Przetargi.pl
RDW w Zamościu „Budowa chodnika w miejscowości Malewszczyzna w ciągu drogi Nr 849 Zamość – Jacnia – Józefów – Wola Obszańska od km 26+160 do km 27+064”

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-262 Lublin, Bohdana Dobrzańskiego 3
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie
    Bohdana Dobrzańskiego 3
    20-262 Lublin, woj. lubelskie
    REGON: 431019170
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiającyBudżetowa Jednostka Samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    RDW w Zamościu „Budowa chodnika w miejscowości Malewszczyzna w ciągu drogi Nr 849 Zamość – Jacnia – Józefów – Wola Obszańska od km 26+160 do km 27+064”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu robót określonych w zadaniu pod nazwą:RDW w Zamościu „Budowa chodnika w miejscowości Malewszczyzna w ciągu drogi Nr 849 Zamość – Jacnia – Józefów – Wola Obszańska od km 26+160 do km 27+064”1. Zakres inwestycji obejmuje budowa chodnika w miejscowości Malewszczyzna w ciągu drogi Nr 849 Zamość – Jacnia – Józefów – Wola Obszańska od km 26+160 do km 27+064.2. Zakres robót obejmuje:Zaprojektowano budowę chodnika o szerokości 1,5m odsuniętego od krawędzi jezdni drogi wojewódzkiej, zaprojektowano również przebudowę istniejących zjazdów oraz budowę jednej zatoki autobusowej. Wykonanie według projektu architektoniczno – budowlanego, zgodnie z pozwoleniem na budowę nr 79/22 chodnika dla pieszych o nawierzchni bitumicznej, ze zjazdami indywidualnymi z kostki betonowej, zjazdami publicznymi o nawierzchni bitumicznej, zatoką autobusową, zmianą stałej organizacji ruchu i wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej.W tym celu wykonany zostanie zakres rzeczowy robót jak niżej : 2.1.Chodnik dla pieszych – zaprojektowano budowę chodnika o szerokości 1,5m odsunięty od jezdni drogi wojewódzkiej o spadku poprzecznym o wartości 2%. Nawierzchnię chodnika zaprojektowano z mieszanki mineralno-asfaltowej. - 1330m2- warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 8 S wg WT-2 2016 – 5 cm - warstwa wiążąca z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 16 W wg WT-2 2016 – 5 cm - podbudowa zasadnicza z mieszanki kruszywa niezwiązanego C 90/3 – 15 cm - podbudowa pomocnicza z mieszanki kruszywa związanego cementem C 3/4 – 10 cm 2.2 Zjazdy indywidualne – nawierzchnię zjazdów zaprojektowano z kostki brukowej betonowej, które obramowano za pomocą obrzeża betonowego o wymiarach 8x30x100cm. Zjazdy zaprojektowano o szerokości 4,0m wraz ze skosami o stosunku 1,5:1,5m. Krawężniki przy połączeniu z drogą wojewódzką należy wykonać o odsłonięciu 4 cm. - 871,03m2- nawierzchnia z kostki brukowej betonowej koloru grafitowego – 8 cm - podsypka cementowo - piaskowa – 5 cm - podbudowa pomocnicza z mieszanki kruszywa związanego cementem C 3/4 – 15 cm - podbudowa pomocnicza z mieszanki kruszywa związanego cementem C 5/6 – 15 cm 2.3 Zjazdy publiczne - 189,50m2 - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 8 S 50/70 wg WT-2 2016 – 5 cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 W 50/70 wg WT-2 2016 – 7 cm- podbudowa z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 22 P 50/50 wg WT-2 2016 – 10 cm- podbudowa zasadnicza z mieszanki kruszywa niezwiązanego C 90/3 – 20 cm- podbudowa pomocnicza z mieszanki kruszywa związanego cementem C 5/6 – 28 cm2.4 Zatoka autobusowa – zatokę zaprojektowano o nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej o szerokości 3,0m wraz ze skosem wyjazdowym 1:8 oraz skosem wjazdowym 1:4. Zatokę obramowano za pomocą krawężnika betonowego 15x30x100 cm o odsłonięciu 15 cm. Zaprojektowana przebudowa peronów autobusowych o szerokości 1,5m oraz długości 20,0m. Nawierzchnię z mieszanki mineralno-asfaltowej. - 114m2- warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 8 S wg WT-2 2016 – 5 cm - warstwa wiążąca z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 16 W wg WT-2 20 – 7 cm - podbudowa z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 22 P 50/50 wg WT-2 2016 – 10 cm- podbudowa zasadnicza z mieszanki kruszywa niezwiązanego C 90/3 – 20 cm- podbudowa pomocnicza z mieszanki kruszywa związanego cementem C 5/6 – 28 cm2.5. Rozwiązania dla osób niepełnosprawnych – na przejściach dla pieszych i peronach zatok autobusowych, zaprojektowano udogodnienia dla osób niepełnosprawnych projektując na peronach po jednym rzędzie płyty integracyjnej koloru żółtego z wypustkami wyraźnie wyczuwalnymi pod butami o wymiarach 35x35cm. Płyty integracyjne umieszczone w niniejszych newralgicznych punktach mają na celu poinformowanie osób niewidomych o wystąpieniu miejsc w których występuje konieczność zachowania szczególnej ostrożności. – 24,5m22.6 Układanie rur ochronnych dwudzielnych - 345m22.7 Regulacja zasuw wodociągowych - 6szt2.8 Ustawienie krawężników betonowych 15x30cm na ławie z betonu C16/20 - 262,2m2.9 Ustawienie obrzeży betonowych 8x30cm na ławie z betonu C8/10 - 665,0m2.10 Oznakowanie poziome nawierzchni grubowarstwowe - 30,08m22.11 Ustawienie znaków pionowych - 8 szt.2.12 Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza.3. Dokumentacja projektowa dostosowana jest do potrzeb wszystkich użytkowników w tym zapewnia dostępność dla osób niepełnosprawnych. Jako obiekt publiczny po zrealizowaniu remontu, nie będzie posiadał ograniczeń dostępności przez wszystkich uczestników ruchu drogowego, w tym przez osoby niepełnosprawne, do czego obligują przepisy dotyczące wymagań m.in. dla warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne (j.t. Dz.U. z 2016 r. poz. 124 z późn. zm.), drogowe obiekty inżynierskie (Dz.U. z 2000r. Nr 63 poz. 735 z późn. zm.) i budynki (j.t. Dz.U. z 2015 r. poz. 1422 z późn. zm.). 4. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części z uwagi na fakt, że przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem jeden rodzaj robót, które należy wykonać kompleksowo. Ponadto podział zamówienia spowodowałby nadmierne trudności techniczne i generowałby zwiększenie kosztów wykonania tegoż zamówienia. Stworzyłoby to również zagrożenie prawidłowego zrealizowania zadania przez potrzebę skoordynowania działań poszczególnych wykonawców, którzy realizowaliby różne części zamówienia. Podział zamówienia spowodowałby wzrost kosztów budowy oraz wpłynąłby niekorzystnie na całą organizację wszystkich robót. Również opracowana dokumentacja projektowa nie uwzględnia podziału zamówienia na części.5. Zamówienie należy wykonać w sposób gwarantujący należytą jakość zgodnie z projektem architektoniczno – budowlanym, projektem stałej organizacji ruchu, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót oraz w przedmiarze robót stanowiącym część pomocniczą określania ilości robót oraz zgodnie z obowiązującymi aktualnymi przepisami z zakresu prawa budowlanego, ochrony środowiska.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45230000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach