Przetargi.pl
Aktywna integracja w miescie Głowno-zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Głownie ogłasza przetarg

  • Adres: 95-015 Głowno, ul. Ludwika Norblina 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 719 27 25 , fax. 42 719 27 09
  • Data zamieszczenia: 2013-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Głownie
    ul. Ludwika Norblina 1 1
    95-015 Głowno, woj. łódzkie
    tel. 42 719 27 25, fax. 42 719 27 09
    REGON: 00428198700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.glowno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gminna samorzadowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Aktywna integracja w miescie Głowno-zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych w ramach zamówienia pn.: Aktywna integracja w mieście Głowno - zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych Szkolenia są realizowane w ramach projektu systemowego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach realizacji projektu Aktywna integracja w mieście Głowno 2. Opis przedmiotu zamówienia 2.1.Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych dla grupy 8 osób w zakresie: 1) szkolenie zawodowe - opiekunka dziecięca z możliwością pracy w żłobku i klubie malucha - dla 3 osób - łącznie 200 godzin dydaktycznych zrealizowanych w okresie X -XI 2013r. ( 1 godz. dydaktyczna 45 minut zegarowych, do czasu trwania szkolenia nie wlicza się przerw kawowych, ani żadnych przerw technicznych). Program szkolenia: 1) psychopedagogiczne podstawy rozwoju jednostki (20 godzin): a) adaptacja jako rezultat rozwoju, b) przebieg rozwoju jednostki w cyklu życia, c) uwarunkowania procesu rozwoju jednostki, d) osiągnięcia rozwojowe w poszczególnych etapach życia jednostki; 2) rozwój dziecka w okresie wczesnego dzieciństwa (25 godzin): a) zadania rozwojowe w okresie niemowlęcym i poniemowlęcym, b)aspekty rozwoju dziecka - charakterystyka zmian w zakresie rozwoju poznawczego, psychospołecznego i motorycznego na poszczególnych etapach życia dziecka, c) źródła szans i zagrożeń dla rozwoju dziecka w wieku do lat 3, d) neurologiczne podstawy rozwoju dziecka, e) mechanizmy rozwoju dziecka; 3) stymulowanie wszechstronnego rozwoju dziecka (120 godzin): a) rozpoznawanie potrzeb rozwojowych dziecka, b) planowanie i dokumentowanie rozwoju dziecka w codziennych sytuacjach (powitanie, pożegnanie, posiłki, czynności higieniczne, odpoczynek, zabawa), c) kreowanie przedmiotowego i społecznego środowiska rozwoju dziecka, d) opieka pielęgnacyjna i zdrowotna nad dzieckiem prawidłowo i nieprawidłowo rozwijającym się, e) zabawa jako podstawowa forma aktywności dziecka - zabawy eksploracyjne, muzyczne, rytmiczne, plastyczne i techniczne, f) wprowadzanie dziecka w kulturę, g) budowanie relacji społecznych z dzieckiem, rodzicami i lokalnymi służbami odpowiedzialnymi za rozwój dziecka; 4) kompetencje opiekuna dziecka (35 godzin): a) odpowiedzialność prawna opiekuna, b) podstawy medycyny ratunkowej (udzielanie dziecku pierwszej pomocy), c) przepisy bezpieczeństwa i higieny pracy, d) umiejętności radzenia sobie ze stresem i rozwiązywania problemów, e) emisja głosu; Wymagane ustawowo praktyki zawodowe. w ilości 80 godzin zostaną zorganizowane przez Zamawiającego po zakończeniu szkoleń teoretycznych. Wykonawca zobowiązuje się do wystawienia zaświadczenia uprawniającego do pracy w charakterze opiekunki dziecięcej w klubie malucha i żłobku dla osób uczestniczących w szkoleniach teoretycznych, dla których Zamawiający wystawi potwierdzenie odbycia praktyk zawodowych. Całe szkolenie ma zawierać elementy teoretyczne i praktyczne nauki zawodu. 2) szkolenie zawodowe - kasjer handlowy - dla 2 osób - łącznie 128 godzin dydaktycznych zrealizowanych w okresie X -XI 2013r. ( 1 godz. dydaktyczna 45 minut zegarowych, do czasu trwania szkolenia nie wlicza się przerw kawowych, ani żadnych przerw technicznych). Program szkolenia: - Bezpieczeństwo i higiena pracy w obiekcie handlowym - 2 godz; - Bhp przy urządzeniach elektrycznych - 2 godz; - Ochrona przeciwpożarowa - 3 godz; - Udzielanie pierwszej pomocy na miejscu wypadku - 3 godz; - Budowa i obsługa kasy - 4 godz; - Programowanie kasy przynajmniej 4 modeli - 40 godz; - Rozpoczęcie pracy na kasie, przynajmniej 4 modele - 8 godz; - Sprzedaż towarów przynajmniej na 4 modelach - 34 godz; - Drukowanie raportów na kasie - 12 godz; - Wystawianie faktur i rachunków - 20 godz; Całe szkolenie ma zawierać elementy teoretyczne i praktyczne nauki zawodu. Wykonawca - firma szkoleniowa zapewnia sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia tj. co najmniej 1 kasa na 1 uczestnika szkolenia. 3) szkolenie zawodowe - pracownik biurowy z elementami obsługi komputera i rachunkowości - dla 3 osób - łącznie 180 godzin dydaktycznych zrealizowanych w okresie X -XI 2013r. ( 1 godz. dydaktyczna 45 minut zegarowych, do czasu trwania szkolenia nie wlicza się przerw kawowych, ani żadnych przerw technicznych). Program szkolenia : - Podstawy prawne wykonywania zawodu : zapoznanie z podstawowymi aktami prawnymi obowiązującymi w pracy biurowej - 5 godz; - Organizacja pracy biurowo - kancelaryjnej w tym m.in.: urządzenie biura, organizacja pracy sekretariatu, estetyka pracy, obieg informacji, zasady prowadzenia terminarza, zarządzanie sobą w czasie, czynności kancelaryjne, przechowywanie akt - 15godz; - Techniki komunikowania się i obsługa klienta w biurze, zasada savoir- vivre w tym m.in.: normy etyczne i porządkowanie w miejscu pracy, reguły obyczajowe w pracy, komunikacja interpersonalna, bariery komunikacyjne, praca indywidualna i zespołowa, kultura organizacji ( ubiór w pracy), prowadzenie rozmów telefonicznych, zasady przyjmowania interesantów; - Zasady sporządzania dokumentacji kancelaryjno - biurowej, finansowo - księgowej i pracowniczej w tym m.in.: rodzaje pism i zasady ich sporządzania, ćwiczenia praktyczne w sporządzaniu różnego rodzaju pism i dokumentacji biurowej, sporządzanie protokółów, sprawozdań oraz notatek służbowych, sporządzanie pism i dokumentacji w sprawach pracowniczych ( wynagrodzenia i podatki od wynagrodzeń, składki ZUS, zasiłki chorobowe, lista płac - ćwiczenia praktyczne; sporządzanie pism - ćwiczenia praktyczne - 40 godz; - Kształtowanie public relations, w tym m.in.: czym jest public relations, korzyści, cele, modele dobrego public relations; - Obsługa komputera i urządzeń biurowych w tym m.in.: Windows, dyski, katalogi, pliki, dokumenty, operacje na plikach, foldery, Word , układ strony, pisanie i edycja tekstu, formatowanie, szablony, opcje wstawiania, widoku, formatu, drukowanie , Excel, kolumny, wiersze, komórki, obliczenia, wzory matematyczne, wprowadzanie adresów, autosuma, wykresy, tabela przestawna; zasady korzystania z Internetu, program do komputerowego fakturowania, Symfonia kartoteki towarów, wystawianie faktur, korekt- ćwiczenia; obsługa urządzeń biurowych ( faks, ksero, drukarka, skaner, bindownica itp. - ćwiczenia) - 55 godz; -Przedmiot, zakres i zasady rachunkowości, prowadzenie ksiąg rachunkowych, inwentaryzacja składników aktywów i pasywów, zasady ewidencji zdarzeń , w tym operacji gospodarczych - 65 godz; Całe szkolenie ma zawierać elementy teoretyczne i praktyczne nauki zawodu. Wykonawca - firma szkoleniowa zapewnia sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia. 4) szkolenia BHP dla 4 osób uczestniczących w szkoleniach zawodowych wskazanych przez Zamawiającego niezbędnych do podjęcia i odbycia praktyk zawodowych na stanowiskach pracy związanych z ukończonym szkoleniem zawodowym. Zgodne z Kodeksem Pracy i aktami wykonawczymi. 5) Szkolenia zawodowe muszą być zgodne ze standardami określonymi przez MP i PS pod względem programu i liczby godzin; w tym z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy z dnia 14 września 2010 r. (Dz.U. z 2010r. Nr 177, poz. 1193z póź. zm)., http://www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl/dane_programow!browse.action?reload=true ; Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 25 marca 2011 r. w sprawie zakresu programów szkoleń dla opiekuna w żłobku lub klubie dziecięcym, wolontariusza oraz dziennego opiekuna (Dz. U. Nr 69 poz. 368) i obowiązującymi przepisami prawa. 6) W ramach przedmiotu zamówienia, w zakresie wszystkich szkoleń, Wykonawca zobowiązany jest do: - zapewnienia w trakcie wszystkich szkoleń suchego poczęstunku ( ciastka, kawa , herbata, cukier, mleko,śmietanka do kawy, woda mineralna, sok); - zapewnienia fachowej kadry prowadzącej szkolenia oraz stałej opieki metodycznej; - zapewnienie sali wykładowej wraz ze sprzętem i materiałami niezbędnymi dla przeprowadzenia szkolenia, - zaleca się, aby szkolenia odbywały się na terenie miasta Głowna; - dopuszcza się, aby szkolenia mogły być przeprowadzone w innym miejscu - Wykonawca zobowiązuje się wówczas zapewnić na własny koszt transport uczestników szkolenia z siedziby Zamawiającego ( Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Głownie , Głowno ul. Ludwika Norblina 1, 95-015 Głowno) do miejsca, gdzie będą przeprowadzone zajęcie dydaktyczne oraz transport uczestników z miejsca realizacji zajęć dydaktycznych do miejscowości Głowno - do siedziby Zamawiającego. - przygotowania i druku materiałów dydaktycznych; - ubezpieczenia uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków związanych z uczestnictwem w szkoleniach grupowych oraz w drodze do i z miejsca szkolenia. - przygotowania i druku świadectw ukończenia szkolenia (zaświadczeń,certyfikatów potwierdzających odbycie spotkań, szkoleń na druku MEN), z naniesionymi odpowiednio logotypami. Nabyte kwalifikacje ( rodzaj uprawnień ) typ dokumentu potwierdzającego ukończenie kursu Zaświadczenie o ukończeniu kursu i Zaświadczenie potwierdzające posiadanie kwalifikacji zawodowych ; - zabezpieczenia materiałów szkoleniowych (długopisy, notatniki, zestawy ćwiczeń z instrukcjami, niezbędne materiały do przeprowadzenia poszczególnych szkoleń; - dokumentowania prowadzonych zajęć i działań poprzez sporządzanie list obecności, list odbioru materiałów szkoleniowych. Lista obecności będzie potwierdzała odbiór materiałów oraz korzystanie z zapewnionego przez Wykonawcę poczęstunku. - prowadzenia szkoleń, - wykonania szczegółowego programu oraz harmonogramu szkoleń. - zapewnienia oznakowania obowiązującymi logotypami PO KL i UE wszystkich materiałów szkoleniowych i dydaktycznych oraz pomieszczeń w których będą odbywać się szkolenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.glowno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach