Przetargi.pl
,,Urządzenie placu wiejskiego przy świetlicy wiejskiej w m. Żdanówek.”

Gmina Zamość ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, Peowiaków 92
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 639 29 59
  • Data zamieszczenia: 2023-02-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zamość
    Peowiaków 92
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 84 639 29 59
    REGON: 950368724
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugzamosc.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ,,Urządzenie placu wiejskiego przy świetlicy wiejskiej w m. Żdanówek.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie urządzenia placu wiejskiego przy świetlicy wiejskiej w miejscowości Żdanówek.Miejsce realizacji inwestycji: działka nr 253, miejscowość Żdanówek, obręb 0034 Żdanówek, Gmina Zamość1. Na zakres tych robót składa się w szczególności:1) Wykonanie dwóch odcinków chodnika (jeden odcinek stanowiący dojście od świetlicy do istniejącego chodnika, drugi odcinek łączący altanę z istniejącym chodnikiem) oraz wybrukowanie miejsca na stojak dla rowerów i plac pod grilla:a) nawierzchnia chodnika z kostki wibroprasowanej szarej typu HOLLAND,b) Wymiary kostki 10 x 20 cm, grubości 6 cm,c) Kostka ułożona na podsypce piaskowej grub. 15 cm (po zagęszczeniu),d) Nawierzchnia ograniczona krawężnikami betonowymi 6 x 20 cm na ławie piaskowej,e) Układ kostki 2x2 naprzemiennie.2. Zakup wraz z dostawą i montażem obiektów małej architektury:a) ławka parkowa, drewniana z oparciem, na konstrukcji żeliwnej w ilości 3 szt. o wymiarach: - długość 180cm, głębokość 35 cm, wysokość: 71 cm, - kolor żeliwa: czarny, deski: 180 x 10 x 4 cm;b) kosz na śmieci stalowo-drewniany przeznaczony do montażu w gruncie poprzez wbetonowanie 45 cm słupka w podłoże - ilość 2 szt., o wymiarach zewnętrznych: 38 x 38 x 85 cm (± 5 cm), średnica wkładu: 28 cm, pojemność 35L;c) stojak na rowery pięciostanowiskowy w ilości 1 szt. o konstrukcji wykonanej z profilu 50x30x2 mm oraz pręta Ø 16 mm wraz z fundamentem z betonu B30.Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, normami, instrukcjami producentów stosowanych urządzeń i materiałów, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej.Materiały dostarczone i użyte przez Wykonawcę powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.). Wykonanie przedmiotu zamówienia musi być również zgodne z wszystkimi aktami prawnymi właściwymi dla przedmiotu zamówienia, z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami i wytycznymi.Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia ma obowiązek uwzględnienia wszystkich uwarunkowań istniejącej infrastruktury. Szczegółowy rodzaj robót budowlanych oraz zakres prac został określony w dokumentacji dołączonej do postępowania, w skład której wchodzą m.in.:a) projekt budowlanyb) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,c) przedmiary robót.Zamówienie będzie rozliczane RYCZAŁTOWO. Wykonawca zobowiązany jest samodzielne sporządzić kosztorys ofertowy UPROSZCZONY (na podstawie załączonej do postępowania dokumentacji i przedmiaru robót) i załączyć go do oferty jako ZAŁĄCZNIK NR 2.Brak kosztorysu ofertowego skutkować będzie odrzuceniem oferty.Długość okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz dostarczone i wbudowane materiały stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający określa minimalny okres gwarancji wynoszący 36-miesięcy a maksymalny 60 miesięcy. W przypadku gdy Wykonawca poda dłuższy niż 60-miesięczny okres gwarancji, ocenie będzie podlegał okres 60-miesięczny.W przypadku, gdy Wykonawca poda krótszy niż 36-miesięczny okres gwarancji, oferta Wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu.Bieg gwarancji liczony będzie od daty protokołu odbioru końcowego. Zamawiający wymaga bezpłatnego serwisu gwarancyjnego przez cały okres trwania gwarancji.Zamawiający wymaga, aby okres udzielonej rękojmi był równy okresowi gwarancji.Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wynikające z przepisów kodeksu cywilnego w terminach w nim określonych – niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45230000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu;2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu.2. Warunki udziału w postępowaniu ustanowione przez Zamawiającego:1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:- ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA SZCZEGÓŁOWEGO WARUNKU W TYM ZAKRESIE,2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:- ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA SZCZEGÓŁOWEGO WARUNKU W TYM ZAKRESIE,3) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:- Wykonawca spełni warunek jeśli posiada odpowiednie ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż wartość wynagrodzenia umownego brutto.4) Zdolność techniczna lub zawodowa:a) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia tj.- ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA SZCZEGÓŁOWEGO WARUNKU W TYM ZAKRESIEb) dysponowanie osobami, skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówieniapublicznego, tj.:- ZAMAWIAJĄCY ŻĄDA BY WYKONAWCA:zatrudniał min. 1 osobę - kierownika budowy - posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej.UWAGA:1. W przypadku, gdy zamówienia o wyżej opisanym zakresie były zrealizowane łącznie z innymi zakresami robót, Wykonawca musi bezwzględnie wykazać wielkość i zakres tylko tych robót, które jako zadanie wymienione wyżej potwierdzają spełnienie warunków udziału w niniejszym postępowaniu.2. Zamawiający w celu udokumentowania spełnienia warunku doświadczenia nie dopuszcza sumowania wielkości zadań z różnych okresów, różnych inwestycji tego samego lub różnych Zamawiających.3. Zamawiający określając wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia nabyte w innych niż Rzeczpospolita Polska państwach członkowskich Unii Europejskiej, państwach członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej, wówczas Wykonawca na własny koszt zapewni tłumacza języka polskiego, który zapewni stałe i biegłe tłumaczenie w kontaktach pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, a także zapewni tłumaczenie na bieżąco wszystkich dokumentów związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia wytworzonych zarówno przez Wykonawcę, jak i dostarczonych przez Zamawiającego.4. Zamawiający wymaga, aby nadzór nad realizacją robót objętych przedmiotem zamówienia odbywał się co najmniej przez osobę wykazaną przez Wykonawcę na potwierdzenie spełnienia warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.3. Warunek udziału w postępowaniu dotyczący odpowiednio sytuacji finansowej i/lub kwalifikacji zawodowych i/lub doświadczenia musi być spełniony:1) przez Wykonawcę samodzielnie, lub2) przez podmiot udostępniający zasoby;3) a w przypadku Wykonawców występujących wspólnie – łącznie przez wykonawców ubiegających się o zamówienie, z zastrzeżeniem: „w odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane do realizacji których te zdolności są wymagane”. Celem potwierdzenia Wykonawcy składający ofertę wspólnie są zobowiązani do oferty dołączyć oświadczenie na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp – zał. nr 3 do SWZ.UWAGA: nie jest dopuszczalne łączenie (sumowanie) wymaganego doświadczenia w ramach doświadczenia różnych podmiotów wskazanych w pkt 1-3 lub z różnych przedsięwzięć jednego z podmiotów wyżej wymienionych.4. W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.5. Wykonawca polegając na zdolnościach technicznych lub zawodowych, lub na sytuacji finansowej podmiotów o których mowa w ust. 3 pkt 2 musi dostarczyć Zamawiającemu dowód dysponowania tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, a w szczególności dokumentów, które określają:1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;2) sposób i okres udostępniania Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;3) czy i w jakim zakresie podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.6. Po upływie terminu składania ofert Wykonawca nie może powoływać się na zdolności podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania oferty nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby dołączając do oferty dokument, o którym mowa w ust. 5.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-15

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach