Przetargi.pl
Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Grodziskiej w Brwinowie dz. nr ew. 57 obr. 12

Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Zieleń Miejska" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 05-800 Pruszków, ul. Gordziałkowskiego 9
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 7588450 w. 131 , fax. 758 84 50
  • Data zamieszczenia: 2013-09-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Zieleń Miejska" Sp. z o.o.
    ul. Gordziałkowskiego 9 9
    05-800 Pruszków, woj. mazowieckie
    tel. 7588450 w. 131, fax. 758 84 50
    REGON: 01301797300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbszm.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Grodziskiej w Brwinowie dz. nr ew. 57 obr. 12
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A/ Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z uzbrojeniem i zagospodarowaniem terenu , B/ Zaopatrzenie placu budowy w prąd i wodę z miejsc wskazanych przez Zamawiającego. C/ Wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej D/ Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. Budynek mieszkalny wielorodzinny , czterokondygnacyjny, 1 klatkowy. - powierzchnia zabudowy 263,66 m2 - powierzchnia całkowita 983,44 m2 - kubatura budynku 3497,11 m3 - powierzchnia mieszkalna 613,44 m2 Budynek będzie wyposażony w następujące instalacje: - Wodno-kanalizacyjną. - Centralnego ogrzewania, - Ciepłej wody użytkowej, - kotłownię gazową; - Elektryczną: oświetleniową wewnętrzną, oświetlenie terenu, - Instalację odgromową, - Instalację teletechniczną, - wentylacji mechanicznej. - Instalację grzewczą przeznaczoną do odmrażania okapów, rynien i wpustów dachowych. W ramach zadania do wybudowania są przyłącza infrastruktury technicznej: - wody - kanalizacji - deszczowe Szczegółowy zakres robót będących przedmiotem zamówienia określa dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót UWAGA: - Koszty wykonania projektu organizacji ruchu, organizacja ruchu i obsługa geodezyjna obciąża Wykonawcę, - Zamawiający nie wskazuje miejsca składowania urobku, - Wykonawca jest zobowiązany do opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), Koszty przygotowania BIOZ ponosi Wykonawca. 1/ Dodatkowe uwagi dotyczące przedmiotu zamówienia: - należy pominąć wycenę kuchni i zlewozmywaków w lokalach mieszkalnych - w łazienkach, przedpokojach, kuchni/ aneksie kuchennym, wc - należy wycenić terakotę, w pozostałych pomieszczeniach należy zastąpić wykładzinę PCV panelami AC 4. 2/ Roboty składające się na przedmiot umowy należy wykonywać z należytą starannością, zgodnie z dokumentacją techniczną, obowiązującymi polskimi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót. 3/ Wykonawca gwarantuje, iż będzie zawsze zatrudniał wystarczającą liczbę odpowiednio wykwalifikowanego personelu na placu budowy w celu wykonania przedmiotu zamówienia. 4/ Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przedłoży Zamawiającemu harmonogram realizacji robót. Harmonogram powinien określać zakres i wielkość robót przewidzianych do wykonania w danym okresie. 5/ Wykonawca zobowiązany będzie do poinformowania użytkowników drogi o długości odcinka, na którym prowadzone będą roboty o konieczności przestrzegania tymczasowych warunków ruchu. Oznakowanie powinno być zgodne z opracowaniem projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót inwestycyjnych, opracowanym przez wykonawcę robót. Za bezpieczeństwo ruchu w obrębie odcinka, na którym wykonywane są roboty, od chwili rozpoczęcia robót aż do oddania nawierzchni do ruchu bez ograniczeń, odpowiedzialny będzie Wykonawca. 6/ Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu umowy powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 Ustawy z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane, oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. 7/ Wszelkie materiały i urządzenia powinny być dostarczone przez Wykonawcę wraz z wszelkimi atestami, certyfikatami i zatwierdzeniami wymaganymi przepisami prawa, takimi jak m.in. deklaracjami zgodności producenta, aprobatami technicznymi, certyfikatami zgodności, certyfikatami dopuszczenia do użytku lub obrotu, atestami itd. (sporządzonymi w języku polskim). Wszelkie takie urządzenia i materiały winny być w pełni zgodnie z mającymi zastosowanie przepisami prawa, licencjami, zezwoleniami, pozwoleniami i instrukcjami właściwych organów i instytucji. Wszelkie urządzenia winny być dostarczone z dokumentacją techniczno - ruchową (DTR), gwarancjami, instrukcjami obsługi, użytkowania i konserwowania. 8/ W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej opisano materiały lub urządzenia za pomocą podania nazwy ich producenta, patentów lub pochodzenia, w odniesieniu do tych materiałów lub urządzeń Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie, innych równoważnych materiałów lub urządzeń pod warunkiem posiadania przez nie parametrów nie gorszych niż materiały lub urządzenia, które one zastępują. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. 9/ Wykonawca winien dokładnie zapoznać się z SIWZ, dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz przedmiarami robót (będącymi materiałami pomocniczymi), tak aby złożona oferta dotyczyła wszystkich możliwych robót budowlanych oraz wyposażenia obiektów w sposób gwarantujący prawidłowe i kompletne wykonanie zamówienia. 10/ Wykonawca zapewni na swój koszt odpowiednie szkolenie dla pracowników użytkownika w zakresie użytkowania, obsługi i konserwacji urządzeń. 11/ Wykonawca przeprowadzi konieczne testy wszelkich instalacji i dostarczy zatwierdzenia i certyfikaty dla urządzeń i materiałów oraz protokoły z rozruchu uzyskane w obecności dostawców mediów (np. zakładu energetycznego, gazowni, dostawcy usług telekomunikacyjnych itd.). 12/ Wykonawca oświadcza, że dokonał sprawdzenia zgodności przedmiarów robót ze stanem faktycznym, dokumentacją projektową oraz SIWZ oraz nie stwierdza rozbieżności i nie wnosi zastrzeżeń w przedmiotowych dokumentach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452110009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 15 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1/ Warunkiem ważności oferty jest wniesienie przez Wykonawcę WADIUM o wartości: 40.000 zł (słownie złotych: czterdzieści tysięcy 00/100) 2/ Wadium musi obejmować okres związania ofertą 3/ Wpłaty wadium należy dokonać przed terminem ustalonym dla składania ofert przelewem na konto TBS ZIELEŃ MIEJSKA Sp. z o.o. nr konta PEKAO S.A. 35 1240 6380 1111 0000 5110 7402 z dopiskiem na przelewie WADIUM i oznaczyć: Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego ul. Grodziskiej w Brwinowie dz. nr ew.57 obr. 12. Potwierdzenie (kopię) wniesienia wadium należy dołączyć do oferty 4/ O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wyznaczonym terminie decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 5/ Wadium wniesione w pieniądzu musi znajdować się na koncie Zamawiającego w terminie składania ofert. 6/ Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7/ Wadium może być również wnoszone w: - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158 z późniejszymi zmianami) 8/ Oryginał wadium w formie niepieniężnej musi być dołączony do oferty. Z treści dokumentu (gwarancji, poręczeniu) winno wynikać bezwarunkowo, że na każde pisemne żądanie Zamawiającego w terminie związania ofertą, gwarant zobowiązuje się do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 16 ust. 4a i 5 i ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. z późn. zm.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tbszm.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach