Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 53-611 Wrocław, ul. Strzegomska 6
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 7822300, 7822397 , fax. 071 7822405
- Data zamieszczenia: 2009-12-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej we Wrocławiu
ul. Strzegomska 6 6
53-611 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 7822300, 7822397, fax. 071 7822405
REGON: 93000026000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.wroclaw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: gminna samorządowa jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej we Wrocławiu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej we Wrocławiu szczegółowo opisanych i wymienionych w załączniku nr 3 do SIWZ. CPV: 30125110-5; 30192330-3; 32582000-6 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251105
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy którzy: 2.1. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami PZP, 2.2. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania prac będących przedmiotem zamówienia, 2.3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, t.j.: 2.4. w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali min 1 zadanie, odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości min. 60.000,00 zł brutto. 2.5. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 2.6. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych, 2.7. zgodnie z art. 26 ust. 2 PZP, załączą dokument wymieniony w § 1 ust. 1 pkt. 2 i ust. 2 pkt. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006 r. poz. 605 ze zmianami). 2.8. dołączą dokument (referencje lub inny dokument) od poprzednich Zamawiających potwierdzający, że wykazane zgodnie z pkt. 2.3 dostawy zostały wykonane należycie, 2.9. akceptują warunki zawarte w SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.1. Wypełniony formularz oferty (wg wzoru załącznika nr 1 do SIWZ), 3.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.3. W przypadku podmiotów występujących wspólnie o udzielenie zamówienia dokument ustanawiający pełnomocnika do: reprezentowania w postępowaniu lub reprezentowania i zawarcia umowy - zgodnie z art. 23 PZP - złożony w oryginale lub kopii potwierdzonej przez notariusza - zgodnie z pkt. 1.8 rozdziału III SIWZ 3.4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3.2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3.5. Dokumenty o których mowa w pkt 3.4. - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy, przed upływem terminu składania ofert, winny zostać złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii przetłumaczonych na język polski. 3.6. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 PZP oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP - zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 3.7. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ +Doświadczenie zawodowe+, potwierdzający spełnianie warunku określonego w pkt. 2.4. warunków udziału w SIWZ 3.8. Dokumenty (referencje lub inne równoważne) od poprzednich zamawiających potwierdzające, że wykazane w załączniku nr 4 dostawy, zostały wykonane należycie. 3.9. Zestawienie kosztów zadania -załącznik nr 3 do SIWZ. 3.10. Zaakceptowany projekt umowy - załącznik nr 5 do SIWZ. 3.11. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w pkt. 3.2., 3.4 i 3.6 winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.wroclaw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów, kserokopiarek, telefaksów i urządzeń wielofunkcyjnych dla Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu w okresie 12 miesięcy
Dodano: 2016-05-31 - Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę tonerów oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
Dodano: 2016-05-30 - Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów
Dodano: 2016-05-23 - PN 44/ 16-przetarg na dostawę tuszów do drukarek
Dodano: 2016-05-23 - Dostawy materiałów biurowych i eksploatacyjnych
Dodano: 2016-04-13 - BZP.3810.29.2016.JU
Dodano: 2016-04-08 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek
Dodano: 2016-04-04 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, fotokopiarek dla Wrocławskiego Zespołu Żłobków we Wrocławiu Znak postępowania: ZP-36/WZŻ/2016
Dodano: 2016-03-23 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek, drukarek i faksów dla Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu oraz Sekcji Zamiejscowych Gospodarowania Zasobem
Dodano: 2016-03-22 - DOSTAWA W ROKU 2016 MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK, KSEROKOPIAREK, FAKSÓW I URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH ORAZ DOSTAWA AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH DLA POTRZEB SĄDU OKRĘGOWEGO W JELENIEJ GÓRZE
Dodano: 2016-03-09