Przetargi.pl
Bieżące remonty ulic na terenie miasta w Słupcy

Urząd Miasta w Słupcy ogłasza przetarg

  • Adres: 62-400 Słupca, ul. Pułaskiego 21
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2752555
  • Data zamieszczenia: 2009-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta w Słupcy
    ul. Pułaskiego 21 21
    62-400 Słupca, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2752555
    REGON: 00052462500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.slupca pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące remonty ulic na terenie miasta w Słupcy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie polegać będzie w szczególności na wykonywaniu, zlecanych w zależności od potrzeb i możliwości finansowych, bieżących remontów dróg oraz pionowych regulacji studzienek urządzeń podziemnych. Zakres robót obejmuje w szczególności: bieżące remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-asfaltową z mechanicznym obcinaniem krawędzi, bieżące remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych grysami przy użyciu remontera, bieżące remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych poprzez regenerację emulsją asfaltową z podwójnym rozsypaniem grysów, bieżące remonty fragmentów nawierzchni asfaltowych poprzez położenie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowych, rozbiórka i frezowanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, , regulacje pionowa urządzeń podziemnych tj., studzienek dla ulicznych kratek ściekowych, studzienek dla włazów kanałowych oraz studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych, wymiana uszkodzonych krawężników, bieżące remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-asfaltową na zimno. Roboty należy wykonać zgodnie z przedmiarem robót i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp, tj.: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności; 2 )posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: a) Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem zawodowym legitymując się wykonaniem jako wykonawca, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót o zakresie i charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem. Fakt należytego wykonania takiej roboty musi być potwierdzony referencjami od inwestora, b)Wykonawca musi dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia/ lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ; w szczególności Wykonawca wskaże do uczestnictwa w wykonaniu niniejszego zamówienia 1 osobę na stanowisko kierownika budowy, przynależącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. a)Wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową, na realizację powyższego zadania w wysokości minimum 200.000,00PLN b)Wykonawca musi posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej . 4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. 3. Minimalny okres gwarancji wykonawcy na wykonanie roboty wynosi co najmniej 36 miesięcy dla remontów fragmentów nawierzchni asfaltowych(przedmiar poz.5), 12 m-cy dla pozostałych rodzajów robót Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest do oferty dołączyć oświadczenie, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP oraz poniżej określone dokumenty potwierdzające ich spełnienia. - wykonawca zobowiązany jest także przedłożyć dokumenty, o których mowa w §1ust.2pkt1 rozporządzenia w sprawie dokumentów tj. wykaz wykonanych (zakończonych) w latach 2004-2008 (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz dat i miejsca wykonania oraz dokumenty potwierdzające, że wskazane w wykazie roboty zostały należycie wykonane. -Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (w dokumencie tym wykonawca zobowiązany jest przedstawić informacje dotyczące kluczowego personelu, planowanego do zatrudnienia przy realizacji zamówienia - co najmniej informacje dotyczące kierownika budowy),uprawnienia budowlane osoby, która obejmie funkcję kierownika budowy wraz z aktualnym, co najmniej na dzień składania ofert, zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. - wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokument o których mowa w § 1ust.1 pkt 2 rozporządzenia w sprawie dokumentów tj. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -wszelkie dokumenty muszą być złożone w formie oryginałów, kopii lub odpisów potwierdzonych notarialnie bądź kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (osobę lub osoby - jeżeli wymagane jest współdziałanie, upoważnione do reprezentowania wykonawcy). Uznaje się, że złożony na kopii podpis osoby mającej prawo reprezentować wykonawcę jest poświadczeniem zgodności z oryginałem. -jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, musi przedłożyć zamiennie dokumenty, zgodnie z zapisami § 2 Rozporządzenia w sprawie dokumentów. -Zamawiający, zamieścił w III części dokumentacji przetargowej wzory formularzy do ewentualnego wykorzystania. Wykonawca może, na własną odpowiedzialność wykorzystać przygotowane przez Zamawiającego formularze, bądź przedłożyć inne druki, zawierające wszystkie wymagane informacje, tak aby możliwa była ocena spełnienia warunków uczestnictwa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.slupca.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach