Przetargi.pl
Bezpieczeństwo pieszych - inteligentne przejścia dla pieszych w Puławach.

Zarząd Dróg Miejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 24-100 Puławy, ul. Skowieszyńska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 818 884 090 , fax. 818 884 847
  • Data zamieszczenia: 2019-08-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich
    ul. Skowieszyńska 51
    24-100 Puławy, woj. lubelskie
    tel. 818 884 090, fax. 818 884 847
    REGON: 43226446300010
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdmpulawy.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bezpieczeństwo pieszych - inteligentne przejścia dla pieszych w Puławach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie aktywnych przejść dla pieszych w Puławach . ZAMÓWIENIE ZOSTAŁO PODZIELONE NA 3 NASTĘPUJĄCE CZĘŚCI: CZĘŚĆ 1. „Bezpieczeństwo pieszych – inteligentne przejścia dla pieszych w ul. Wojska Polskiego w Puławach”. CZĘŚĆ 2. „Bezpieczeństwo pieszych – inteligentne przejścia dla pieszych w ul. Marii Skłodowskiej - Curie w Puławach”. CZĘŚĆ 3. „Bezpieczeństwo pieszych – inteligentne przejścia dla pieszych w ul. Wróblewskiego w Puławach”. Zastosowany specjalny system wykrywania złożony z kilku, zsynchronizowanych ze sobą elementów - doświetlających lamp LED, czujników ruchu, punktowych aktywnych elementów odblaskowych, znaków drogowych D-6 z lampami LED. System ten ma sprawiać, że elementy odblaskowe i lampy ostrzegawcze LED będą się aktywować w momencie, gdy na przejściu „coś się dzieje”, a więc gdy zbliża się do niego pieszy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45230000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: CZĘŚĆ 1. - ul. Woj. Polskiego – 3.000,00 zł. CZĘŚĆ 2. – ul. Marii Skłodowskiej - Curie – 1.000,00 zł. CZĘŚĆ 3. – ul. Wróblewskiego – 1.000,00 zł. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium winno obejmować cały okres związania ofertą. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: GETIN BANK S.A. Nr konta: 31 1560 1195 2311 0973 9273 0003 Tytuł przelewu: wadium – „Bezpieczeństwo pieszych – inteligentne przejścia dla pieszych w Puławach” Część ……… - „Bezpieczeństwo pieszych – inteligentne przejścia dla pieszych w ul. ……………………………….Puławach” O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wskazane jest, aby Wykonawca załączył do oferty kopię polecenia przelewu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, do oferty należy dołączyć oryginalny dokument gwarancji/poręczenia. Oryginał gwarancji/poręczenia powinien być umieszczony w ofercie w sposób uniemożliwiający jego zaginięcie, pozwalający jednak na jego zwrot bez dekompletowania oferty – oryginał nie może być w sposób trwały zespolony z ofertą. 7. W pozostałych sprawach dotyczących wadium mają zastosowanie przepisy art. 45-46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa w tym zakresie żadnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Od wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Dowód wniesienia wadium(odpowiednio dla części, na którą składana jest oferta). 3. Kosztorys ofertowy, sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej polegającej na obliczeniu wartości kosztorysowej robót objętych przedmiarem jako sumy iloczynów ilości jednostek przedmiarowych robót i ich cen jednostkowych bez podatku od towaru i usług.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach