322,323 Odnowa i rozwój wsi objętego PROW na lata 2007 - 2013 Charakterystyka robót budowlanych Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku parterowego z poddaszem nieużytkowym, niepodpiwniczony o zwartej bryle w kształcie wydłużonego prostokąta zwieńczony dwuspadowym asymetrycznym dachem konstrukcji drewnianej pokryty blachą trapezową dla osób/zawodników uczestniczących w imprezach sportowych. Na parterze zlokalizowane następujące pomieszczenia: szatnie gospodarzy oraz gości - składające się z przedsionka, przebieralni, przedsionka z umywalką, WC, natryskowni - pokój sędziów z WC i natryskiem oraz schowek porządkowy. Budynek szatni należy wykonać w technologii tradycyjnej. Fundamenty monolityczne żelbetowe, ściany zewnętrzne murowane z pustaków ceramicznych typu UNI-MAX gr 25 cm, ocieplone od zewnątrz styropianem gr. 10 cm. Strop w postaci sufitu podwieszanego. Dach konstrukcji drewnianej, krokwiowo - jętkowy pokryty powlekaną blachą trapezową lub fałdową. Obiekt użytkowany będzie w okresie wiosny do jesieni i nie będzie ogrzewany całosezonowo. Zamontowane grzejniki elektryczne konwektorowe w celu podtrzymania dodatniej temperatury w okresie zimowym. W pomieszczeniach higieniczno - sanitarnych zaprojektowano wentylację grawitacyjno - mechaniczną. Pozostałe pomieszczenia z wentylacja grawitacyjną. Instalacja wody zimnej, ciepłej, kanalizacyjna oraz ogrzewania w budynku zaplecza sportowego I.INSTALACJA ZIMNEJ l CIEPLEJ WODY Przewidziano zamontowanie do pomiaru ilości zużytej wody wodomierza typ JS 3,5 DN2S?Q=3,Sm3/h. Bezpośrednio za zestawem wodomierzowym zamontować reduktor ciśnienia oraz zawór antyskażeniowy. Przed i za wodomierzem zamontować zawory kulowe odcinające, za wodomierzem patrząc zgodnie z kierunkiem przepływu wody zawór musi posiadać kurek spustowy. Wykonanie instalacji wodociągowej wody zimnej i ciepłej z rur polipropylenowych (PEX-AI-PEX) łączonych za pomocą złączek zaciskowych z zastosowaniem kształtek mosiężnych. W miejscach podłączenia baterii i zaworów czerpalnych przewiduje się zastosowanie złączek metalowych gwintowanych. Do uszczelnienia łączników gwintowanych stosować taśmę lub pastę teflonową. Rury wodociągowe układane w posadzce należy montować w karbonowych rurach osłonowych typu PESZEL. Przed zabetonowaniem rur należy przeprowadzić próbę szczelności na ciśnienie 1,5 razy większe od ciśnienia roboczego. W miejscach przejść przez ściany i stropy zastosować otuliny ze specjalnego PE. Wszystkie przewody rozprowadzające (woda zimna, c.w.u.), prowadzone w ściankach działowych i w bruzdach, należy zaizolować kształtkami z pianki poliuretanowej. Rury można zastąpić rurami innego producenta. Zaleca się stosowanie rur kształtek jednego producenta. Dla przygotowania ciepłej wody przewiduje się zastosowanie elektrycznych podgrzewaczy wody o pojemności 1501 zamontowanych w pomieszczeniach natryskowni, i 551 - w pom. trenerów oraz przepływowego podgrzewacza wody w pomieszczeniu WC. Nad przyborami sanitarnymi montować należy jednouchwytowe baterie z głowicami ceramicznymi. - Umywalki porcelanowe o wym. 59 x 48 cm. z baterią umywalkowa ze sterowanym zamknięciem odpływu, głowica ceramiczna, wylewka 108.5mm oraz syfon umywalkowy butelkowy z tworzywa sztucznego z głowicą metalową i korkiem zasłonięty białą półnogą do umywalek. - Urządzenie kompaktowe stojące składające się: z miski ustępowej z odpływem pionowym i dolnopłuka ceramicznego do kompaktu z przyciskiem chromowanym dwudzielnego spłukiwania 3 lub 6 dm3 wraz z deską sedesowa twardą, II.INSTALACJA KANALIZACYJNA Odprowadzenie ścieków przewidziano do istniejącej sieci kanalizacyjnej poprzez przykanalik kanalizacji sanitarnej DN160. Przewody poziome kanalizacji wykonać z rur kielichowych PCV o połączeniach na uszczelkę. Piony i podejścia do przyborów również z rur PCV. Na pionach należy zamontować rewizje wg. PN-75/H- 74002. Pion należy zaopatrzyć w rewizję i wyprowadzić nad dach i zakończyć rurami wywiewnymi PCV wg rysunków. Podejścia do urządzeń sanitarnych prowadzić w bruzdach ścian. III.INSTALACJA OGRZEWANIA. Jako elementy grzejnikowe przewidziano grzejniki elektryczne o mocach 500W - 5 szt, 1500W-4szt. Łączna moc zainstalowana 8500W. Instalacje elektryczne Zamówienie obejmuję również wykonanie robót związanych z: - montażem elementów instalacji odgromowej i uziemienia, - wykonaniem instalacji elektrycznych wewnętrznych oraz zewnętrznych. Lokalizacja: działka nr ewid. 1302/4, obręb geodezyjny nr 0012 - Sietesz Szczegółowy zakres prac do wykonania został opisany w projekcie budowlanym oraz przedmiarach robót stanowiących załączniki do SIWZ. Prace należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym i uzyskanym pozwoleniem na budowę nr 8-74/12 z dnia 13.12.2012. Zamawiający udostępni Wykonawcom wersję papierową projektu budowlanego w swojej siedzibie. Każdy Wykonawca ma prawo wglądu do dokumentacji technicznej po uprzednim umówieniu się z Zamawiającym, celem dokładnego sporządzenia oferty. Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełniania tego samego poziomu jakościowego, merytorycznego oraz gwarantujące taką samą funkcjonalność jak produkty opisane w przedmiocie zamówienia. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy iż zaproponowane rozwiązania zagwarantują realizację zamówienia w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę i opisem przedmiotu niniejszego zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych takich samych lub lepszych od założonych w ww. dokumentach. W przypadku materiałów, których znaki towarowe podano w dokumentacji projektowej poprzez równoważność Zamawiający rozumie zastosowanie takich materiałów, których parametry techniczne jakościowe i technologiczne będą takie same lub lepsze od materiałów jakie zostały przyjęte w rozwiązaniach dokumentacji projektowej. Oferując produkty równoważne, Wykonawca oświadczy, że oferowany przedmiot zamówienia jest o tych samych lub lepszych parametrach jakościowych, technicznych, funkcjonalnych i użytkowych wymienionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w odniesieniu do przedmiotu zamówienia określonego przez Zamawiającego. Na potwierdzenie tego złoży stosowne dokumenty tzn. specyfikacje, potwierdzające spełnienie wymagań odnośnie wartości parametrów produktów oferowanych jako równoważne. W przypadku nie złożenia w/w oświadczeń, dokumentów Zamawiający uzna, że zadanie zostanie wykonane zgodnie z zapisami projektu budowlanego. Szczegółowy zakres prac do wykonania został opisany przedmiarach robót stanowiących załączniki do SIWZ - zał. 15, 16,17 oraz dokumentacji projektowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub w kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275z pożn. zm.). 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Jarosławiu Filia w Kańczudze ul. Rynek 11 37-220 Kańczuga Nr 89 9096 0004 2004 0041 6713 0014 5.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6.Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, termin ważności gwarancji powinien obejmować 30 dni począwszy od dnia złożenia oferty. 7.Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie zawiązania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach o których mowa w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miasta i Gminy w Kańczudze, ul. M. Konopnickiej 2, 37-220 Kańczuga w pok. Nr 13 lub dołączyć do oferty. 9.Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 5 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kanczuga.biuletyn.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach