Przetargi.pl
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, fotokopiarek dla Wrocławskiego Zespołu Żłobków we Wrocławiu Znak postępowania: ZP-36/WZŻ/2016

Wrocławski Zespół Żłobków ogłasza przetarg

  • Adres: 53-609 Wrocław, ul. Fabryczna 15
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 358 46 46 , fax. 71 358 46 47
  • Data zamieszczenia: 2016-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wrocławski Zespół Żłobków
    ul. Fabryczna 15 15
    53-609 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 358 46 46, fax. 71 358 46 47
    REGON: 02154505100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzz.wroc.pl/www.bip.wzz.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, fotokopiarek dla Wrocławskiego Zespołu Żłobków we Wrocławiu Znak postępowania: ZP-36/WZŻ/2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Rodzaj zamówienia-dostawa 2.Przedmiotem zamówienia jest dostawa tonerów do laserowych drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych oraz fotokopiarek eksploatowanych we Wrocławskim Zespole Żłobków we Wrocławiu określonych w poniższej tabeli: LP Drukarki/Urządzenia wielofunkcyjne Typ urządzenia (mono/kolor) Minimalna wydajność tonera dla str. A4 przy 5% pokryciu: Ilość zamawianych czarnych tonerów: Ilość zamawianych zestawów do koloru (jeden zestaw to trzy tonery z kolorami podstawowymi): A B C D E F 1 HP LaserJet 1100 mono 2500 10 nie dotyczy 2 HP LaserJet P1006 mono 1500 14 nie dotyczy 3 HP LaserJet 1018 mono 2000 10 nie dotyczy 4 HP LaserJet P1102 mono 1600 10 nie dotyczy 5 HP LaserJet P2055dn mono 2300 25 nie dotyczy 6 HP LaserJet Pro 400M 401dn mono 6900 25 nie dotyczy 7 Brother DCP7010L mono 2500 10 nie dotyczy 8 Lexmark MX410 mono 2500 8 nie dotyczy 9 OKI 471W mono 5000 2 nie dotyczy 10 Canon Image Runner 2520 mono 14600 5 nie dotyczy 11 Konica Minolta Bizhub 223 mono 17500 5 nie dotyczy 12 LaserJet M1217nfw MFP mono 1600 11 nie dotyczy 13 Panasonic DP8020E mono 10000 3 nie dotyczy 14 Samsung SCX-4200 mono 3000 5 nie dotyczy 15 Samsung SCX-4521S mono 3000 5 nie dotyczy 16 Xerox WorkCentre 3210 mono 2000 5 nie dotyczy 17 Panasonic KXMB773 mono 2000 5 nie dotyczy 18 HP Color LaserJet CM2320fxi MFP mono + kolor 2800 10 10 19 Samsung CLX-3170FN mono + kolor 1000 4 4 20 Samsung CLX-3160FN mono + kolor 1000 4 4 21 Lexmark x544 mono + kolor 2000 4 3 22 Nashuatec MP C2003 mono + kolor 15000 4 3 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ - Zestawienie kosztów zadania. 4.Dopuszcza się zastosowanie materiałów równoważnych w stosunku do opisanych norm to znaczy takie , które: 1) nie mają gorszych parametrów niż materiały producenta ; 2) ich wydajność nie może być gorsza niż materiałów rekomendowanych przez producentów; 3) nie powodują dodatkowych czynności obsługowych; 4) nie powodują wyłączenia żadnych opcji w urządzeniach (np. trybu ekonomicznego w drukarkach); 5) nie spowodują utraty gwarancji producenta urządzeń W przypadku dostarczenia tonerów, które nie zostały wyprodukowane przez producenta drukarki, jakość wydruku dostarczonych tonerów nie może być gorsza od wydruków wykonanych za pomocą oryginalnych tonerów producenta dla wskazanego urządzenia. Wszystkie dostarczone tonery, a zwłaszcza tonery kolorowe muszą pozwalać na wykonywanie wydruków wysokiej jakości, pozbawionych wszelkiego rodzaju przekłamań kolorów, przebarwień, występowania wszelkiego rodzaju kropek i pasków nie będących częścią wydruku, a wynikających z wad technicznych tonera, które mogą być konsekwencją zastosowania słabej jakości materiałów przy wykonaniu tonera, proszku o nieprawidłowym składzie chemicznym, konsystencji lub sypkości, albo braku zabezpieczeń lub nieprawidłowego zabezpieczenia tonerów podczas transportu na miejsce użytkowania. 4. W przypadku wystąpienia nieprawidłowości w funkcjonowaniu dostarczonego tonera i wystąpienia reklamacji, wszelkie koszty wymiany wskazanego tonera pokrywa dostawca, łącznie z kosztami transportu. 5.W przypadku uszkodzenia przez wadliwy toner koszty jego naprawy uszkodzonego urządzenia lub jego wymiany na nowy ponosi w całości Wykonawca. 6.Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego odbioru i utylizacji zużytych materiałów eksploatacyjnych potwierdzonego kartą odbioru odpadów. 7. Wszystkie koszty związane z dostarczeniem towaru do Zamawiającego, w tym koszty przewozu, zabezpieczenia towaru i ubezpieczenia ponosi Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 300,00 zł (trzysta złotych 00/100) w formie zgodniej z art. 45 ust. 6 PZP, tj.: a) w pieniądzu; b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) w gwarancjach bankowych; d) w gwarancjach ubezpieczeniowych; e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości( Dz.U.2016.359) 2. W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej, wadium należy wnieść przelewem na konto w Banku PKO BP nr 69 1020 5226 0000 6402 0416 7797 Dowód potwierdzenia złożenia wadium należy załączyć do oferty. Wadium winno być na koncie Zamawiającego nie później niż przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał tak przelew przed upływem składnia ofert. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty ustawową formą wadium zostanie wykluczony z postępowania z mocy art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą (art. 24 ust. 4 ustawy ). Terminowe wniesienie wadium (w każdej z dopuszczonych form jego wniesienia) Zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych. 3. W przypadku złożenia wadium w formie gwarancji, poręczeń, oryginał dokumentu należy złożyć nie później niż przed upływem terminu składania ofert w Sekretariacie. Kopię dokumentu, należy dołączyć do oferty, za wyjątkiem pkt 4. 4. Jeśli Wykonawca prześle ofertę pocztą przekaże za pośrednictwem kuriera lub innej osoby, winien kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty, natomiast oryginał umieścić w oznaczonej kopercie oryginał dowodu wniesienia wadium. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, zastrzeżeniem pkt 11. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: W przypadku złożenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument ten winien zawierać klauzulę gwarancji zapłaty wymaganej kwoty wadium po zaistnieniu niżej wymienionych w pkt 10 i 11 okoliczności. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z punktem 5, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 10. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, z przyczyn leżących o jego stronie nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw , listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej , lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki , o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 , co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas realizacji poszczególnych dostaw
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzz.wroc.pl/ www.bip.wzz.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach