Przetargi.pl
ADAPTACJA POMIESZCZEŃ W SP NR 6 W PIERŚĆCU

Burmistrz Miasta Skoczowa ogłasza przetarg

  • Adres: 43-430 Skoczów, ul. Rynek 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8532974 , fax. 033 8532974
  • Data zamieszczenia: 2009-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Skoczowa
    ul. Rynek 1 1
    43-430 Skoczów, woj. śląskie
    tel. 033 8532974, fax. 033 8532974
    REGON: 00052759800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.skoczow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ADAPTACJA POMIESZCZEŃ W SP NR 6 W PIERŚĆCU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót - zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym i udzielonym pozwoleniem na budowę (decyzja nr 816 z dnia 08.06.2009 wydana przez Starostę Cieszyńskiego) - związanych z adaptacją pomieszczenia przeznaczonego pierwotnie na basen na świetlicę szkolną (jadalnię) wraz z zapleczem kuchennym. Pomieszczenie przewidziane do adaptacji znajduje się w segmencie dydaktycznym Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Pierśćcu, oddanym do użytkowania w 2003 r. Pomieszczenie pierwotnie zaprojektowane jako basen do nauki pływania nie zostało wykończone, znajduje się w stanie surowym, z podpiwniczeniem i niecką basenową. Po adaptacji powstanie sala z przeznaczeniem na świetlicę i jadalnię szkolną, pomieszczenie zaplecza kuchennego do wydawania gotowych posiłków i przyjmowania i mycia brudnych naczyń, pomieszczenie socjalne dla obsługi. Całkowita powierzchnia pomieszczeń objętych adaptacją: 163,63 m2. Zakres prac do wykonania w ramach zamówienia: 1. Roboty ogólnobudowlane: - roboty związane z wyburzeniami i demontażem, zamurowania, wywiezienie żużla z niecki basenowej, - wykonanie stropu nad niecką basenową, - wykonanie posadzek, - wykonanie ścianek działowych w systemie suchej zabudowy z płyt g-k, - montaż stolarki okiennej i drzwiowej, - wykonanie schodów zewnętrznych, - montaż okładziny sufitu z płyt gipsowo - kartonowych, - wykonanie tynków wewnętrznych, okładziny z płytek ceramicznych i boazerii drewnianej, - malowanie ścian i sufitów. 2. Wykonanie wewnętrznej instalacji wodno - kanalizacyjnej, podłączenie do istniejącej instalacji w piwnicy 3. Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania z podłączeniem do istniejącej instalacji 4. Wykonanie instalacji elektrycznej z podłączeniem do istniejącej instalacji 5. Wykonanie wentylacji. Wykonawca dostarcza wszelkie niezbędne materiały do zrealizowania zamówienia, a w uzgodnieniu w Zamawiającym zagospodarowuje materiały pochodzące z demontażu, nieprzewidziane do dalszego wykorzystania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie zamierza stosować aukcji elektronicznej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a)posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jednej roboty budowlanej polegającej na wykonaniu prac obejmujących roboty ogólnobudowlane, instalacyjne w zakresie instalacji elektrycznej, wod.- kan. i c.o. o wartości min. 300 tys. zł brutto, z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania, c) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności: kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz osobą posiadającą uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, d) udzielą 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty. Ocena spełnienia określonych wyżej warunków zostanie dokonana, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, w tym oświadczeń, określonych w treści siwz. Z treści załączonych dokumentów wynikać musi jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia warunki uprawniające do udziału w postępowaniu. Uzupełnienie, bądź wyjaśnienie wymaganych dokumentów i oświadczeń jest możliwe jedynie w trybie art.26 ust. 3 i 4 oraz art. 87 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie III.2 a) będą: a)oświadczenie zgodne z art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych, b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2)Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie III.2 b) będą: a) wykaz jednej wykonanej roboty budowlanej w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegającej na wykonaniu prac obejmujących roboty ogólnobudowlane, instalacyjne w zakresie instalacji elektrycznej, wod.- kan. i c.o. o wartości min. 300 tys. zł brutto, z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania (załącznik nr 3 do specyfikacji), b) dokument od zamawiającego (wskazanego w zał. nr 3 do siwz) dla którego wykonawca wykonał w ostatnich pięciu latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia robotę budowlaną polegającą na wykonaniu prac obejmujących roboty ogólnobudowlane, instalacyjne w zakresie instalacji elektrycznej, wod.- kan. i c.o.o wartości min. 300 tys. zł brutto, potwierdzający że roboty te zostały wykonane należycie. 3) Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie III.2 c) będą: a)dokument potwierdzający uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno- budowlanej wraz z aktualnym zaświadczeniem z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności osoby posiadającej ww. uprawnienia do tej Izby, b)dokument potwierdzający uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych wraz z aktualnym zaświadczeniem z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności osoby posiadającej ww. uprawnienia do tej Izby, c)dokument potwierdzający uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych wraz z aktualnym zaświadczeniem z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności osoby posiadającej ww. uprawnienia do tej Izby. 4) Dokumentem potwierdzającym spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie III.2 d) będzie: a) oświadczenie o udzieleniu 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.skoczow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach