Przetargi.pl
Budowa budynku przychodni wraz z apteką w miejscowości Tylmanowa

Gmina Ochotnica Dolna ogłasza przetarg

  • Adres: 34-452 Ochotnica Dolna, Osiedle Dłubacze 160
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 262 09 10 , fax. 18 262 09 36
  • Data zamieszczenia: 2016-02-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ochotnica Dolna
    Osiedle Dłubacze 160 160
    34-452 Ochotnica Dolna, woj. małopolskie
    tel. 18 262 09 10, fax. 18 262 09 36
    REGON: 49189258700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ochotnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku przychodni wraz z apteką w miejscowości Tylmanowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie publiczne obejmuje: wykonanie robót rozbiórkowych i budowlanych zgodnie z załączonym projektem budowlanym, przedmiarem i specyfikacją techniczną oraz oddanie obiektu do użytku. Zalecenia i uwagi dla Zamawiających: -Z uwagi na wykonanie przez Zamawiającego części robót rozbiórkowych (do poziomu ziemi) Zamawiający sugeruje wizję lokalną w miejscu realizacji zamówienia publicznego przed przystąpieniem do przygotowania oferty, -Zamawiający wykreślił z zakresu wykonanie zbiornika p.poż. Po stronie Zamawiającego będzie zapewnienie zastępczego źródła gaszenia, -odrębnym postępowaniem Zamawiający wyłoni Wykonawcę ujęcia wody - studni głębinowej zlokalizowanej na nieruchomości. W zakresie obecnego postępowania przetargowego jest wykonanie przyłącza wody do wybudowanego obiektu, -w zakres zamówienia wchodzi wykonanie kanalizacji burzowej i doprowadzenie jaj do studni chłonnych (zgodnie z zakresem określonym w przedmiarze)-lokalizacja do uzgodnienia z Zamawiającym na etapie realizacji. -Zamawiający zwiększa zakres utwardzenia terenu - parkingów o 200 m2 (co zostało ujęte w załączonym przedmiarze robót) Do obowiązków Wykonawcy należy; 1)wykonanie robót budowlanych: prac ziemnych, montażowych, instalacyjnych i ogólnobudowlanych, 2)przechowywanie na terenie budowy dziennika budowy, dokonywanie wpisów do dziennika budowy przez osoby uprawnione i zobowiązane prawem do dokonywania wpisów, 3)protokolarne przejęcie od Zamawiającego, terenu budowy przy udziale Inspektora nadzoru inwestorskiego, 4)umieszczenie na terenie budowy, w widocznym miejscu, tablicy informacyjnej i ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia oraz odpowiednie zabezpieczenie terenu budowy, 5)kompleksowa obsługa geodezyjna i geotechniczna inwestycji, 6)uprzątnięcie i uporządkowanie terenu po wykonanych pracach budowlanych oraz przekazanie wytworzonych odpadów podmiotom posiadającym stosowne zezwolenia na transport i utylizację odpadów 7)bieżące dostarczanie do weryfikacji Inspektora nadzoru inwestorskiego oraz Zamawiającego atestów wbudowywanych materiałów budowlanych, deklaracji zgodności, aprobat, DTR i innych dokumentów pozwalających na ocenę właściwości i parametrów elementów składowych elektrowni, 8)zgłaszanie Zamawiającemu i Inspektorowi nadzoru gotowości do odbioru: a.robót zanikowych i ulegających zakryciu, b.robót częściowych - zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym, c.zakończonych wszystkich robót budowlanych, 9)przekazanie Zamawiającemu do zaakceptowania koncepcji dotyczącej elementów, rodzajów, materiałów i rozwiązań wykończeniowych. 10)protokolarne odbiory przez Zamawiającego wykonanych robót budowlanych zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym, przy udziale Inspektora nadzoru inwestorskiego, 11)protokolarny odbiór zakończonych robót budowlanych 12)Protokolarny odbiór wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do: 1)prowadzenia robót pod stałym nadzorem technicznym, z zachowaniem obowiązujących przepisów, w tym: bhp i przeciwpożarowych oraz zgodnie z poleceniami inspektora nadzoru, 2)zapewnienie kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności: konstrukcyjno - budowlanej, 3)zapewnienia kierownika robót posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instal. elektrycznych i w specjalności instal. sanitarnych. 4)przedłożenia przed podpisaniem umowy Harmonogramu rzeczowo- finansowego robót budowlanych, 5)umożliwienia w każdym czasie przeprowadzenia kontroli miejsca realizacji robót budowlanych oraz zastosowanych materiałów, 6)uczestniczenia w kontrolach przeprowadzanych przez PINB i inne jednostki administracji uprawnione do kontroli, wykonania zaleceń, ustaleń, postanowień i decyzji, wydanych podczas tych kontroli, 7)wykonania oraz pokrycia kosztów związanych z odbiorami technicznymi, w tym: niezbędnych prób, sprawdzeń, odbiorów zezwalających na eksploatację (Urząd Dozoru Technicznego, zakład energetyczny itp.), regulacji instalacji, przygotowania dokumentacji odbiorowej, wymaganej do uzyskania decyzji organu- pozwolenia na użytkowanie, 8)dostarczenia dla instalowanych i montowanych urządzeń, kompletu: osprzętu, oznakowań, instrukcji obsługi i konserwacji, środków ochrony indywidualnej i zbiorowej z zakresu bhp oraz ochrony przeciwpożarowej, wymaganych przepisami szczegółowymi, 9)zorganizowania zaplecza robót oraz utrzymania porządku i ochrony mienia znajdującego się na terenie budowy lub terenach przyległych. Wykonawca zobowiązany jest utrzymać teren budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych, usuwać na bieżąco zbędne materiały, odpady i śmieci oraz ponieść koszty z tym związane, 10)zabezpieczenia terenu budowy z zachowaniem najwyższej staranności, 11)zabezpieczenia składowanych tymczasowo na placu budowy materiałów przed zniszczeniem, uszkodzeniem lub utratą: jakości, właściwości i parametrów, 12)przedkładania Inspektorowi nadzoru inwestorskiego do akceptacji: a.dokumentów pozwalających na ocenę prawidłowego wykonania robót oraz stanowiących przedmiot odbioru, a w szczególności: dziennik budowy, zaświadczenia właściwych jednostek i organów, protokoły techniczne odbiorów, niezbędne świadectwa kontroli jakości oraz dokumentację powykonawczą ze wszystkimi zmianami dokonanymi w toku budowy, b.zmian Harmonogramu rzeczowo- finansowego robót budowlanych, c.faktur za wykonane roboty, d.wszelkich zmian w zatwierdzonym decyzją administracyjną projekcie budowlanym, ewentualnych odstępstw od projektu budowlanego, opracowanych projektów zamiennych i dokumentacji powykonawczej, e.planu BIOZ, protokołów konieczności, protokołów różnicowych, kompletnej dokumentacji odbiorowej, 13)zawiadomienia Inspektora nadzoru inwestorskiego o zamiarze rozpoczęcia oraz zakończeniu wykonania robót zanikających lub ulegających zakryciu. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1)Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym: za przebieg i terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi- określonymi dla przedmiotu zamówienia, spełnienie innych wymagań wynikających z obowiązujących przepisów prawa. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za realizację robót, a w przypadku wykonania ich niezgodnie z ustawą Prawo budowlane lub uszkodzeniem obiektu- jest zobowiązany do przywrócenia stanu pierwotnego i usunięcia powstałych usterek na własny koszt, 2)W przypadku stwierdzenia, że roboty wykonywane są niezgodnie z obowiązującymi przepisami Zamawiający może odstąpić od zapłaty i zażądać ich ponownego wykonania lub odstąpić od umowy z winy Wykonawcy, 3)Przy wykonywaniu robót budowlanych należy stosować wyroby, które zostały dopuszczone do obrotu oraz powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz.U.2004, Nr 92 poz.881 z póżn.zm), oznakowane symbolem CE, umieszczone w określonym przez Komisję Europejską wykazie materiałów budowlanych, dla których producent wydał deklarację zgodności z Polskimi Normami, które uzyskały aprobatę techniczną oraz europejskimi aprobatami technicznymi Wszystkie niezbędne elementy powinny być wykonane zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa budowlanego, W terminie co najmniej 7 dni przed datą zakończenia robót budowlanych określoną w Umowie Wykonawca zgłosi gotowość do przeprowadzenia odbioru końcowego robót i przedstawi kompletną dokumentację powykonawczą (operat kolaudacyjny) do akceptacji Inspektorowi Nadzoru i uprawnionemu przedstawicielowi Inwestora, na którą składać się będą w szczególności: a)kserokopie dokumentacji technicznej z naniesionymi kolorem zmianami nieistotnymi zatwierdzonymi przez Projektanta, Kierownika Budowy i Inspektora Nadzoru - 2 komplety; b)Oświadczenie Kierownika Budowy o zgodności wykonanych robót z dokumentacją i uporządkowaniu terenu, z wymienionymi ewentualnymi odstępstwami od dokumentacji zatwierdzonymi przez Projektanta i Inspektora Nadzoru (zgodnie ze stosownymi zapisami w ustawie Prawo Budowlane); c)inwentaryzację geodezyjną powykonawczą sporządzoną przez uprawnionego geodetę (zaklauzulowaną), zawierającą m.in. granice i numery ewidencyjne działek - w wersji papierowej (2 egzemplarze) i w wersji elektronicznej; d)wypełniony dziennik budowy; e)kserokopie faktur częściowych wraz z protokołami częściowego odbioru robót; f)kserokopie notatek służbowych i innych dokumentów sporządzonych w trakcie wykonywanych robót; g)atesty, aprobaty techniczne i inne dokumenty przewidziane prawem polskim na materiały wbudowane w trakcie wykonywanych robót; h)inne dokumenty istotne w kontekście dokumentowania przebiegu robót. Stwierdzenie przez Inspektora Nadzoru i uprawnionego przedstawiciela Inwestora kompletności tejże dokumentacji jest warunkiem przystąpienia do odbioru końcowego robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 16. Zgodnie z dyspozycją art. 45 ust 2. Pzp Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 30.000 zł. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust 6. Pzp. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza należy je wpłacić przelewem do dnia 25 luty 2016 r. do godz. 8,45 (decyduje data wpływu środków na konto, a nie data ich nadania) na konto Zamawiającego Łąckim Banku Spółdzielczym nr 77 8805 0009 0000 2206 2003 0028

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji i rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ochotnica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach