Urząd Miasta i Gminy Żelechów ogłasza przetarg
- Adres: 08-430 Żelechów, ul. Piłsudskiego 47
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 025 7541189 , fax. 025 7541144
- Data zamieszczenia: 2009-04-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Żelechów
ul. Piłsudskiego 47 47
08-430 Żelechów, woj. mazowieckie
tel. 025 7541189, fax. 025 7541144
REGON: 53057790971369 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zelechow.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa budynku sanitariatu ogólnodostępnego dla potrzeb targowicy w Żelechowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest Budowa budynku sanitariatu ogólnodostępnego dla potrzeb targowicy w Żelechowie. Zakres robót określony przez zamawiającego obejmuje wykonanie robót budowlanych - wykończeniowych w budynku sanitari - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca pod rygorem ważności oferty wnosi wadium w wysokości określonej w ogłoszeniu (2.000,00 zł PLN) na konto przedstawione na stronie tytułowej s.i.w.z. do upływu terminu składania ofert i dołącza do oferty oryginał lub poświadczoną kopię dokument
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają wymagania opisane w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: - przy dokonaniu oceny spełnienia warunków zamawiający będzie kierował się regułą: spełnia albo nie spełnia. - niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania; ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzucona.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wyznaczył następujące wymagania, które oferent spełni przedstawiając właściwie sporządzoną ofertę, oraz załączy do oferty niżej wymienione dokumenty warunkujące udział w przetargu w żądanej kolejności: (dotyczy generalnego wykonawcy i członków konsorcjum): a)wykonawca złoży ofertę według wzoru który jest dodatkiem nr 1 do s.i.w.z. b)Uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi (wyciąg z rejestru właściwego dla rodzaju firmy stwierdzający stan prawny, miejsce rejestracji i charakter działalności z datą nie wcześniejsze niż 6 miesięcy przed datą składania ofert oraz uprawnienia właściwe dla wykonawstwa prac będących przedmiotem przetargu). c)Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy d)Oświadczenie że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 ustawy i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. e)Oświadczenie, że w stosunku do wykonawcy nie wszczęto postępowania upadłościowego lub nie ogłoszono upadłości. f)Oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami w terenie, którego dotyczy przedmiot zamówienia. g) Wykaz zrealizowanych w latach 2006, 2007, 2008 zamówień podobnych do przedmiotu zamówienia potwierdzonych referencjami lub innymi dokumentami wg. dodatku nr 2 do s.i.w.z. h) Wykaz personelu kierowniczego i osób zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia wg.dodatku nr 3 do s.i.w.z. - załączyć kopie uprawnień osób przewidzianych do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych jak również zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego w myśl art.12 prawa budowlanego). i) Wykaz sprzętu przewidzianego do realizacji przedmiotu zamówienia wg. dodatku nr 4 do s.i.w.z.; j) Wykaz osób uprawnionych do podpisywania ofert i podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy lub wykonawców działających wspólnie. dodatek nr 7 do siwz. k) Umowa zawarta pomiędzy podmiotami występującymi wspólnie lub umowa konsorcjum. l) Zaświadczenia: z Urzędu Skarbowego, oraz ZUS-u lub KRUS-u o nie zaleganiu z opłatami podatków i składek, datowane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. ł) Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy generalnego wykonawcy). m)Kopia bilansu za ostatni rok i informacja określająca obroty, zysk oraz zobowiązania i należności ogółem jeżeli oferent jest zobowiązany sporządzać bilans albo tylko informację określającą obroty, zysk oraz zobowiązania i należności ogółem jeżeli oferent nie jest zobowiązany sporządzać bilansu. n)Zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych, wydane nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku, gdy oferent jest osobą prawną zaświadczenie winno dotyczyć wszystkich członków władz firmy. o)Dowód wniesienia wadium p)Szczegółowy kosztorys ofertowy, który jest podstawą do określenia ceny oferty. q)Tabela elementów robót z określonymi cenami jednostkowymi tych elementów. r)Harmonogram rzeczowo-finansowy wykonania robót. s)Podpisany wzór umowy (dodatek nr 6 do s.i.w.z). 2. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów lub kserokopii. Dokumenty złożone w formie oryginałów muszą być parafowane. Zamawiający dopuszcza parafowanie przez jedna z osób podpisujących ofertę. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM i poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający dopuszcza poświadczenia zgodności z oryginałem przez jedną z osób podpisujących Formularz Oferty. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. 3. Wykonawca może załączyć do oferty inne dodatkowe dokumenty, które jego zdaniem spełniają warunki stawiane przez ustawę Prawo zamówień Publicznych i zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jednak zamawiający może odrzucić każdy z tych dokumentów, jeżeli nie spełni on warunków zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zelechow.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DSE Jarosław: Przebudowa budynku nr 88 w zakresie wykonania kotłowni olejowo-gazowej wraz z instalacją wewnętrzną gazu na terenie JW. 4226 Komorowo k/Ostrów Mazowiecka
Dodano: 2016-07-27 - Wykonywanie robót remontowych budynku biurowego w zakresie robót malarskich, posadzkarskich, przebudowy wybranych pomieszczeń i naprawy elewacji przy ul. Niecałej 2 w budynku Urzędu m.st. Warszawy
Dodano: 2016-07-27 - Remont i przebudowę elewacji 8-miu budynków z zabytkowego zespołu Osiedla Robotniczego przy Al. Marsz. J. Piłsudskiego nr 35, 37, 39, 43, 76, 78, 80, 86 w Markach
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa budynku koszarowego nr 301 wraz z urządzeniami budowlanymi dla potrzeb internatowych CSŁiI w Zegrzu - Sprawa 43/2016
Dodano: 2016-07-27 - WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W BUDYNKACH NR 10, DS1, 26, 60, 100 i H7
Dodano: 2016-07-27 - Remont wejścia głównego do budynku Zespołu Szkół Licealnych i Ekonomicznych przy ul. Stawki 10 w Warszawie (znak sprawy ZP-64/16)
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa i rozbudowa istniejącej zabudowy (remiza strażacka w trakcie budowy) wraz ze zmianą przeznaczenia na budynek świetlicy wiejskiej
Dodano: 2016-07-26 - USUNIĘCIE RYS I SPĘKAŃ W KLATKACH SCHODOWYCH NR B I C W BUDYNKU NR 100
Dodano: 2016-07-21 - Remont Auli z nową aranżacją w Gmachu Głównym Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku
Dodano: 2016-07-19 - MONTAŻ ROLET WEWNĘTRZNYCH W SALACH AUDIOWIZUALNYCH NR 313 I 314 ORAZ WYMIANA ELEKTRO - ZACZEPÓW DRZWIOWYCH W BUDYNKU NR 100
Dodano: 2016-07-19