Przetargi.pl
Adaptacja sali lekcyjnej oraz części korytarza na pracownię gastronomiczną wraz z zapleczem w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Rydułtowach przy ul. Obywatelskiej 30.

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Rydułtowach ogłasza przetarg

  • Adres: 44-280 Rydułtowy, ul. Obywatelska 30
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 4579090 , fax. 0-32 4579090
  • Data zamieszczenia: 2013-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Rydułtowach
    ul. Obywatelska 30 30
    44-280 Rydułtowy, woj. śląskie
    tel. 0-32 4579090, fax. 0-32 4579090
    REGON: 27612833500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zsp2rydultowy.bip.powiatwodzislawski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja sali lekcyjnej oraz części korytarza na pracownię gastronomiczną wraz z zapleczem w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Rydułtowach przy ul. Obywatelskiej 30.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest adaptacja sali lekcyjnej oraz części korytarza na pracownię gastronomiczną wraz z zapleczem w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Rydułtowach przy ul. Obywatelskiej 30. Roboty budowlane realizowane będą na podstawie zgłoszenia robót budowlanych z dnia 24.05.2013 r. Roboty prowadzone będą w obiekcie czynnym. 2.Zakres robót obejmuje: 1) Roboty ogólnobudowlane: a)demontaż urządzeń zamontowanych w ścianach, b)remont tynków wewnętrznych ścian i sufitów ( usunięcie starych powłok malarskich , uzupełnienie ubytków tynków, zaprawienie bruzd po robotach instalacyjnych, przygotowanie powierzchni ścian i sufitów do malowania, c)wykonanie gładzi gipsowych, przygotowanie powierzchni ścian pod glazurę, wykonanie okładzin ścian z płytek ceramicznych, d)roboty malarskie ścian i sufitów, e)rozbiórka starych posadzek i podłoży, f)wyburzenie ścianki działowej z luksferów w części korytarzowej, g)wymurowanie nowej projektowanej ścianki działowej, z wykonaniem tynku gipsowego i pomalowaniem, h)demontaż starej i osadzenie nowej stolarki drzwiowej (wg projektu), i)zabetonowanie wszystkich otworów w stropie pozostałych po montażu instalacji wod. - kan., j)wykonanie wylewek samopoziomujących pod posadzki, k)wykonanie posadzek z płytek typu terakota, l)wykonanie obudowy z płyt gipsowo - kartonowych rur instalacji wod.- kan. biegnących pod sufitem w pomieszczeniu poniżej pracowni, z wykończeniem i wymalowaniem obudowy łącznie z całym sufitem pomieszczenia, m)dostawa i montaż rolet wewnętrznych, n)dostawa i montaż wyposażenia pracowni gastronomicznej wg zestawienia załączonego do projektu zgodnie z wymaganiami opisanymi w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. 2) Roboty elektryczne: a)wykonanie nowej instalacji elektrycznej oświetlenia i gniazd wtykowych pracowni i pomieszczenia zaplecza, b)wykonanie instalacji dla zasilania energią elektryczną urządzeń pracowni i zaplecza z istniejącej tablicy głównej budynku, c)wykonanie tablicy rozdzielczej dla podłączenia i zabezpieczenia poszczególnych obwodów pracowni gastronomicznej wraz z zapleczem, d)przebudowa istniejącej tablicy głównej budynku szkoły. 3)Roboty instalacyjne wod. - kan: a)wymiana istniejących grzejników żeliwnych na grzejniki stalowe płytowe z zaworami i głowicami termostatycznymi, b)wykonanie instalacji zasilającej zimnej wody, c)wykonanie instalacji zasilającej ciepłej wody, d)wykonanie instalacji cyrkulacyjnej, e)wykonanie instalacji kanalizacyjnej wewnętrznej, f)wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej. 3. Inne obowiązki wykonawcy: 1)przygotowanie dokumentacji powykonawczej po zakończeniu zadania, która obejmuje: złożenie certyfikatów, deklaracji zgodności, aprobat technicznych wbudowanych materiałów, wyrobów i urządzeń wraz z zestawieniami, protokołów badania szczelności instalacji wod.- kan ., c.o. protokołów z pomiarów instalacji elektrycznej, protokołów badania pobranych próbek wody, załączenie karty gwarancyjnej dla całego zadania, 2)prowadzenie robót po zakończeniu zajęć lekcyjnych w danym dniu, a także prowadzenie robót w dni wolne od nauki szkolnej, 3)utrzymanie w czystości - codzienne sprzątanie po zakończeniu robót ciągów komunikacyjnych szkoły i pomieszczeń sąsiadujących z adaptowaną salą, narażonych na zanieczyszczenie spowodowane wymaganą technologią robót, zabezpieczenie przed zniszczeniem dróg dojazdowych oraz ich naprawa na własny koszt w przypadku uszkodzenia, 4)świadczenie nieodpłatne usługi serwisowej dla urządzeń, obejmującej okresowe przeglądy i konserwację w terminach i w zakresie wymaganym przez producenta urządzenia do utrzymania warunków gwarancji, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót do upływu gwarancji na te urządzenia, łącznie z ponoszeniem kosztów za materiały serwisowe, 5)sporządzenie kompletnej dokumentacji powykonawczej budowy zgodnie z przepisami ustawy - Prawo budowlane. Koszty ww. prac pokrywa wykonawca w ramach kosztów ogólnych budowy, bez ich wyodrębnienia w kosztorysie ofertowym. 4.Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu i jego otoczenia, a także zdobył na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu robót poniesie Wykonawca. 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają projekty budowlano - wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, a także wzór umowy, stanowiące załączniki do Opisu przedmiotu zamówienia - Dział II SIWZ. 5.Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił gwarancji jakości na przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy i nie dłuższy niż 60 miesięcy. 6.Przedstawione w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, ewentualne wskazania na konkretne materiały z podaniem producenta, należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy Pzp, a zwłaszcza art. 29. Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować materiały inne niż wyszczególnione w dokumentacji projektowej, które jednak nie prowadzą do zmiany technologii - równoważne. Ponadto zastosowane materiały równoważne winny charakteryzować się parametrami technicznymi, jakościowymi i użytkowymi nie gorszymi niż dobrane w projekcie, być I-go gatunku, muszą spełniać warunki określone w specyfikacji technicznej oraz muszą być dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zsp2rydultowy.bip.powiatwodzislawski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach