Przetargi.pl
Budowa i przebudowa dróg w gminie Sławatycze – etap I

GMINA SŁAWATYCZE ogłasza przetarg

  • Adres: 21-515 Sławatycze, ul. Rynek 14
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 833783358
  • Data zamieszczenia: 2023-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA SŁAWATYCZE
    ul. Rynek 14
    21-515 Sławatycze, woj. lubelskie
    tel. 833783358
    REGON: 030237701
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slawatycze.biuletyn.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa i przebudowa dróg w gminie Sławatycze – etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Budowa i przebudowa dróg w gminie Sławatycze - etap I”Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz wykonanie: - budowy drogi gminnej nr 101095L w miejscowości Nowosiółki od km 0+000,00 do km 1+618,46; w tym:- Wytyczenie granic pasa drogowego drogi gminnej na odcinkach objętych opracowaniem,- Wykonanie odkrzaczenia pasa drogowego oraz wycinki drzewostanu będącego w kolizji z projektowaną infrastrukturą.- Wykonanie korekt wysokościowych, przełożenia oraz zabezpieczenia podziemnej infrastruktury technicznej w miejscach kolizji z projektowaną infrastrukturą drogową (o ile zajdzie taka potrzeba).- Wykonanie korekty przebiegu geometrycznego trasy drogi gminnej.- Wykonanie odhumusowania istniejących zieleńców w zakresie niezbędnym wynikającym z usytuowania projektowanych elementów infrastruktury drogowej.- Budowy przepustu na włączeniu do drogi wojewódzkiej nr 816.- Wykonanie korytowania pod konstrukcję drogi i pod elementy infrastruktury drogowej tj. zjazdy i włączenia dróg innych kategorii.- Wykonanie wyrównania istniejących konstrukcji: zjazdów indywidualnych i publicznych oraz włączeń dróg innych kategorii do poziomu projektowanej jezdni drogi gminnej.- Wykonanie nowej konstrukcji jezdni drogi gminnej.- Wykonanie nowej nawierzchni z betonu asfaltowego na wcześniej oczyszczonym i spryskanym emulsją asfaltową podłożu na odcinku objętym opracowaniem.- Wykonanie obustronnych poboczy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie- Odtworzenie zieleńców znajdujących się w granicach opracowania.- Wykonanie nowego oznakowania poziomego i pionowego.- rozbudowy drogi gminnej 101066L w miejscowości Terebiski od km 0+000,00 do km 1+033,88; w tym:- Wytyczenie granic pasa drogowego drogi gminnej na odcinkach objętych opracowaniem,- Wykonanie odkrzaczenia pasa drogowego oraz wycinki drzewostanu będącego w kolizji z projektowaną infrastrukturą.- Wykonanie korekt wysokościowych, przełożenia oraz zabezpieczenia podziemnej infrastruktury technicznej w miejscach kolizji z projektowaną infrastrukturą drogową (o ile zajdzie taka potrzeba).- Wykonanie korekty przebiegu geometrycznego trasy drogi gminnej.- Wykonanie odhumusowania istniejących zieleńców w zakresie niezbędnym wynikającym z usytuowania projektowanych elementów infrastruktury drogowej.- Wykonanie korytowania pod konstrukcję drogi i pod elementy infrastruktury drogowej tj. zjazdy i włączenia dróg innych kategorii.- Wykonanie wyrównania istniejących konstrukcji: zjazdów indywidualnych i publicznych oraz włączeń dróg innych kategorii do poziomu projektowanej jezdni drogi gminnej.- Wykonanie nowej konstrukcji jezdni drogi gminnej.- Wykonanie nowej nawierzchni z betonu asfaltowego na wcześniej oczyszczonym i spryskanym emulsją asfaltową podłożu na odcinku objętym opracowaniem.- Wykonanie obustronnych poboczy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie- Odtworzenie zieleńców znajdujących się w granicach opracowania.- Wykonanie nowego oznakowania pionowego.- budowy drogi gminnej 101107L w miejscowości Mościce Dolne od km 0+000,00 do km 0+532,30; w tym: - Wytyczenie granic pasa drogowego drogi gminnej na odcinkach objętych opracowaniem,- Wykonanie korekt wysokościowych, przełożenia oraz zabezpieczenia podziemnej infrastruktury technicznej w miejscach kolizji z projektowaną infrastrukturą drogową (o ile zajdzie taka potrzeba).- Wykonanie korekty przebiegu geometrycznego trasy drogi gminnej.- Wykonanie odhumusowania istniejących zieleńców w zakresie niezbędnym wynikającym z usytuowania projektowanych elementów infrastruktury drogowej.- Wykonanie korytowania pod konstrukcję drogi i pod elementy infrastruktury drogowej tj. zjazdy i włączenia dróg innych kategorii.- Wykonanie wyrównania istniejących konstrukcji: zjazdów indywidualnych i publicznych oraz włączeń dróg innych kategorii do poziomu projektowanej jezdni drogi gminnej.- Wykonanie nowej konstrukcji jezdni drogi gminnej.- Wykonanie nowej nawierzchni z płyt drogowych typu „JOMB”100x75x12,5cm- Wykonanie obustronnych poboczy gruntowych- Odtworzenie zieleńców znajdujących się w granicach opracowania.- Wykonanie nowego oznakowania pionowego.- budowy drogi gminnej 101073L w miejscowości Zańków do km 0+000,00 do km 1+246,23; w tym:- Wytyczenie granic pasa drogowego drogi gminnej na odcinkach objętych opracowaniem,- Wykonanie odkrzaczenia pasa drogowego oraz wycinki drzewostanu będącego w kolizji zprojektowaną infrastrukturą.- Wykonanie korekt wysokościowych, przełożenia oraz zabezpieczenia podziemnej infrastruktury.technicznej w miejscach kolizji z projektowaną infrastrukturą drogową (o ile zajdzie takapotrzeba).- Wykonanie korekty przebiegu geometrycznego trasy drogi gminnej.- Wykonanie odhumusowania istniejących zieleńców w zakresie niezbędnym wynikającym z usytuowania projektowanych elementów infrastruktury drogowej.- Wykonanie przebudowy istniejących przepustów pod koroną drogi gminnej oraz drogi powiatowej.- Wykonanie korytowania pod konstrukcję drogi i pod elementy infrastruktury drogowej tj. zjazdy i włączenia dróg innych kategorii.- Wykonanie wyrównania istniejących konstrukcji: zjazdów indywidualnych i publicznych oraz włączeń dróg innych kategorii do poziomu projektowanej jezdni drogi gminnej.- Wykonanie nowej konstrukcji jezdni drogi gminnej.- Wykonanie nowej nawierzchni z betonu asfaltowego na wcześniej oczyszczonym i spryskanym emulsją asfaltową podłożu na odcinku objętym opracowaniem.- Wykonanie obustronnych poboczy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie- Odtworzenie zieleńców znajdujących się w granicach opracowania.- Wykonanie nowego oznakowania pionowego.według założonych lokalnie kilometraży realizowana w systemie „zaprojektuj i wybuduj” w skład, którego, wchodzi: opracowanie dokumentacji technicznej tj. projektów budowlanych (lub materiałów do zgłoszenia) i projektów technicznych, uzyskanie niezbędnych pozwoleń́ administracyjnych a następnie wykonanie robót budowlanych, związanych z budową, przebudową i rozbudową w/w dróg gminnych. Na wszystkich wymienionych wyżej odcinkach należy zapewnić utrzymanie dotychczasowego odwodnienia korony drogi gminnej poprzez poprawę równości podłużnej i poprzecznej jezdni oraz określenie sposobu zagospodarowania wód opadowych – rozsączanie.Należy uwzględnić przebudowę i budowę zjazdów indywidualnych w zakresie terenu objętego opracowaniem. Należy opracować i uzgodnić z właściwymi organami projekty stałej organizacji ruchu oraz wykonać to oznakowanie na odcinku objętym opracowaniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45230000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 10 000,00 PLN(słownie: dziesięć tysięcy 00/100 zł).Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:Bank Spółdzielczy w Łomazach o/SławatyczeNr 29 8037 0008 0260 0143 2000 0270z adnotacją: „Wadium – Znak postępowania: Z.271.13.2023”Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej – przed upływem terminu składania ofert.W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowei płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodniez obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:a) nazwę: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,b) kwotę wadium,c) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …….– do dnia ………”,d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej w gwarancji/poręczeniu na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowaw art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: postępowaniu-zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.-uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.-sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie-zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:1) Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie nie wcześniej niżw okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną robotę, z których każda:- polegała na budowie lub przebudowie drogi lub dróg o nawierzchni bitumicznej lub kostki betonowej lub mineralno-bitumicznej;- miała wartość minimum 800 000,00 zł brutto.2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji:a) min. jedną osobą (pełniącą funkcję projektanta) posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej, których zakres uprawnia go do projektowania robót objętych przedmiotem zamówienia,b) min. jedną osobą (pełniącą funkcję kierownika budowy) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej, których zakres uprawnia go do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówieniaDODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE WARUNKÓWUDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:1) Wykonawca powinien w wykazie robót wyraźnie określić zakres (w tym rodzaj nawierzchni zastosowanej na drodze/drogach) i wartość robót, aby można było ustalić, czy spełnia warunek udziału w postępowaniu.2) Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego będą przeliczane wg średniego kursu NBP na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu.3) Przez posiadanie uprawnień budowlanych wymaganych prawem dla osób uczestniczących w realizacji zamówienia, rozumie się uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu art. 15a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. 2021 r, poz. 2351 z późn. zm.) oraz przepisów wcześniejszych. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (nazwy specjalności i ich zakresy) będą rozpatrywane zgodnie z przepisami regulującymi nadawanie uprawnień budowlanych w dacie ich nadania oraz zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu.4) Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków określonych w pkt 6.1.4, ppkt 2) SWZ może wskazać osobę będącą obywatelem państwa członkowskiego w rozumieniu art. 4a ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117), która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 220) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r. poz. 1117).Zamawiający może, oceniając zdolność techniczną lub zawodową, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia na każdym etapie postępowania (art. 116 ust. 2 ustawy Pzp).W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazując warunek udziału w postępowaniu mogą polegać na zdolnościach tychz Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.Sposób wykazania warunków udziału w postępowaniu wskazano w rozdziale 8 SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-07-17

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach