Gmina Słomniki ogłasza przetarg
- Adres: 32-090 Słomniki, ul. Kościuszki 64
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 3881102 , fax. 012 3882102
- Data zamieszczenia: 2015-10-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Słomniki
ul. Kościuszki 64 64
32-090 Słomniki, woj. małopolskie
tel. 012 3881102, fax. 012 3882102
REGON: 35155556500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.slomniki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa budynku przychodni zdrowia ( Specjalistycznego Centrum Usług Medycznych) w Słomnikach. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
A. 1.Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku przychodni zdrowia ( Specjalistycznego Centrum Usług Medycznych) w Słomnikach na działkach nr ewid. 395/9, 396/5, 396/6, 396/5, 396/9, 397/29, 397/32, 397/33 technologii pasywnej wraz z wewnętrznymi instalacjami, przyłączami zagospodarowaniem terenu i wyposażeniem. 2.Budynek posiada 2 kondygnacje nadziemne parter i piętro na części budynku. 3.W budynku zlokalizowano następujące funkcje: -poradnie dla osób dorosłych : hol z recepcją, poczekalnia, gabinety lekarskie specjalistyczne i zabiegowe wraz z pomieszczeniami sanitarnymi i magazynowymi -poradnia dziecięca podzielona na część dla dzieci zdrowych i chorych z osobnymi wejściami: recepcja i dwa hole z poczekalnią, gabinety lekarskie i pomieszczenia sanitarne -dyżurka pogotowia ratunkowego: garaż na karetkę, pomieszczenia dyżurne wraz z pomieszczeniami sanitarnymi i magazynowymi -administracja z pomieszczeniami biurowymi, salą konferencyjną i archiwum -zaplecze sanitarno- techniczne z szatniami dla pracowników, pomieszczenia socjalne i wypoczynkowe, pomieszczenia techniczne i gospodarcze 4.Parametry budynku: -powierzchnia zabudowy- 1041,02 m2 -powierzchnia użytkowa całości budynku 1042,05 m2 -kubatura brutto kondygnacji nadziemnych- 4863,60 m3 -wysokość budynku - 7,46 m 5.Konstrukcja budynku: ławy żelbetowe, ściany konstrukcyjne części nadziemnej z bloczków silikatowych gr 25 cm, konstrukcja dachu stropodach żelbetowy. 6.Budynek wyposażony w: -instalację wodociągową, -kanalizacyjną sanitarną, -kanalizację deszczową, -centralnego ogrzewania, -gazową z kotłownią gazową, -wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła z gruntowym wymiennikiem powietrza, -elektryczną ( w tym instalacje stałoprądowe), -odgromową. 7.Zakres zamówienia obejmuje również: -wykonanie przyłączy wodociągowego, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji opadowej, przyłącza energetycznego. -budowę zjazdów z drogi gminnej, drogi wewnętrznej, miejsc postojowych, zagospodarowanie terenu ( plantowanie, zasianie trawy, nasadzenia roślin, budowę fontanny) -uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie inwestycji w oparciu o udzielone przez Zamawiającego pełnomocnictwo -obsługa geodezyjna w czasie budowy i wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej Zamawiający informuje, że Wykonawca zobowiązany jest wycenić koszt pełnej obsługi geodezyjnej w czasie budowy i wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w ostatniej pozycji kosztorysu branży budowlanej. -uzyskanie certyfikatu z próby szczelności budynku z wynikiem określonym w dokumentacji 8.Budynek zaprojektowano w standardzie budynku pasywnego, o wysokiej termoizolacyjności przegród zewnętrznych i bardzo niskim zużyciu energii na cele grzewcze na poziomie ok.15kWh/m2rok. Zakładane parametry przegród to ściany zewnętrzne, 0,08-0,1W/m2K, drzwi zewnętrzne 1,0W/m2K, zestawów okiennych 0,8W/m2K, dach 0,08-0,09W/m2K, podłoga na gruncie 0,1W/m2K. Dodatkowo zakłada się wysoką szczelność budynku, która będzie wynosić nie mniej niż 0,3 1/h przy różnicy ciśnień 50Pa dla testu szczelności wykonanego zgodnie z normą PN-EN 13829. istotnym elementem oszczędności energii na cele grzewcze jest zastosowany system wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła o wysokiej sprawności 9.Przedmiot zamówienia: a)będzie realizowany zgodnie projektem budowlanym zatwierdzonym decyzją pozwolenia na budowę znak AB.V..1.1225.2014 z dnia 14.11.2014 roku, wydaną przez Starostę Krakowskiego b)dokładnie opisuje dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót, kosztorysy nakładcze. 10.Zamawiający oczekuje, że Wykonawcy zapoznają się dokładnie z treścią wszystkich dokumentów przetargowych. Treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 11.Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych pod warunkiem, że produkty równoważne posiadają parametry nie gorsze niż ujęte w SIWZ. Jeżeli w dokumentacji został ujęty produkt lub urządzenie danego Producentam Wykonawca składający ofertę może zastosować produkt lub urządzenie równoważne pod warunkiem że parametry jego nie będą gorsze niż parametry wskazanego w SIWZ produktu lub urządzenia. Potwierdzenie równoważności może nastąpić wyłącznie po przekazaniu dokumentów potwierdzających parametry techniczne materiałów/urządzeń/instalacji i zaakceptowaniu ich przez autora projektu/inspektora nadzoru. Uwaga- Zamawiający nie będzie rozstrzygał o równoważności zaproponowanego produktu urządzenia na etapie postępowania przetargowego. Przyjęcie przez zamawiającego produktu/ urządzenia równoważnego może nastąpić na etapie realizacji zadania po przekazaniu przez Wykonawcę kompletu dokumentów dotyczących proponowanego produktu/urządzenia. Jeśli produkt/urządzenie nie spełni wymogów równoważności Wykonawca zobowiązany będzie do zamontowania produktu/urządzenia wskazanego w SIWZ. 12.Inwestycja będzie realizowana w sąsiedztwie Przedszkola oraz Osiedla mieszkaniowego w związku z czym należy tak zorganizować plac budowy oraz realizować roboty aby jak najmniej niekorzystnie wpływał na otoczenie. 13.UWAGA!!! W przedmiarach robót dotyczących robot budowlanych znajdują się rozdziały : 27 WYPOSAŻENIE BIUR I GABINETÓW 45421160-3 - Z rozdziału Wykonawca wyceni tylko pozycje 27.5, 27.18 i 27.19 28 WYPOSAŻENIE MEDYCZNE 45422260-3 -tej części nie należy wyceniać w całości urządzenia wyposażenie biur i gabinetów oraz wyposażenie medyczne będą zamawiane w oddzielnych postępowaniach. W przypadku gdy wykonawca wyceni w ofercie niniejsze pozycje Zamawiający poprawi kosztorys na podstawie art. 87 ust.2 pkt. 3 ustawy pzp. Postępowania/e na dostawę sprzętu i wyposażenia jak wyżej będą ogłoszone pod koniec realizacji niniejszej inwestycji. W przypadku gdy inwestycja nie będzie zakończona, a będzie konieczność montażu wyposażenia i urządzeń Wykonawca robót budowlanych będzie zobowiązany do udostępnienia placu budowy Wykonawcy, który będzie montował urządzenia i wyposażenie. DODATKOWE POZYCJE KOSZTORYSU 14.Wykonawca zobowiązany jest wycenić koszt pełnej obsługi geodezyjnej w czasie budowy i wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w ostatniej pozycji kosztorysu branży budowlanej - należy dodać pozycje kosztorysu 1 kpl. 15.Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia w cenie oferty kosztów wykonania próby szczelności budynku. Wykonawca zobowiązany jest do wycenienia związanych z tym kosztów w ostatniej pozycji kosztorysu branży budowlanej -należy dodać pozycje kosztorysu 1 kpl. Zamawiający informuje, że Budynek będzie podlegał certyfikacji. Od Wykonawcy będą wymagane następujące dokumenty: a.certyfikat próby szczelności (wynik próby n50 mniejszy bądź równy 0,35 h-1) b.oświadczenie kierownika budowy że obiekt został zrealizowany zgodnie z dokumentacją projektową wraz ze wszystkimi nadzorami autorskimi. c.protokół z regulacji systemu wentylacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium . 2.Ustala się wadium w wysokości: 100.000,00 zł ( słownie: sto tysięcy złotych 00/100) 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: przelew na konto zamawiającego BS Słomniki 39 8614 0001 0000 0000 0420 0019 Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie (przed upływem terminu składania ofert) znajdzie się na koncie Zamawiającego - data uznania rachunku Zamawiającego (zaleca się przelew najpóźniej do dnia poprzedzającego dzień składania ofert z uwagi na operacje bankowe). Wpłacając wadium w formie przelewu w tytule należy wpisać wadium na przetarg Budowa ośrodka zdrowia w Słomnikach. - oraz podać nazwę Wykonawcy składającego ofertę !!!!!! ( w celu prawidłowego księgowania i prawidłowego określenia Wykonawcy ) 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 104,poz.1158 z p.zm.) sposób przekazania wadium w formie dokumentów: oryginał do pok. nr 7 Urzędu Miejskiego w Słomnikach ul. Kościuszki 64, kopię należy dołączyć do oferty 1. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 5. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 . 6. W przypadku nie zabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Serwis gwarancyjny
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.malopolska.pl/umslomniki/Article/id,19319.html
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty remontowe, ogólnobudowlane w budynku DPS przy ul. Krakowskiej 45 front.
Dodano: 2016-07-27 - Podniesienie efektywności energetycznej budynków szkół podstawowych nr 1 i nr 2 oraz przedszkoli: nr 2 z oddziałami integracyjnymi Słoneczko oraz nr 3 Żyrafa w Gminie Brzeszcze na potrzeby realizowanego programu PL04 Oszczędzanie energii i promowanie odnawialnych źródeł energii w ramach Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014 - sygn. akt. WI.271.13.2016
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja budynku parterowego przy ul. A.Chmielowskiego 6 - DPS, ul. Krakowska 55.
Dodano: 2016-07-27 - Termomodernizacja obiektów Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej w Bochni
Dodano: 2016-07-27 - Roboty budowlane w budynku Młodzieżowego Domu Kultury w Krakowie przy al. 29 Listopada 102
Dodano: 2016-07-27 - Remont lokali mieszkalnych /pustostanów/ znajdujących się w Tarnowie
Dodano: 2016-07-27 - Wyłonienie Wykonawcy w zakresie realizacji robót budowlanych polegających na wykonaniu uszczelnienia powierzchni dachu budynku Centrum Badań Przyrodniczych UJ, przy ul Gronostajowej 3 w Krakowie w technologii bez spoinowej.
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie zadania pn.: Kontynuacja izolacji pionowej fundamentów zespołu budynków, realizowanego w zespole historycznych klinik uniwersyteckich - Oddziale Klinicznym Kliniki Neurologii, Neurochirurgii i Neurotraumatologii przy ul. Botanicznej 3 w Krakowie (DFZP-BZ-271-115/2016)
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowie kortów tenisowych w Bukownie przy ul. Ks. Zelka na działce nr ewid. 98/6
Dodano: 2016-07-27 - Aktywny Nowy Sącz - budowa boiska wielofunkcyjnego oraz placu zabaw przy ul. Poręba Mała - etap II.
Dodano: 2016-07-27