Przetargi.pl
BIEŻĄCE UTRZYMANIE DRÓG I ULIC NA TERENIE MIASTA I GMINY KOSTRZYN

Burmistrz Gminy Kostrzyn Urząd Miejski w Kostrzynie ogłasza przetarg

  • Adres: 62-025 Kostrzyn, ul. Dworcowa 5
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8178565 , fax. 61 8178191
  • Data zamieszczenia: 2014-01-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Gminy Kostrzyn Urząd Miejski w Kostrzynie
    ul. Dworcowa 5 5
    62-025 Kostrzyn, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8178565, fax. 61 8178191
    REGON: 00052816100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kostrzyn.wlkp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BIEŻĄCE UTRZYMANIE DRÓG I ULIC NA TERENIE MIASTA I GMINY KOSTRZYN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    polegające na remoncie cząstkowym nawierzchni jezdni i chodników oraz utwardzania nawierzchni kruszywem betonowym. Całość zamówienia została podzielona na cztery niezależne zadania: 1, 2, 3 i 4. Ilościowy zakres robót dla poszczególnych zadań został określony w przedmiarach i kosztorysach ofertowych - zał. nr 5.1, 5.2, 5.3 i 5.4. W trakcie realizacji zakres ten będzie modyfikowany na bieżąco w miarę potrzeb w oparciu o ofertowe ceny jednostkowe dla poszczególnych rodzajów robót. Ponadto Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości poszczególnych rodzajów robót w ciągu trwania realizacji robót w zależności od potrzeb, których nie można przewidzieć na dzień ogłoszenia przetargu nieograniczonego. Wynagrodzenie kosztorysowe płatne będzie wyłącznie za wykonany zakres robót, wskazany przez Zamawiającego, na podstawie wykonanych obmiarów oraz przy uwzględnieniu ofertowych cen jednostkowych określonych przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym. Wykonawca przystępujący do przetargu może złożyć ofertę na dowolnie wybrane zadania. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyboru oferty najkorzystniejszej na każdą część osobno. Wszystkie roboty prowadzone będą na terenie miasta i gminy Kostrzyn, przy spełnieniu wymogów sztuki budowlanej. ROBOTY BUDOWLANE. Szczegółowy zakres robót został określony w: 1) Projektach wykonawczych (opracowanych w styczniu 2014 r.) stanowiących załącznik nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia: a) REMONT NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ DRÓG, ULIC I CHODNIKOW NA TERENIE MIASTA I GMINY KOSTRZYN - zadanie 1, b) REMONT NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ DRÓG, ULIC I CHODNIKOW NA TERENIE MIASTA I GMINY KOSTRZYN - zadanie 2, c) REMONT NAWIERZCHNI DRÓG, ULIC NA TERENIE MIASTA I GM. KOSTRZYN - zadanie 3, d) UTWARDZANIE DRÓG GRUNTOWYCH KRUSZYWEM NA TERENIE MIASTA I GM. KOSTRZYN - zadanie 4; 2) Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót - STWiOR (opracowanych w styczniu 2014 r.), stanowiących załącznik nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia a) REMONT NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH W KOSTRZYNIE DRÓG, ULIC I CHODNIKOW NA TERENIE MIASTA I GMINY KOSTRZYN - zadanie 1, b) UTRWALANIE NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH W KOSTRZYNIE - zadanie 2, c) REMONT NAWIERZCHNI DRÓG I ULIC NA TERENIE MIASTA I GM. KOSTRZYN (Z BETONOWYCH ELEMENTÓW PREFABRYKOWANYCH) - zadanie 3, d) UTWARDZANIE DRÓG GRUNTOWYCH KRUSZYWEM - zadanie 4; 3) Przedmiarach robót - kosztorysach ofertowych (opracowanych w styczniu 2014 r.): a) Załącznik nr 5.1. do oferty -- Przedmiar robót + kosztorys ofertowy dotyczący zadania 1, b) Załącznik nr 5.2. do oferty -- Przedmiar robót + kosztorys ofertowy dotyczący zadania 2, c) Załącznik nr 5.3. do oferty -- Przedmiar robót + kosztorys ofertowy dotyczący zadania 3, d) Załącznik nr 5.4. do oferty -- Przedmiar robót + kosztorys ofertowy dotyczący zadania 4; Dokumenty, o których mowa w punktach 1), 2) i 3) zostały opracowane przez firmę GLOB-PROJEKT Biuro Usług Projektowych, 60-175 POZNAŃ, ul. Kaczeńcowa 6. Wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia Oferent jest zobowiązany ująć w cenie jednostkowej. Do obliczenia ceny ofertowej brutto Wykonawca przyjmuje stawkę podatku VAT 23% - jak dla robót budowlanych. USŁUGI: Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: CPV: 45.23.31.42 - 6 ROBOTY W ZAKRESIE NAPRAWY DRÓG. UWAGI: 1) Wszystkie nazwy producentów materiałów, urządzeń itp. użyte przypadkowo w dokumentacji projektowej, w przedmiarach robót oraz innych dokumentach należy traktować wyłącznie jako informacje pomocnicze. Możliwe jest stosowanie produktów innych producentów spełniających kryteria i wymogi określone za pomocą parametrów technicznych w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. 2) W przypadku zaistnienia konieczności (w trakcie trwania realizacji robót) zastosowania robót lub materiałów zamiennych i dodatkowych w sytuacjach uzasadnionych w protokole konieczności (na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy) i za obustronną zgodą, wycena może być dokonana wyłącznie na podstawie cen i stawek określonych w ofercie, a w przypadku ich braku w oparciu o analizę i wycenę własną z zachowaniem stawek określonych w ofercie przy uwzględnieniu cen zawartych w powszechnie stosowanych katalogach cen materiałów i prac budowlanych, jeżeli określone stawki nie zostały wskazane w ofercie. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rabatu. 3) Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 4) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 5) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania Wykonawcy realizującemu zamówienie, zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 6) Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 7) Zamawiający nie zamierza zwoływać zebrania wykonawców, chyba że taka potrzeba zajdzie. 8) Zamawiający przewiduje możliwość prowadzenie korespondencji drogą elektroniczna lub fax-em. Terminy realizacji zamówienia: 1. Rozpoczęcie robót: wymagana gotowość do świadczenia robót - max 2 dni od daty zawarcia umowy. 2. Planowany termin zakończenia realizacji robót 31.12.2014 r. 3. Termin przystąpienie do realizacji poszczególnych zakresów robót max 2 dni robocze od daty otrzymania zlecenia danego zakresu robót, 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ustalenia terminu zakończenia realizacji poszczególnych zakresów robót, przy założeniu, że: 1) Czas trwania remontu lub utrwalania nawierzchni bitumicznych o powierzchni 100 m2 wynosi 1 dzień roboczy, 2) Czas trwania remontu nawierzchni z betonowych elementów prefabrykowanych o powierzchni 50 m2 wynosi 1 dzień roboczy, 3) Czas potrzebny na utwardzenie kruszywem betonowym i granitowym z ewentualnym wyprofilowaniem drogi gruntowej o powierzchni 200 m2 wynosi 1 dzień roboczy, 4) Termin przystąpienia do realizacji poszczególnych zakresów robót max 2 dni robocze od daty otrzymania zlecenia danego zakresu robót,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w następujących wysokościach: a) na zadanie 1 - 11 500,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy pięćset złotych), b) na zadanie 2- 1 900,00 zł (słownie: jeden tysiąc dziewięćset złotych), c) na zadanie 3 - 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych), d) na zadanie 4 - 18 500,00 zł (słownie: osiemnaście tysięcy pięćset złotych). 2. Forma wadium. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach, na każde zadanie osobno: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancjach z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. t.j. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Miejsce i sposób i termin wniesienia wadium. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego ING BANK ŚLĄSKI SA Oddział w Kostrzynie nr rachunku: 62 1050 1520 1000 0022 7346 5050. Na przelewie należy umieścić informację Wadium do przetargu nieograniczonego na bieżące utrzymanie dróg i ulic na terenie miasta i gminy Kostrzyn - zadanie (należy wpisać nr zadania, którego dany przelew dotyczy) 1) Wadium w pozostałych akceptowanych formach należy składać w oryginale w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski w Kostrzynie, ul. Dworcowa 5, pok. 01 - sekretariat - I p. w kopercie. Na kopercie należy umieścić informację Wadium do przetargu nieograniczonego na bieżące utrzymanie dróg i ulic na terenie miasta i gminy Kostrzyn - zadanie (należy wpisać nr zadania, którego dany przelew dotyczy) oraz nazwę i dane adresowe Wykonawcy 2) do oferty należy dołączyć kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. 3) wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 13 lutego 2014 r. do godziny 09:00, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Zwrot wadium. 1) W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie, wadium należy wnieść w sposób umożliwiający dokonanie jego zwolnienia (zwrotu) na każde zadanie osobno. 2) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom (zgodnie z ich dyspozycją) niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 6 ppkt. 2) SIWZ - dla każdego zadania osobno. 3) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia - dla każdego zadania osobno, 4) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert - dla każdego zadania osobno, 5. Ponowne wniesienie wadium Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 4) ppkt. 2), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego - dla każdego zadania osobno. 6. Zatrzymanie wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami - dla każdego zadania osobno, jeżeli: 1) Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wokiss.pl/kostrzynm/bip/przetargi/specyfikacja-siwz-zmiany-i-odpowiedzi/20141.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach