Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie dróg oraz bieżące remonty nawierzchni ulic i chodników na terenie miasta i gminy Bogatynia

Gmina Bogatynia ogłasza przetarg

  • Adres: 59-920 Bogatynia, ul. Daszyńskiego 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7733961, 7739480 , fax. 075 77 39480, 7731945
  • Data zamieszczenia: 2009-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bogatynia
    ul. Daszyńskiego 1 1
    59-920 Bogatynia, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7733961, 7739480, fax. 075 77 39480, 7731945
    REGON: 00052502700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bogatynia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie dróg oraz bieżące remonty nawierzchni ulic i chodników na terenie miasta i gminy Bogatynia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie niżej wymienionych robót: 1. Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowej z geometrycznym zacięciem krawędzi 1000,00m? 2. Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowej bez geometrycznego zacięcia krawędzi 400,0m? 3. Remont nawierzchni asfaltowej poprzez wbudowanie masy asfaltowej w ilości 100kg/m? 500,0m? 4. Remont nawierzchni asfaltowej poprzez wbudowanie masy asfaltowej w ilości 75 kg/m? 500,0m? 5. Remont nawierzchni asfaltowej poprzez wbudowanie masy SMA w ilości 100kg/m? 500,0m? 6. Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych - powierzchniowe utrwalenia przy użyciu grysów z zastosowaniem skrapiarki przewoźnej 100,0m? 7. Regulacja pionowa studni dla włazów kanałowych 50szt 8. Regulacja pionowa studzienek teletechnicznych 30szt 9. Regulacja pionowa dla zaworów wodociągowych 40szt 10. Regulacja pionowa studzienek dla kratek ściekowych ulicznych 50szt 11. Wykonanie ławy betonowej zwykłej o F=0,065m? pod krawężniki drogowe 15x30x100 195,0m? 12. Ustawienie krawężnika betonowego 15x30x100 3000,0mb 13. Wykonanie ławy betonowej zwykłej o F=0,02m? pod obrzeża chodnikowe 8x30x100 68,0m? 14. Ustawienie obrzeża betonowego 8x30x100 3400,0mb 15. Remont nawierzchni z kostki betonowej brukowej (szarej) grubości 8cm na podsypce z grysu bazaltowego frakcji 2-5 8000,0m? 16. Remont nawierzchni z kostki betonowej kolorowej grubości 8cm na podsypce z grysu bazaltowego frakcji 2 - 5 1000,0m? 17. Przełożenie nawierzchni z kostki brukowej, betonowej grubości 8cm na podsypce piaskowej 250,0mb 18. Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kategorii I - IV, głębokość 20cm 10.000,0m? 19. Wykonanie warstwy odsączającej w korycie i na poszerzeniach wraz z mechaniczną stabilizacją - grubość po zagęszczeniu - 10cm 9000,0m? 20. Wykonanie warstwy podbudowy z tłucznia kamiennego wraz z mechaniczną stabilizacją grubości 15cm 9000,0m? 21. Rozebranie krawężników betonowych 15 x 30 x 100 na podsypce 1000,0mb 22. Rozebranie obrzeży betonowych 8 x 30 x 100 na podsypce piaskowej 1000,0mb 23. Rozebranie ław betonowych pod krawężniki i obrzeża 250,0m? 24. Rozebranie chodników, wysepek przystankowych i przejść dla pieszych z płyt betonowych 35 x 35 x 5 na podsypce piaskowej 3400,0m? 25. Rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych grubości 4cm 1000,0m? 26. Ręczne rozebranie nawierzchni betonowej grubości do 15cm 60,0m3 27. Mechaniczne rozebranie nawierzchni z tłucznia kamiennego grubości 8cm 1500,0m? 28. Rozebranie nawierzchni z kostki betonowej grubości 8cm 750,0m? 29. Wykonanie ubezpieczenia płytami ażurowymi o wymiarach 40 x 60 x 10 800,0m? 30. Wykonanie nawierzchni z geokraty o wysokości 10cm z wypełnieniem grysem kamiennym 250,0m? 31. Ułożenie ścieków z prefabrykatów betonowych grubości 15cm na podsypce cementowo - piaskowej 150,0mb 32. Wykonanie nawierzchni z kostki kamiennej, nieregularnej o wysokości 8cm na podsypce piaskowej 280,0m? 33. Wykonanie ścian oporowych, betonowych o grubości do 50cm, układanych na zaprawie cementowej z kamienia bazaltowego 78,20m? 34. Humusowanie terenu przy grubości warstwy humusu 5cm wraz z obsianiem trawy 2500,0m? 35. Wywiezienie gruzu z remontowanych nawierzchni dróg 400,0m? 36. Pojedyncze płotki u podstawy skarp-palisada 600,0mb 37. Poręcze ochronne sztywne z pochwytem o rozstawie słupków co 2mb 30,0mb 38. Przymocowanie tablic znaków drogowych zakazu, nakazu, ostrzegawczych, informacyjnych o powierzchni do 0,3m? wraz ze słupkami 15szt Podane wyżej obmiary poszczególnych robót drogowych są szacunkowe i w trakcie realizacji remontów poszczególnych ulic, chodników, alejek parkowych, placów, parkingów, murów oporowych mogą ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu przy zachowaniu kwoty zaplanowanej w budżecie Gminy Bogatynia na rok 2010. Wszystkie prace powinny być wykonane zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami i sztuką budowlaną. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w: specyfikacjach technicznych stanowiących integralną część SIWZ. Warunek dotyczący przedmiotu zamówienia: - Wykonawca udzieli gwarancji na okres minimum 12 miesięcy od dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium przetargowego przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert w wysokości 30.000,00 zł (słownie złotych: trzydzieści tysięcy 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.), tzn: 1. Posiadają uprawnienia do wykonania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W celu potwierdzenia tego warunku należy przedstawić stosowne dokumenty. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawcy muszą spełniać następujące warunki: 2.1. Dysponować osobą posiadającą prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi wpisaną na okręgową listę członków samorządu zawodowego - Okręgowej Izby Inżynierów, która będzie posiadała uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub drogowej lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu ww. osoby. 2.2. W okresie ostatnich 5 lat od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeśli okres działalności jest krótszy to w tym okresie wykonali: - jedną robotę budowlaną (zakończoną), obejmującą zakresem remont nawierzchni asfaltowych dróg, ulic oraz remont lub przebudowę dróg lub chodników z kostki betonowej zrealizowanych jedną umową o wartości nie mniejszej niż 2.500.000,00 zł. W celu potwierdzenia tego warunku należy przedstawić stosowne dokumenty. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawcy zobowiązani są wykazać, że: Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 100.000,00PLN. W celu potwierdzenia tego warunku należy przedstawić stosowne dokumenty. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24. ustawy. W celu potwierdzenia tego warunku należy przedstawić stosowne dokumenty. 5. Wniosą wadium. Zamawiający na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły spełnia- nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony Formularz ofertowy (załącznik nr 1 Część II SIWZ), 2. Pełnomocnictwo dla reprezentanta (lidera) - dotyczy podmiotów występujących wspólnie (konsorcja i spółki cywilne), które winny upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych (lider) przy czym upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych przedsiębiorców. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z przedsiębiorcą występującym jako reprezentant pozostałych (liderem). Pełnomocnictwo wymagane jest również w przypadku określonym w pkt 14.5 SIWZ. 3. Uproszczoną wycenę ofertową sporządzoną poprzez wypełnienie pozycji cenowych w uproszczonym przedmiarze robót znajdującym się w formularzu ofertowym (załącznik nr 4 Część II SIWZ) W celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w punkcie 9 SIWZ, Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia w ofercie następujących dokumentów i oświadczeń. 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. 3. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy (załącznik nr 2 Część II SIWZ) oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (w przypadku, gdy Wykonawca samodzielnie nie spełnia warunku dotyczącego posiadania niezbędnego potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia). Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument składają wspólnie wszyscy Wykonawcy. Dokument musi zostać podpisany przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. 5. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, robót budowlanych (zakończonych), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z uwzględnieniem warunku określonego w punkcie 9.1.2.2 SIWZ (załącznik nr 3 Część II SIWZ). Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie wystarczy gdy ww. dokument złoży jeden z podmiotów występujących wspólnie. 6. Dokumenty potwierdzające, że roboty wymienione w załączniku nr 3 zostały wykonane należycie (np. referencje). Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie wystarczy gdy ww. dokument złoży jeden z podmiotów występujących wspólnie. 7. Dokumenty stwierdzające, że osoba, która będzie kierowała robotami budowlanymi posiada wymagane uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub drogowej. Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie wystarczy gdy ww. dokument złoży jeden z podmiotów występujących wspólnie. 8. Aktualne zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa o wpisaniu na listę członków izby samorządu zawodowego osoby, która będzie kierowała powierzonymi robotami. Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie wystarczy gdy ww. dokument złoży jeden z podmiotów występujących wspólnie. 9. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. 10. Dowód wniesienia / wpłacenia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bogatynia.pl (zamówienia publiczne)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach