Przetargi.pl
AM/AZ/PN - 28/2011 Wykonanie usługi przeprowadzki całego wyposażenia pomieszczeń -meble, sprzęt, urządzenia, dokumentacja, itp.- znajdujących się w jednostkach administracyjnych AM, do nowej lokalizacji przy ul. Borowskiej 213 we Wrocławiu.

Akademia Medyczna im. Piastów Śląskich ogłasza przetarg

  • Adres: 50-537 Wrocław, ul. Pasteura 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (071) 784 00 44; 784-11-73 , fax. (071) 784 00 45
  • Data zamieszczenia: 2011-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Medyczna im. Piastów Śląskich
    ul. Pasteura 1 1
    50-537 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. (071) 784 00 44; 784-11-73, fax. (071) 784 00 45
    REGON: 00028898100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.am.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    AM/AZ/PN - 28/2011 Wykonanie usługi przeprowadzki całego wyposażenia pomieszczeń -meble, sprzęt, urządzenia, dokumentacja, itp.- znajdujących się w jednostkach administracyjnych AM, do nowej lokalizacji przy ul. Borowskiej 213 we Wrocławiu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługa kompleksowej przeprowadzki wyposażenia Katedr i Klinik AM wykonywana sukcesywnie, w zakresie : - przenoszenie i przewożenie sprzętu, urządzeń, mebli, sprzętu komputerowego i innych materiałów gabarytowych - pakowanie i zabezpieczanie podczas transportu urządzeń i sprzętów delikatnych oraz pakowanie dokumentacji w kartony, a także ich załadunek na samochody transportowe - foliowanie sprzętów, mebli i innych materiałów gabarytowych oraz ich przenoszenie i załadunek na samochody transportowe, - przenoszenie załadunek i rozładunek oraz transport sprzętu i urządzeń specjalistycznych o dużych gabarytach i ciężarze np. zamrażarka niskotemperaturowa wys. 2 m ciężar 450 kg, wirówka z chłodzeniem, cieplarka powyżej 100 kg, itp., - przenoszenie załadunek i rozładunek oraz transport materiału, w tym medycznego np. surowce, tkanki, komórki umieszczonego w specjalistycznym sprzęcie takim jak zamrażarki czy zbiorniki z ciekłym azotem -naczynia dewara, - przewóz wyposażenia Klinik transportem samochodowym, - rozładunek i przeniesienie w miejsce docelowe wraz z ustawieniem, wypoziomowaniem czy przytwierdzeniem do podłoża lub ściany. 2. Prace będą wykonywane etapami, a rozpoczęcie każdego etapu będzie zgłoszone Wykonawcy ze szczegółowym określeniem zakresu i terminu usługi a w tym: - terminu rozpoczęcia i zakończenia realizacji prac, - lokalizacji jednostki, której usługa dotyczy wraz ze wskazaniem adresu i miejsca docelowego przeprowadzki, - wykazu sprzętu, - wykazu urządzeń specjalistycznych z podaniem informacji które urządzenia wymagają specjalnej ostrożności przy transporcie oraz pozostałych informacji jak wymiary i waga, - wykazu pozostałych materiałów i rzeczy w tym dokumentów, - danych -imię, nazwisko, telefon komórkowy pracownika Katedry lub Zakładu, wyznaczonego do bezpośredniego kontaktu z Wykonawcą i upoważnionego do potwierdzenia zakończenia prac. 3. Po otrzymaniu informacji o których umowa w pkt. 2 Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego osobistego stawiennictwa w Jednostce przenoszonej celem określenia: - ilości zespołów n-osobowych, niezbędnych do wykonania zlecenia, - ilości godzin transportu specjalistycznego, - ilości kartonów, - harmonogramu prac. Powyższe informacje następnie wykonawca winien przekazać w formie pisemnej do Działu Eksploatacji AM. 4. Wykonawca na czas wykonywania prac winien mieć wykupioną polisę ubezpieczeniową: - do kwoty 200.000,00 zł w zakresie prowadzonej działalności , którą okaże Zamawiającemu z chwilą podpisania umowy - na czas transportu sprzętu specjalistycznego - polisę na kwotę odpowiadającą wartości sprzętu objętego zleceniem, polisa do okazania przed przystąpienia do prac. - Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność za powierzone mienie i zobowiązuje się do naprawienia wszelkich ewentualnie powstałych szkód. 5. Wykonanie prac winno być potwierdzone przez upoważnionego pracownika Katedry lub Zakładu. 6. Prace będą wykonywane pomiędzy siedzibami w obrębie miasta Wrocławia. 7. Wykonawca musi dysponować kadrą oraz zapleczem transportowym niezbędnym do prawidłowego wykonania usługi tj. - co najmniej dwoma samochodami ciężarowymi z zamkniętym nadwoziem o ładowności od 3,6 tony do 7,5 tony przystosowanymi do przewozu mebli - co najmniej trzema zespołami transportowymi 6 osobowymi czyli min. 18 osobami posiadającymi odpowiednie wyposażenie transportowe tj. odzież ochronną, rękawice, pasy do noszenia mebli, wyciągarkę do sejfów i kas pancernych, wózki do przewozu mebli, kontenery plastikowe, pudła kartonowe, taśmy, folie do zabezpieczenia sprzętu i materiału delikatnego, a także 2 kierowców i 2 osoby do nadzoru. 8. Kontenery plastikowe i pudła kartonowe wraz z taśmami winny być dostarczone do wskazanej w zleceniu Jednostki Zamawiającego w ciągu 2 dni roboczych od daty zgłoszenia zapotrzebowania e mailem, lub faksem, których otrzymanie Wykonawca potwierdzi pisemnie. 9. Wykonawca składając ofertę winien wycenić: a Koszt całkowitej przeprowadzki i w rozbiciu na poszczególne Kliniki, b. Koszt sprzedaży jednego kartonu - za kartony kwota nie może być uwzględniona w ogólnej kwocie kosztu przeprowadzki, winny być one fakturowane w osobnej pozycji, na podstawie faktycznego ich zużycia potwierdzonego przez wyznaczonego do koordynowania prac pracownika poszczególnej Kliniki c. W celu zapobiegnięcia ewentualnym nieporozumieniom gdy w trakcie przeprowadzki okaże się że wykaz sprzętu nie uwzględnia wszystkich rzeczy, które należy przewieźć Wykonawca dodatkowo winien także wycenić: - godzinę pracy zespołu 2-osobowego - godzinę pracy zespołu 4-osobowego - godzinę pracy zespołu 6-osobowego - godzinę transportu specjalistycznego urządzeń - godzinę transportu samochodowego 10. Charakterystyka przedmiotu zamówienia: a Szczegółowy wykaz -rzeczy-będących przedmiotem zamówienia stanowią niżej wymienione załączniki: - ZAŁĄCZNIK nr 1 Klinika Okulistyki - ZAŁĄCZNIK nr 2 Klinika Nefrologii Pediatrycznej - ZAŁĄCZNIK nr 3 Klinika Nefrologii i Medycyny Transplantacyjnej b Lokalizacja Klinik - Klinika Okulistyki z ul. Chałubińskiego 2 -przyziemie, parter, I-II piętro budynku - brak windy na ul. Borowską 213 budynki A, FA 7 kondygnacyjne z windami - Klinika Nefrologii Pediatrycznej z ul. Traugutta 57-59 -III piętro budynku - winda na ul. Borowską 213 budynki A, FA 7 kondygnacyjne z windami - Klinika Nefrologii i Medycyny Transplantacyjnej z ul. Traugutta 57-59 -II piętro budynku - winda na ul. Borowską 213 budynki A, FA 7 kondygnacyjne z windami
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.am.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach