Gmina Kalwaria Zebrzydowska ogłasza przetarg
- Adres: 34-130 Kalwaria Zebrzydowska, ul. Mickiewicza 7
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 033 8766218 , fax. 033 8766301
- Data zamieszczenia: 2009-10-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kalwaria Zebrzydowska
ul. Mickiewicza 7 7
34-130 Kalwaria Zebrzydowska, woj. małopolskie
tel. 033 8766218, fax. 033 8766301 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kalwaria-zebrzydowska.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bieżnia służąca do rekreacji w Kalwarii Zebrzydowskiej - tor BMX, roboty ziemne i drenażowe - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane: Roboty ziemne i drenażowe bieżni służącej do rekreacji w Kalwarii Zebrzydowskiej - tor BMX szczegółowo określone są w przedmiarze robót i w załączonej specyfikacji wykonania i odbioru robót. Zalecane jest wykorzystanie naturalnego ukształtowania terenu z wykorzystaniem wzniesień, oraz ziemi, która nadaje się do kształtowania dla potrzeb bieżni do rekreacji (docelowo toru BMX) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy:a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców: 2.1. Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia przez Wykonawcę wymogów określonych w ustawie i specyfikacji w zakresie kompletności i jakości ofert, brane będą pod uwagę oferty zawierające:a) komplet ważnych oświadczeń lub dokumentów wymaganych niniejszą specyfikacją. 2.2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych: pod uwagę będą brane oferty w których udokumentowano: a) nie zaleganie z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - na podstawie zaświadczeń z Urzędu Skarbowego, ZUS lub KRUS. 2.3. W zakresie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, pod uwagę będą brane oferty, do których załączono: a) wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, b) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. a, wykonawca wykazał osoby którymi będzie dysponował, c) dokumenty stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia:- budowlane w zakresie: kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. 2.4. W zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, pod uwagę brane będą oferty: a) posiadające polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2.5. W przypadku oferty wspólnej przy sprawdzeniu spełnienia warunków wymaganych od wykonawców pkt. 2.3 a, b, c sprawdzane będą łącznie /pod uwagę brany będzie łączny potencjał wykonawców składających ofertę wspólną/, natomiast punkty 2.1 a, 2.2 a, 2.4 a, indywidualnie dla każdego podmiotu składającego ofertę wspólną. Każdy z wykonawców obowiązany jest złożyć komplet wymaganych dokumentów lub oświadczeń.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Niżej wymienione dokumenty należy przedłożyć w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 1. wypełniony i podpisany formularz oferty - załącznik nr 1 do specyfikacji, 2. oświadczenie, że oferent spełnia warunki podane w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do specyfikacji, 3. w przypadku złożenia oferty wspólnej - oświadczenie, że podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji, 4. w przypadku złożenia oferty wspólnej przez grupę podmiotów należy przedłożyć: ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 5. zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6. wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. 6, wykonawca wykazał osoby którymi będzie dysponował - załącznik nr 4 do specyfikacji. 7. uprawnienia budowlane: w zakresie kierownika budowy: - w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa, Wykonawca winien dysponować przynajmniej jedną osobą z w/w branży. 8. polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 9. wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do specyfikacji, 10. kosztorys ofertowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kalwaria-zebrzydowska.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty remontowe, ogólnobudowlane w budynku DPS przy ul. Krakowskiej 45 front.
Dodano: 2016-07-27 - Podniesienie efektywności energetycznej budynków szkół podstawowych nr 1 i nr 2 oraz przedszkoli: nr 2 z oddziałami integracyjnymi Słoneczko oraz nr 3 Żyrafa w Gminie Brzeszcze na potrzeby realizowanego programu PL04 Oszczędzanie energii i promowanie odnawialnych źródeł energii w ramach Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014 - sygn. akt. WI.271.13.2016
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja budynku parterowego przy ul. A.Chmielowskiego 6 - DPS, ul. Krakowska 55.
Dodano: 2016-07-27 - Termomodernizacja obiektów Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej w Bochni
Dodano: 2016-07-27 - Roboty budowlane w budynku Młodzieżowego Domu Kultury w Krakowie przy al. 29 Listopada 102
Dodano: 2016-07-27 - Remont lokali mieszkalnych /pustostanów/ znajdujących się w Tarnowie
Dodano: 2016-07-27 - Wyłonienie Wykonawcy w zakresie realizacji robót budowlanych polegających na wykonaniu uszczelnienia powierzchni dachu budynku Centrum Badań Przyrodniczych UJ, przy ul Gronostajowej 3 w Krakowie w technologii bez spoinowej.
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie zadania pn.: Kontynuacja izolacji pionowej fundamentów zespołu budynków, realizowanego w zespole historycznych klinik uniwersyteckich - Oddziale Klinicznym Kliniki Neurologii, Neurochirurgii i Neurotraumatologii przy ul. Botanicznej 3 w Krakowie (DFZP-BZ-271-115/2016)
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowie kortów tenisowych w Bukownie przy ul. Ks. Zelka na działce nr ewid. 98/6
Dodano: 2016-07-27 - Aktywny Nowy Sącz - budowa boiska wielofunkcyjnego oraz placu zabaw przy ul. Poręba Mała - etap II.
Dodano: 2016-07-27