Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Zblewo w latach 2015-2016

Gmina Zblewo ogłasza przetarg

  • Adres: 83-210 Zblewo, ul. Główna 40
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5884381 , fax. 058 5884569
  • Data zamieszczenia: 2015-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zblewo
    ul. Główna 40 40
    83-210 Zblewo, woj. pomorskie
    tel. 058 5884381, fax. 058 5884569
    REGON: 00549803000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zblewo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Zblewo w latach 2015-2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie letnim na terenie gminy Zblewo w następujących sołectwach: Zblewo, Bytonia, Pinczyn, Cis, Miradowo, Borzechowo, Radziejewo, Karolewo, Jezierze, Kleszczewo, Pałubinek, Mały Bukowiec, Lipa Góra, Białachowo, Tomaszewo, Semlin, Zawada. Przedmiotem zamówienia objęte są roboty polegające na bieżącym utrzymaniu dróg a w szczególności: remonty cząstkowe nawierzchni żwirowych i gruntowych; remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych grysami i emulsją asfaltową przy użyciu remontera; remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno - asfaltową na zimno; równanie i profilowanie dróg gruntowych i żwirowych; wykaszanie poboczy; budowa i remonty przepustów drogowych, montaż znaków drogowych. 2.Zakres i sposób wykonania robót: a) Remonty cząstkowe nawierzchni żwirowych i gruntowych: dostarczenie pełnowartościowego kruszywa drogowego (tłuczeń, kliniec kamienny lub betonowy) lub mieszanki z kruszyw naturalnych na wskazane odcinki dróg gminnych i wewnętrznych o frakcji: pospółka, grys 0-12 mm, kruszywo łamane 0-31,5 mm, kruszywo łamane 0-63 mm. Rozścielenie kruszywa i wyprofilowanie nawierzchni oraz zagęszczenie za pomocą walca lub zagęszczarki. Ilość robót według potrzeb określonych przez Zamawiającego. Jednostka obmiaru - 1 tona dostarczonego i wbudowanego kruszywa bez względu na odległość transportu. Podstawa rozliczenia za wykonanie robót: potwierdzona przez Zamawiającego ilość dostarczonego i wbudowanego kruszywa oraz cena za jedną tonę kruszywa określona w ofercie Wykonawcy. b)Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych grysami i emulsją asfaltową przy użyciu remontera. Zakres prac obejmuje: usunięcie luźnych okruchów nawierzchni, usunięcie wody, doprowadzając uszkodzone miejsce do stanu powietrzno-suchego, dokładne oczyszczenie dna i krawędzi uszkodzonego miejsca z luźnych ziaren grysu, żwiru pisaku i pyłu, pokrycie oczyszczonych miejsc metodą natryskową za pomocą emulsji asfaltowej, której zadaniem będzie związanie podłoża i krawędzi remontowanego ubytku nawierzchni z wypełnieniem, wypełnienie pod ciśnieniem ubytków grysem 8/11 otoczonym emulsją asfaltową, wypełnienie pod ciśnieniem pozostałą część ubytków grysem frakcji 2/5 mm otoczonym emulsja asfaltową, posypanie powierzchni wyremontowanego miejsca suchym grysem 2/5 mm bez spoiwa, pokrycie wyremontowanych miejsc prostokątem metoda utrwalenia powierzchniowego, uprzątniecie miejsc po wykonanym remoncie, zdjęcie urządzeń zabezpieczających i oznakowania pionowego, udostępnienie miejsca po remoncie dla ruchu. Ilość robót według potrzeb określonych przez Zamawiającego. Jednostka obmiaru - 1 tona dostarczonego i wbudowanego materiału bez względu na odległość transportu. Podstawa rozliczenia za wykonanie robót: potwierdzona przez Zamawiającego ilość dostarczonego i wbudowanego materiału oraz cena za jedną tonę materiału określona w ofercie Wykonawcy. c) Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno - asfaltową na zimno. Zakres prac obejmuje: pionowe obcięcie krawędzi uszkodzenia na głębokość umożliwiającą wyrównanie jego dna, nadając uszkodzeniu kształt prostej figury geometrycznej np. prostokąta, usunięcie luźnych okruchów nawierzchni, usuniecie wody, doprowadzając uszkodzone miejsce do stanu powietrzno - suchego, dokładne oczyszczenie dna i krawędzi uszkodzonego miejsca z luźnych ziaren grysu, żwiru, pisaku i pyłu, posmarowanie lepikiem podłoża i krawędzi w miejscu napraw, rozłożenie mieszanki mineralno asfaltowej na zimno, rozłożenie na mieszance mineralno - asfaltowej grysu granitowego frakcji 2-8 mm, zagęszczenie grysu, oznakowanie prowadzonych robót zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu. Ilość robót według potrzeb określonych przez Zamawiającego. Jednostka obmiaru - 1 tona dostarczonego i wbudowanego materiału bez względu na odległość transportu. Podstawa rozliczenia za wykonanie robót: potwierdzona przez Zamawiającego ilość dostarczonego i wbudowanego materiału oraz cena za jedną tonę materiału określona w ofercie Wykonawcy. d) Równanie i profilowanie dróg gruntowych i żwirowych: Podstawianie na wezwanie Zamawiającego sprzętu i środków transportowych do prac w zakresie bieżącego utrzymania dróg: wywrotka o ładowności 14 ton - 2 szt., wywrotka o pojemności min. 8 ton - 1 szt., równiarka - 1 szt., walec - 1 szt., ciągnik siodłowy samowyładowczy - 3 szt., koparka ładowarka - 1 szt., koparka gąsienicowa o poj. łyżki 1,2 m? - 1 szt., koparka kołowa o poj. łyżki 1,0 m? - 1 szt. Ilość godzin pracy sprzętu - według potrzeb określonych przez Zamawiającego. Jednostka obmiaru - 1 m-godzina. Podstawa rozliczenia za wykonanie usług: potwierdzona przez Zamawiającego ilość godzin pracy oraz cena za jedną godzinę określona w ofercie Wykonawcy. e)Wykaszanie poboczy: Podstawianie na wezwanie Zamawiającego sprzętu do prac polegających na wykaszaniu poboczy drogowych: ciągnik z urządzeniem koszącym (z kierowcą). Ilość godzin pracy sprzętu - według potrzeb określonych przez Zamawiającego. Jednostka obmiaru : 1 m?. Podstawa rozliczenia za wykonanie usług: potwierdzona przez Zamawiającego ilość m? wykoszonych poboczy określona w ofercie Wykonawcy. f)Budowa i remonty przepustów drogowych: Montaż nowych i remont starych przepustów drogowych o średnicy ? 500. Materiał po stronie Zamawiającego. Jednostka obmiaru: 1 metr bieżący. Podstawa rozliczenia za wykonanie robót: cena 1 metra bieżącego wbudowanego przepustu drogowego. g)Montaż znaków drogowych: Montaż oznakowania pionowego wraz ze słupkiem stalowym oraz posadowienie - obsypka betonowa. Jednostka obmiaru: 1 sztuka. Podstawa rozliczenia za wykonanie robót: cena 1 sztuki słupka stalowego wraz z zamocowaniem i posadowieniem w gruncie. Zakup znaku po stronie Zamawiającego, słupek po stronie Wykonawcy. Zaleca się aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje (np. dokonał wizji lokalnej w terenie), które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy. Koszt wykonania prac i wszystkich innych czynności niezbędnych do wykonania zamówienia wykonawca jest zobowiązany uwzględnić w cenie oferty. h) Udrażnianie studni chłonnych i czyszczenie wpustów ulicznych, Udrażnianie studni chłonnych należy wykonać ręcznie lub mechanicznie przy użyciu łopat lub ładowarek czerpakowych z zastosowaniem wyciągarek, przez usunięcie najwyższej warstwy z piasku, zamulonej nagromadzonym osadem i namułem. Wybrany osad lub zużyty materiał filtracyjny należy wywieść dowolnym środkiem transportu na składowisko odpadów. W zakresie czyszczenia wpustów ulicznych należy: oznakowanie i zabezpieczenie prac, demontaż kraty rusztu na wpuście, ręczne lub mechaniczne usuniecie osadów i innych nieczystości stałych z wpustu wraz osadnikiem w całym jego przekroju, usunięcie zalegającego osadu w całym przekroju przykanalika przez przepłukanie lub w przypadku gdy niedrożność spowodowana jest bardzo zbitymi osadami udrożnienie przez przepychanie, dokładne ręczne oczyszczenie elementów stalowych i żeliwnych kraty, dotyczy to w szczególności zawiasów przy wpustach starego typu, sprawdzenie stanu technicznego wpustu, montaż kraty rusztu na wpuście, wywóz nieczystości na miejsce wysypu. Podstawa rozliczenia za wykonanie robót cena 1 szt. udrożnionej studni chłonnej lub oczyszczonego wpustu ulicznego. Uwaga W przypadku, gdy czyszczenie odbywa się ręcznie i osady zanieczyszczenia, przed załadunkiem na samochód, odkładane są na nawierzchnie ulicy, należy po zakończonym czyszczeniu wpustu dokładnie posprzątać nawierzchnię, a w razie konieczności spłukać wodą. Zabrania się składowania osadów na terenach zielonych, trawnikach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium przetargowego w wysokości 5000,00 PLN. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku poniżej wymienionych formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 05.02.2015 r. do godz. 13.00. 4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w: Bank Spółdzielczy w Skórczu Oddział Zblewo nr konta: nr 28 8342 0009 4000 0101 2000 0003 Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym wyżej terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 5. Wpłaty dokonywane przelewem powinny mieć na przelewie wyraźny napis: WADIUM - Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Zblewo w latach 2015-2016 - numer sprawy ZRG.271.1.2015. 6. Wadium w formach, o których mowa w pkt 2 ppkt 2- 5 należy złożyć w formie oryginału dokumentu załączonego do oferty, przed upływem terminu składania ofert. 7. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz z treści dokumentów jednoznacznie musi wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta Poręczyciela. Dokumenty muszą być podpisane przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta Poręczyciela. Podpis winien być złożony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. opatrzony imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści dokumentów winno wynikać również bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta Poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w ustawie Pzp. 8. Zwrot wadium lub jego zatrzymanie nastąpi na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp. 9. Wykonawcy, którzy nie wnieśli wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3, albo nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy Pzp zostaną uznane za odrzucone.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas przystapienia Wykonawcy do realizacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zblewo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach