Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie dróg gminnych w 2012 roku.

Gmina Rokietnica ogłasza przetarg

  • Adres: 62-090 Rokietnica, ul. Golęcińska 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8145251-2 w. 22
  • Data zamieszczenia: 2012-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rokietnica
    ul. Golęcińska 1 1
    62-090 Rokietnica, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8145251-2 w. 22
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie dróg gminnych w 2012 roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w generalnym wykonawstwie, zgodnie ze sztuką budowlaną, Polskimi Normami, Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia oraz zasadami bezpieczeństwa dla korzystających z drogi, robót polegających na całorocznym bieżącym utrzymaniu dróg gminnych na terenie Gminy Rokietnica. Wymagania techniczne wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia określone zostały w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót budowlanych. Zakres robót objętych zamówieniem Przedmiotem postępowania jest sukcesywne, wynikające z bieżących potrzeb Zamawiającego utrzymanie dróg gminnych w planowanych 17 zadaniach: 1. Równanie drogi gruntowej - 110.000 m2 2. Profilowanie drogi gruntowej - 80.000 m2 3. Utwardzanie drogi gruntowej tłuczniem z materiału wykonawcy z korytowaniem, warstwą grubości 20cm - - 1.100 m2 4. Utwardzenie drogi gruntowej materiałem Zleceniodawcy z korytowaniem, warstwą grubości 20 cm - 400 m2 5. Naprawa drogi gruntowej materiałem kamiennym - 4.850 m2 6. Naprawa nawierzchni tłuczniowej uszkodzonej w ponad 25% powierzchni odcinka wymagającego naprawy - 11.500 m2 7. Naprawa pojedynczych uszkodzeń nawierzchni tłuczniowej o powierzchni do 5 m2 - 200 m2 8. Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych wykonywany mieszanką mineralno-asfaltową na gorąco - 250 m2 9. Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych wykonywany emulsją asfaltową i grysem bazaltowym 2-5 mm - 400 m2 10. Ułożenie nawierzchni asfaltowej na zjazdach warstwą o łącznej gr. 8 cm z przygotowaniem i spryskaniem emulsją asfaltową podłoża -150 m2 11. Ułożenie nawierzchni z destruktu asfaltowego warstwą gr. 8 cm z przygotowaniem i spryskaniem emulsją asfaltową podłoża - 200m2 12. Pojedyńcze powierzchniowe utrwalenie nawierzchni bitumicznej i nawierzchni z destruktu asfaltowego emulsją asfaltową i grysami- 2.200 m2 13. Remont istniejącej nawierzchni z destruktu asfaltowego za pomocą nowego destruktu asfaltowego warstwą gr. 4 cm ze spryskaniem emulsją asfaltową podłoża - 2.000 m2 14. Ścinka i profilowanie poboczy gruntowych w celu szybkiego odpływu wód deszczowych - 200 m2 15. Regulacja pionowa włazów studzienek kanalizacyjnych i kratek wpustów - 15 szt. 16. Wymiana włazów studziennych i wpustów ulicznych -5 szt. 17. Czyszczenie studzienek kanalizacji deszczowej -10 szt. Powyższe zakresy robót zostały określone orientacyjnie , faktyczne będą wynikać z bieżących potrzeb Zamawiającego .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium do postępowania przetargowego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://rokietnicaug.bip.e-zeto.com/public
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach