Przetargi.pl
Przebudowa ul. Wiejskiej drogi gminnej wewnętrznej od ul. Jana Pawła II w km 0+000 do km 0+192,2

Gmina Janów Lubelski ogłasza przetarg

  • Adres: 23-300 Janów Lubelski, Zamoyskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 15 872 43 30 , fax. 158 724 670
  • Data zamieszczenia: 2019-08-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Janów Lubelski
    Zamoyskiego 59
    23-300 Janów Lubelski, woj. lubelskie
    tel. 15 872 43 30, fax. 158 724 670
    REGON: 83040959000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umjanowlubelski.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ul. Wiejskiej drogi gminnej wewnętrznej od ul. Jana Pawła II w km 0+000 do km 0+192,2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej wewnętrznej (ul. Wiejskiej) w Janowie Lubelskim. Ulica zapewnia dostęp mieszkańcom bloków do sieci dróg publicznych przez istniejące skrzyżowanie z ul. Jana Pawła II. Rozpoczyna się na granicy działki drogowej (ul. Jana Pawła II), gdzie zlokalizowano początek opracowania, a kończy wewnątrz osiedla wzdłuż miejsc parkingowych. Całkowita długość przedmiotowej drogi wynosi 192,2 m. Na końcu ulicy zlokalizowane są miejsca postojowe. Przedmiotowa droga zaliczona jest do klasy techniczno-użytkowej D (dojazdowa) z ruchem KR2. Planowana droga do przebudowy posiada nawierzchnię jedno jezdniową dwupasową, zamkniętą krawężnikami betonowymi, posiadającą spadek daszkowy wynoszący od 2% do 1% oraz pobocza nieutwardzone, trawiaste o szerokości około 1,2 m. Odwodnienie powierzchniowe dzięki naturalnemu ukształtowaniu terenu. Dojazd do miejsca inwestycji zapewniony jest bezpośrednio z drogi powiatowej ul. Jana Pawła II. Obecnie pod nawierzchnią przedmiotowej drogi wewnętrznej biegnie sieć kanalizacji sanitarnej, oraz miejscami krzyżuje się z sieciami energetycznymi, teletechnicznymi oraz wodnymi. Wzdłuż ulicy po prawej stronie od ul. Jana Pawła II biegnie ciąg pieszy odsunięty od krawędzi jezdni o około 150 cm. Między chodnikiem a ulicą znajduje się szpaler drzew oraz oświetlenie uliczne. Projektowana przebudowa drogi gminnej wewnętrznej przewiduje wzmocnienie istniejacej konstrukcji nawierzchni dwoma warstwami asfaltu, o grubości 4 cm warstwa profilująca i 4 cm warstwa ścieralna. Szerokość nawierzchni drogi wyniesie 6,0 m w świetle krawężników i zostanie obramowana nowymi krawężnikami drogowymi o wymiarach 15x30 cm. Istniejące obramowanie w całości przeznaczone jest do rozbiórki. W miejscach istniejących zjazdów projektuje się wykonanie zagłębienia krawężnika do wysokości 6 cm od nowo projektowanej nawierzchni. Istniejące miejsca postojowe zostaną uporządkowane i oddzielone od ulicy krawężnikami betonowymi ułożonymi na leżąco. Projektuje się wykonanie podbudowy istniejącego parkingu i wydzielenie miejsc postojowych o szerokości od 2,5 m do 3,6 m (miejsca dla osób niepełnosprawnych). Cały parking podobnie jak dotychczas zostanie obramowany nowymi krawężnikami betonowymi. Nawierzchni parkingu zostanie wykonana z kostki betonowej gr. 8 cm. Korekcie ulegną łuki poziome. Nie projektuje sie wykonania przebudowy skrzyżowania, ze względu na to, że jest ono w dobrym stanie technicznym. Istniejące pobocza zostaną dostosowane do projektowanej niwelety ulicy i wykonane jako gruntowe. Po przebudowie droga zostanie zaliczona do kategorii dróg gminnych. 2. W ramach zamówienia należy wykonać roboty budowlane określone w dokumentacji projektowej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), przedmiarze robót oraz prace i czynności pomocnicze niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, tj. między innymi: oznakowanie robót zgodnie z opracowanym przez wykonawcę i zatwierdzonym przez organ zarządzający ruchem projektem czasowej organizacji ruchu, zorganizowanie i utrzymanie na swój koszt zaplecza budowy, zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej, zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych badań i odbiorów, wykonanie dla potrzeb budowy przyłączeń do mediów i ponoszenie kosztów ich zużycia, wykonanie operatu powykonawczego wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą, uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót. 3. Na opis przedmiotu zamówienia, stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ, opisujący zakres wykonywanych robót będących przedmiotem zamówienia, składają się: - Projekt budowlano-wykonawczy - STWiORB - Przedmiar robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert, wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w Sekcji III.4) ogłoszenia – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1. powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Termin określony w pkt 1. stosuje się odpowiednio. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacji z otwarcia ofert), jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach