Przetargi.pl
BIEŻĄCE UTRZYMANIE I REMONT OZNAKOWANIA DRÓG BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE PREZYDENTA MIASTA ŻORY W LATACH 2014-2015

Gmina Miejska Żory ogłasza przetarg

  • Adres: 44-240 Żory, Al. Wojska Polskiego 25
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 4348245 , fax. 32 4348248
  • Data zamieszczenia: 2013-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Żory
    Al. Wojska Polskiego 25 25
    44-240 Żory, woj. śląskie
    tel. 32 4348245, fax. 32 4348248
    REGON: 27625554200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zory.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BIEŻĄCE UTRZYMANIE I REMONT OZNAKOWANIA DRÓG BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE PREZYDENTA MIASTA ŻORY W LATACH 2014-2015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1. Bieżące utrzymanie i remont oznakowania pionowego oraz elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego: 1) montaż nowych kompletnych znaków wraz ze słupkiem, 2) montaż tabliczek z nazwami ulic wraz ze słupkiem. (Wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ), 3) montaż znaków na słupach oświetleniowych - system Band-It, 4) wymiana słupka do znaku tabliczki, 5) wymiana tablicy znaku tabliczki do słupka, 6) remont znaków tabliczek oraz słupków: a. prostowanie odchylonych od pionu słupków znaków tabliczek z nazwami ulic - odchylenie od pionu do 300, b. prostowanie wygiętej powierzchni tarczy znaku tabliczki gumowym młotkiem c. obracanie tarczy znaku tabliczki do pozycji zapewniającej widoczność znaku z pozycji kierującego oraz poprawienie mocowania tarczy znaku tabliczki w sposób uniemożliwiający jego obrócenie, d. uzupełnienie zerwanej aplikacji, e. malowanie farbą antykorozyjną farbą cynkową zawierającą sproszkowany cynk elementów oznakowania narażonych na korozję f. czyszczenie znaków pomalowanych farbą, sprayem, graffiti g. mycie zabrudzonych znaków luster, h. zgłaszanie do wykonania niezbędnych prac w zakresie umowy zauważonych podczas objazdu ulic. 7) Montaż słupków ze złączami zrywalnymi. (Wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ), 8) Demontaż słupków, 9) Demontaż tarcz znaków tabliczek z nazwami ulic, 10) montaż nowych luster drogowych U-18a fi700 800 wraz ze słupkiem, 11) wymiana zniszczonego lustra drogowego na nowe do istniejącego słupka, 12) wymiana zniszczonego słupka do istniejącego lustra drogowego, 13) montaż punktowych elementów odblaskowych w nawierzchni jezdni. (Wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWZ), 14) montaż nowego ogrodzenia segmentowego U-12a - pojedynczy segment. (Wzór stanowi załącznik nr 9 do SIWZ), 15) montaż słupków ogrodzenia segmentowego U-12a, 16) montaż nowego słupka blokującego stały U-12c, 17) wymiana zniszczonego słupka blokującego U-12c, 18) remont elementów bezpieczeństwa: a. obracanie tarczy lustra drogowego do pozycji zapewniającej widoczność znaku z pozycji kierującego oraz poprawienie mocowania tarczy znaku tabliczki w sposób uniemożliwiający jego obrócenie, b. prostowanie odchylonych od pionu słupków - odchylenie od pionu do 300, c. uzupełnienie zerwanej okleiny odblaskowej ogrodzenia segmentowego, d. malowanie farbą antykorozyjną farbą cynkową poliwinylową elementów oznakowania narażonych na korozję ocynkowanych, e. czyszczenie elementów bezpieczeństwa ruchu pomalowanych farbą, sprayem, graffiti f. mycie zabrudzonych elementów bezpieczeństwa ruchu luster ogrodzenia segmentowego, g. zgłaszanie do wykonania niezbędnych prac w zakresie umowy zauważonych podczas objazdu ulic. 19) montaż, utrzymanie oraz demontaż pionowego oznakowania czasowej organizacji ruchu na okres Wszystkich Świętych dotyczy okolic cmentarza komunalnego przy ul. Komunalnej oraz okolic cmentarza parafialnego przy ul. Smutnej i Prawniczej oraz cmentarza parafialnego przy ul. Zbożowej zgodnie z załączonym do niniejszej specyfikacji projektem organizacji ruchu. Czas obowiązywania od 31.10.2014 r. godz. 14.00 do 02.11.2014. godz. 8.00 oraz od 31.10.2015 r. godz. 14.00 do 02.11.2015. godz. 8.00. Projekt organizacji ruchu w załączniku nr 10 do SIWZ, 20) montaż, utrzymanie oraz demontaż pionowego oznakowania czasowej organizacji ruchu na okres Święta niepodległości dotyczy ul. Ks. Klimka zgodnie z załączonym do niniejszej specyfikacji projektem organizacji ruchu. Czas obowiązywania w dniu 11.11.2014 r. oraz w dniu 11.11.2015 r. Projekt organizacji ruchu w załączniku nr 11 do SIWZ, 21) wykonanie innych robót i prac niezbędnych do należytego wykonania umowy. Część 2. Bieżące utrzymanie i montaż tablic drogowych typu E-1 i E-2a oraz drogowskazów typu E-3: 1) wymiana i odtworzenie istniejących tablic drogowskazowych E-1 i E-2a oraz E-3 2) montaż nowego oznakowania, 3) remont istniejącego oznakowania, 4) wykonanie innych robót i prac niezbędnych do należytego wykonania umowy. Część 3. Bieżące utrzymanie oznakowania poziomego: 1) Malowanie cienkowarstwowe farbą akrylową z odblaskiem, a. mechaniczne odnawianie oznakowania poziomego: linie segregacyjne, krawędziowe, znaki poprzeczne: przejścia dla pieszych, linie bezwzględnego zatrzymania, linia przystankowa, stanowisko postojowe koperta, powierzchnie wyłączone z ruchu, b. mechaniczne wykonanie nowego oznakowania poziomego: linie segregacyjne, krawędziowe, znaki poprzeczne: przejścia dla pieszych, linie bezwzględnego zatrzymania, linia przystankowa, stanowisko postojowe koperta, powierzchnie wyłączone z ruchu, c. ręczne odnawianie malowanie nowych symboli oznakowania poziomego: strzałki kierunkowe, linie warunkowego zatrzymania rower, osoba niepełnosprawna, d. usunięcie oznakowania poziomego w zależności od potrzeb obejmować będzie usunięcie mechaniczne z wykluczeniem frezowania nawierzchni jezdni np. za pomocą szczotek i materiałów ściernych z użyciem wiertarek czy pił kątowych w tym z wykorzystaniem ingerencji termicznej oraz chemiczne z użyciem powszechnie stosowanych rozpuszczalników. 2) Malowanie grubowarstwowe jezdni masami termoplastycznymi i chemoutwardzalnymi z odblaskiem - struktura, a. odnawianie oznakowania poziomego (wcześniej wykonanych aplikacji): linie segregacyjne, krawędziowe, znaki poprzeczne: przejścia dla pieszych, linie bezwzględnego zatrzymania, powierzchnie wyłączone z ruchu, b. wykonywanie nowych oznakowań wynikających ze zmian w organizacji ruchu, c. wykonanie aplikacji symboli znaków pionowych A-17, B-33, d. odnawianie przejść dla pieszych w kolorze czerwonym - tło, e. usunięcie oznakowania poziomego w zależności od potrzeb obejmować będzie usunięcie mechaniczne z wykluczeniem frezowania nawierzchni jezdni np. za pomocą szczotek i materiałów ściernych z użyciem wiertarek czy pił kątowych w tym z wykorzystaniem ingerencji termicznej oraz chemicznej z użyciem powszechnie stosowanych rozpuszczalników. Część 4. Bieżące utrzymanie i remont barier ochronnych stalowych U-14a 1) wymiana uszkodzonych elementów bariery ochronnej stalowej na nowe (Wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ), 2) montaż nowych barier ochronnych stalowych (Wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ), 3) remont i prostowanie pochylonych słupków, 4) wykonanie innych robót i prac niezbędnych do należytego wykonania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Część 1 - wadium w wysokości 5 000,00 zł Część 2 - wadium w wysokości 2 000,00 zł Część 3 - wadium w wysokości 8 000,00 zł Część 4 - wadium w wysokości 1 000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zory.pl/ menu przedmiotowe: Przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach