Przetargi.pl
Aktualizacja projektu budowlanego i wykonawczego na rozbudowę drogi wojewódzkiej nr 849 Zamość - Jacnia - Wola Obszańska od km 9+711 do km 24+100 na odcinku Lipsko - Kaczórki oraz opracowanie materiałów do wniosku o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej

Zarząd Dróg Wojewódzkich ogłasza przetarg

  • Adres: 20-207 Lublin, ul. Turystyczna 7A
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7495300 , fax. 081 7495341
  • Data zamieszczenia: 2009-11-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich
    ul. Turystyczna 7A 7A
    20-207 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 7495300, fax. 081 7495341
    REGON: 00016771100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Aktualizacja projektu budowlanego i wykonawczego na rozbudowę drogi wojewódzkiej nr 849 Zamość - Jacnia - Wola Obszańska od km 9+711 do km 24+100 na odcinku Lipsko - Kaczórki oraz opracowanie materiałów do wniosku o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. ZAKRES DOKUMENTACJI 1.1. Cel opracowania Podstawowym celem zamówienia jest: - opracowanie (aktualizacja) dokumentacji projektowej wraz z dokumentacją geodezyjno- prawną rozbudowy drogi wojewódzkiej Nr 849 na odcinku od km 9+711 do km 24+100 umożliwiająca uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej w trybie Ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych. - przygotowanie materiałów niezbędnych do ogłoszenia przetargu na wykonanie robót budowlanych wymaganych przez Prawo Zamówień Publicznych. 1.2. Skład Dokumentacji W ramach zleconej dokumentacji projektowej, należy opracować następujące stadia i elementy 1.2.1. Projekt budowlany (PB) branży drogowej z materiałami do uzyskania opinii, uzgodnień, decyzji i pozwoleń wymaganych przepisami szczególnymi. 1.2.2. Projekt wykonawczy branży drogowej wraz z: - Kosztorysem inwestorskim w układzie specyfikacyjnym (wszystkie branże, ZZK). Na żądanie Zamawiającego Wykonawca wykona aktualizację kosztorysu inwestorskiego, uwzględniając ceny materiałów, sprzętu i robocizny obowiązujące na dzień aktualizacji wyznaczony przez Zamawiającego (bez dodatkowego wynagrodzenia). - Kosztorysem ofertowym, - przedmiarem robót, - SST 1.2.3. Planszę zbiorczą uzbrojenia przebudowywanych kolizji. 1.2.4. Projekt budowlany branży mostowej. 1.2.5. Projekt wykonawczy branży mostowej wraz z: - Kosztorysem inwestorskim w układzie specyfikacyjnym Na żądanie Zamawiającego Wykonawca wykona aktualizację kosztorysu inwestorskiego, uwzględniając ceny materiałów, sprzętu i robocizny obowiązujące na dzień aktualizacji wyznaczony przez Zamawiającego (bez dodatkowego wynagrodzenia). - Kosztorysem ofertowym, - przedmiarem robót, - SST 1.2.6. Projekt wykonawczy branży energetycznej, telekomunikacyjnej, sanitarnej, gazowej wraz z: - Kosztorysem inwestorskim w układzie specyfikacyjnym Na żądanie Zamawiającego Wykonawca wykona aktualizację kosztorysu inwestorskiego, uwzględniając ceny materiałów, sprzętu i robocizny obowiązujące na dzień aktualizacji wyznaczony przez Zamawiającego (bez dodatkowego wynagrodzenia - Kosztorysem ofertowym, - przedmiarem robót, - SST, 1.2.7. Projekt stałej organizacji ruchu zatwierdzony przez organ zarządzający ruchem wraz z: - Kosztorysem inwestorskim, - Kosztorysem ofertowym, - Przedmiarem robót, - SST 1.2.8. Projekt tymczasowej organizacji ruchu , zatwierdzony przez organ zarządzający ruchem dla branż: drogowej, mostowej, energetycznej, telekomunikacyjnej, sanitarnej i gazowej. 1.2.9. Szczegółową inwentaryzację zadrzewienia, 1.2.10. Projekt wykonawczy nasadzeń zieleni wraz z: - Kosztorysem inwestorskim, - Kosztorysem ofertowym, - Przedmiarem robót, - SST 1.2.11. Dokumentację geotechniczną, geologiczno-inżynierską i hydrogeologiczną, 1.2.12. Wszystkie niezbędne materiały do uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej - związana z nabywaniem nieruchomości i z czasowym korzystaniem z nieruchomości ( PODZIAŁY NIERUCHOMOŚCI , a w szczególności a) komplet dokumentów i materiałów do opinii, zgodnie z art. 11 b ustawy [2] b) komplet dokumentów i materiałów do wniosku, zgodnie z art. 11 d ustawy [2] - w tym projektu budowlanego wraz z oświadczeniem, o którym mowa w art. 12 ust. 7 ustawy [1], aktualnym na dzień opracowania projektu. Projekt budowlany powinien spełniać wymagania art. 34 ustawy [1] oraz [1.1] c) wniosek wraz z opisem inwestycji (wersja elektroniczna) , d) jednostkowe mapy z projektem podziału nieruchomości, e) wykaz działek wchodzących w skład projektowanego pasa drogowego (istniejące +wydzielone pod pas) + zał. do decyzji Wojewody, 1.2.13. Materiały do ZRID wg. art. 11 d ustawy [2]. 1.2.14. Mapa do celów projektowych w wersji numerycznej. 1.3. Dotychczasowe opracowania: - Projekt budowlany i wykonawczy rozbudowy drogi wojewódzkiej nr 849 Zamość - Jacnia - Wola Obszańska od km 9+711 do km 24+100 na odcinku Lipsko - Kaczórki wraz z budową i rozbudową obiektów inżynierskich oraz zabezpieczeniem lub rozbudową urządzeń obcych kolidujących z rozbudowywaną drogą i obiektami inżynierskimi opracowanym przez ZUT NOT ul. Chopina 8/ 18, 20-026 Lublin. - Dokumentacja geodezyjno - prawna. - Raport oddziaływania na środowisko. - Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia znak: RIG.7625/4/08/09 z dnia 24.09.2009 r. oraz znak: RIG 7645/2/07 z dnia 21.05.2007 r.w/w opracowania dostępne są w siedzibie Zamawiającego - Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie. 1.4. Przepisy prawne wg. pkt. 2.5. 2. USTALENIA TECHNICZNE 2.1. Ustalenia ogólne 2.1.1. Zakres projektowanych robót obejmuje m. in.: 1. poszerzenie i wzmocnienie istniejącej nawierzchni oraz umocnienie poboczy, dla klasy Z i nośności 115kN, 2. rozbudowę lub przebudowę obiektów inżynierskich w dostosowaniu do projektu rozbudowy drogi, 3. korektę nienormatywnych łuków poziomych i pionowych, 4. budowę lub przebudowę zatok autobusowych, 5. budowę, rozbudowę lub przebudowę chodników jedno lub dwustronnych w terenie zabudowanym - w uzgodnieniu z Zamawiającym oraz Gminami przez tereny których przebiega projektowana droga, 6. rozbudowę istniejącego lub budowę nowego systemu odwodnienia korpusu drogowego wraz z odprowadzeniem wody poza istniejący pas drogowy gdy zajdzie taka konieczność, wg. Decyzji środowiskowej, 7. budowę nowych lub przebudowę istniejących zjazdów indywidualnych i publicznych, w oparciu o parametry właściwe dla funkcji zjazdu, 8. budowę - w miarę możliwości, w uzgodnieniu z Zamawiającym - dróg serwisowych, szczególnie na terenach przeznaczonych pod nową zabudowę lub zapewniających dojazd do pól położonych przy drodze, w celu ograniczenia liczby i częstotliwości zjazdów, 9. rozbudowę skrzyżowań z drogami niższej kategorii na skrzyżowania z wydzieleniem wlotów na drodze podporządkowanej w zależności od potrzeb, 10. budowę przejść dla pieszych wraz z azylami, 11. rozbudowę lub zabezpieczenie, w niezbędnym zakresie, urządzeń obcych kolidujących z rozbudowywaną drogą i obiektami inżynierskimi, 12. zagospodarowanie zieleni w granicach projektowanego pasa drogowego, 13. zniesienie barier architektonicznych w obrębie rozbudowywanego odcinka drogi, 14. budowa urządzeń ochrony środowiska zgodnie z Raportem oceny oddziaływania na środowisko oraz decyzją o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia z uwzględnieniem ochrony siedlisk przyrodniczych i kulturowych wymienionych w RDOŚ. Wartość zamówienia: 661.914,24 zł netto
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 7.000,00 zł, słownie złotych: siedem tysięcy 00/100.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy udokumentują przez stosowne dokumenty lub oświadczenia, że spełniają następujące warunki: 1) Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6) Akceptują warunki zawarte w specyfikacji. 2. Ponadto Wykonawca musi spełniać następujące warunki udziału: 1) Dysponowanie osobą/osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi uprawnienia projektowe dla specjalności: drogowej, mostowej, telekomunikacyjnej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz uprawnienia geodezyjne, w tym do podziałów nieruchomości, lub przedstawienie pisemnego zobowiązania/ń innego/ych podmiotu/ów do udostępnienia osoby posiadającej wymagane uprawnienia zdolnej do wykonania zamówienia. Wykazani projektanci winni posiadać aktualne zaświadczenia odpowiedniego organu samorządu zawodowego o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej. 2) Wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 usługi odpowiadającej swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. opracowanie dokumentacji projektowej na budowę lub rozbudowę drogi publicznej oraz dokumentacji geodezyjno-prawnej niezbędnej do wniosku o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, wymienionej w ustawie z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2008 r. nr 193, poz. 1194 z późn. zmianami), o zakresie nie mniejszym niż 5 km w jednym zamówieniu z podaniem ich przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, przy czym usługi na dokumentację projektową i geodezyjno-prawną mogły być wykonane w odrębnym zamówieniu. 3. Ocena spełniania warunków, dokonywana będzie w następujący sposób: spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca załączy do oferty następujące oświadczenia lub dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Dokument uprawniający Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Wykaz minimum 1 usługi zrealizowanej przez Wykonawcę w ostatnich 3 latach przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że usługa te zostały wykonana należycie. 4) Wykaz osoby/osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia ze wskazaniem zakresu wykonywanych przez nich czynności, zawierający informacje o dysponowaniu osobą posiadającą uprawnienia projektowe dla specjalności: drogowej, mostowej, telekomunikacyjnej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz uprawnienia geodezyjne, w tym do podziałów nieruchomości wraz z załączonymi kserokopiami odpowiednich uprawnień projektowych dla specjalności drogowej, mostowej, telekomunikacyjnej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz kserokopiami odpowiednich uprawnień geodezyjnych, w tym do podziałów nieruchomości oraz aktualnych zaświadczeń odpowiedniego organu samorządu zawodowego o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej (dla projektantów). W przypadku udostępnienia osoby zdolnej do wykonania zamówienia przez inny podmiot/y do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie tego podmiotu/ów do jej udostępnienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ebip.lublin.pl/zdw
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach