Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg
- Adres: 44-238 Czerwionka-Leszczyny, ul. Ligonia 5c
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 0-32 4311440 , fax. 0-32 4311593
- Data zamieszczenia: 2010-01-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
ul. Ligonia 5c 5c
44-238 Czerwionka-Leszczyny, woj. śląskie
tel. 0-32 4311440, fax. 0-32 4311593
REGON: 24078583100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Biblioteka bez barier - przebudowa i wyposażenie Biblioteki Publicznej w Czerwionce-Leszczynach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlano-remontowych w budynku Biblioteki Miejskiej przy ul. 3-go Maja 15 w Czerwionce-Leszczynach Zakres robót budowlano - remontowych obejmuje: remont dachu i kominów wraz z instalacją odgromową oczyszczenie elewacji z częściową wymianą stolarki okiennej przebudowa klatki schodowej, wejścia głównego do biblioteki, wykonanie nowych sanitariatów w tym dla niepełnosprawnych, częściowa zmiana użytkowania pomieszczeń (remont parteru i piętra) wykonanie izolacji pionowych remont wymiennikowni i instalacji centralnego ogrzewania budowa pochylni dla niepełnosprawnych remont piwnic remont instalacji elektrycznej - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: tak
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 15 000zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: Wykonawcą zamówienia może być osoba fizyczna, osoba prawna, albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: wymagane jest przedstawienie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: wymagane jest przedstawienie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia. W wykazie należy wskazać osobę, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy (branża budowlana) oraz osób, które będą pełniły funkcje kierowników robót w branży sanitarnej i elektrycznej. Osoby te muszą posiadać stosowne uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wynikające z przepisów prawa budowlanego (do kierowania robotami w branży budowlanej - kierownik budowy, do kierowania robotami w branży sanitarnej i elektrycznej - kierownicy robót). Wymagane jest załączenie kopii uprawnień budowlanych tych osób i kopii aktualnego zaświadczenia o ich przynależności do właściwej rzeczowo Izby Samorządu Zawodowego, wymagane jest przestawienie wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, odbiorcy przedmiotu, daty wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje). Wymagane jest wykonanie w ww. okresie po jednej robocie ogólnobudowlanej obejmującej: wymianę stolarki okiennej wykonanej z drewna remont elewacji ceglanej remont pokrycia dachowego z dachówki karpiówki wraz z wymianą elementów konstrukcyjnych dachu o powierzchni min. 500m2 remont i wymianę instalacji odgromowej remont instalacji centralnego ogrzewania wraz z wymiennikownią remont instalacji elektrycznej 3. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości min. 100.000, 00 zł, wymagane jest przedstawienie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu wymienione w pkt 5 niniejszej SIWZ oraz na ich potwierdzenie przedstawią dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 7. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia na podstawie treści złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów. 2. Zamawiający dokona wykluczenia Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia i nie spełniającego warunków udziału w postępowaniu-na podstawie art. 24 ustawy oraz zawiadomi wykonawców o wykonawcach, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się: - wykonawców, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności - wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono; - wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; - spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; - spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; - osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; - podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; - wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3. 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 6. złożą oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 4 do siwz;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz ofertowy, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ, 2) Kosztorysy ofertowe sporządzone zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ, 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ; 5) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, odbiorcy przedmiotu, daty wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje). Wymagane jest wykonanie w ww. okresie po jednej robocie ogólnobudowlanej obejmującej: wymianę stolarki okiennej wykonanej z drewna, remont elewacji ceglanej, remont pokrycia dachowego z dachówki karpiówki wraz z wymianą elementów konstrukcyjnych dachu o powierzchni min. 500m2 remont i wymianę instalacji odgromowej, remont instalacji centralnego ogrzewania wraz z wymiennikownią, remont instalacji elektrycznej. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 6) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia. W wykazie należy wskazać osobę, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy (branża budowlana) oraz osób, które będą pełniły funkcje kierowników robót w branży sanitarnej i elektrycznej. Osoby te muszą posiadać stosowne uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wynikające z przepisów prawa budowlanego (do kierowania robotami w branży budowlanej - kierownik budowy, do kierowania robotami w branży sanitarnej i elektrycznej - kierownicy robót). Wymagane jest załączenie kopii uprawnień budowlanych tych osób i kopii aktualnego zaświadczenia o ich przynależności do właściwej rzeczowo Izby Samorządu Zawodowego. Wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 6 do SIWZ; 7) Oświadczenie o planowanym zleceniu prac podwykonawcom, którego wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. Oświadczenie należy załączyć w przypadku planowanego zlecenia części prac podwykonawcom. 8) Dokument potwierdzający wniesienie wadium. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna oryginały dokumentów wadium muszą być zdeponowane u Zamawiającego najpóźniej do upływu terminu składania ofert lub załączone do oferty. 9) Opłaconeą polisę, a w przypadku jej braku inny dolument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 10) Dokumenty wyszczególnione w załaczniku 13 do niniejszej specyfikacji
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czerwionka-leszczyny.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty remontowo-budowlane w zakresie przebudowy sanitariatów uczniowskich w 3 - ch budynkach oświatowo-wychowawczych miasta Sosnowca
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie robót remontowych i konserwacyjnych w obiektach gminnych w Gminie Siewierz w podziale na dwie odrębne części
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie docieplenia ścian budynków.
Dodano: 2016-07-27 - Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 4 przy ul Tołstoja 13 w Rudzie Śląskiej
Dodano: 2016-07-26 - Roboty budowlane związane z remontem pokrycia dachu budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z instalacją odgromową
Dodano: 2016-07-22 - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie remontu pomieszczeń w budynku czynnego Sądu Rejonowego w Żorach
Dodano: 2016-07-21 - BO - Modernizacja sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 27 im. Władysława Szafera w Katowicach przy ul. Łętowskiego 18
Dodano: 2016-07-20 - Roboty budowlane w zakresie adaptacji pomieszczeń na archiwum zakładowe w Oddziale ZUS w Rybniku, ul. Reymonta 2
Dodano: 2016-07-20 - Remont sanitariatów i natrysków w Miejskim Przedszkolu nr 82 im. Dzieci z Leszczynowej Górki w Katowicach przy ul. Bytomskiej 8b
Dodano: 2016-07-19 - Remont dachu krytego papą wraz z remontem stropu nad lokalem nr 12 w budynku przy ul. Piecucha 7a w Bytomiu
Dodano: 2016-07-19