Gmina Wieprz ogłasza przetarg
- Adres: 34-122 Wieprz, 217
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 033 8755100
- Data zamieszczenia: 2014-07-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wieprz
217 217
34-122 Wieprz, woj. małopolskie
tel. 033 8755100 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieprz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Adaptacja poddasza na potrzeby zwiększenia liczby miejsc w żłobku Misiowy Zakątek we Frydrychowicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przebudowa budynku żłobka Misiowy Zakątek w miejscowości Frydrychowice wraz ze zmianą przeznaczenia poddasza nieużytkowego na pomieszczenia żłobka wraz z wykonaniem instalacji elektrycznej i wodno-kanalizacyjnej na poddaszu oraz instalacji c.o. w całym budynku. Zakres przebudowy dotyczy zmiany parametrów użytkowych i technicznych części budynku polegającej na wykonaniu w poziomie poddasza nieużytkowego pomieszczeń żłobka. Pozostałe parametry użytkowe oraz charakterystyczne parametry techniczne budynku (w tym: pow. zabudowy, kubatura, długość, szerokość , wysokość) nie ulegają zmianie. Szczegółowy zakres robót będący przedmiotem zamówienia określa dokumentacja projektowa, przedmiar robót i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (zał. A do SIWZ). Roboty należy wykonać zgodnie z należytą starannością, zgodnie z dokumentacją techniczną (decyzją-pozwolenie na budowę Nr 411/2014, wydaną przez Starostę Wadowickiego, projekty budowlano-wykonawcze) łącznie z wyposażeniem stałym przewidzianym w dokumentacji, obowiązującymi polskimi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót. Wszystkie zmiany i odstępstwa od projektu , uzgodnień i decyzji należy uzgodnić z twórcą projektu i uzyskać akceptację Zamawiającego. Obowiązkiem Wykonawcy jest również wykonanie wszystkich robót branżowych oraz robót niezbędnych do prawidłowego prowadzenia inwestycji, a mianowicie: a) kompleksowa obsługa inwestycji pod względem dozoru i dokumentowania robót (zapewnienie kierownika budowy, specjalistów branżowych, prowadzenie dziennika budowy i inne), b) pokrycie kosztów utrzymania budowy (poboru wody, energii elektrycznej, dozorowania budowy), c) sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, d) sporządzenie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego ustalającej wymogi ochrony przeciwpożarowej oraz oznakowanie i wyposażenie p.poż. realizowanych obiektów, e) przekazanie pod UDT urządzeń, f) opracowanie instrukcji eksploatacji obiektu oraz DTR zamontowanych urządzeń i przekazanie ich użytkownikowi, g) szkolenie pracowników użytkownika w zakresie urządzeń i instalacji specjalistycznych (dźwig towarowy), h) ubezpieczenie budowy, i) składowanie i wywóz wszystkich zbędnych materiałów i śmieci oraz ewentualna utylizacja, j) kompleksowe rozliczenie kosztów inwestycji po jej zakończeniu. k) uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszystkich niezbędnych decyzji wraz z ostateczną decyzją pozwolenia na użytkowanie, l) inne wynikające z charakteru zamówienia. Wykonawca gwarantuje, iż będzie zawsze zatrudniał wystarczającą liczbę odpowiednio wykwalifikowanego personelu na placu budowy w celu wykonania przedmiotu zamówienia. Materiały i urządzenia stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu umowy powinny być fabrycznie nowe, powinny odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 Ustawy z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane, powinny odpowiadać wymogom zawartym w przekazanych Wykonawcom specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Materiały i urządzenia powinny być dostarczane przez Wykonawcę wraz z wszelkimi atestami, certyfikatami i zatwierdzeniami wymaganymi przepisami prawa, takimi jak m.in.: deklaracjami zgodności producenta, aprobatami technicznymi, certyfikatami zgodności, certyfikatami dopuszczenia do użytku lub obrotu, atestami, itd. (sporządzonymi w języku polskim). Wszelkie takie urządzenia i materiały winny być w pełni zgodne z mającymi zastosowanie przepisami prawa, licencjami, zezwoleniami, pozwoleniami i instrukcjami właściwych organów i instytucji. Urządzenia winny być dostarczone z dokumentacją techniczno ruchową (DTR), gwarancjami, instrukcjami obsługi, użytkowania i konserwowania. Wykonawca z 14-dniowym wyprzedzeniem przedstawi Inwestorowi Nadzoru Zamawiającego do zatwierdzenia materiały, urządzenia i wyposażenie. Inspektor Nadzoru pisemnie zatwierdzi materiały, urządzenia i wyposażenie. Wykonawca przeprowadzi konieczne testy instalacji i dostarczy wszelkie odnośne zatwierdzenia i certyfikaty dla urządzeń i materiałów oraz protokoły z rozruchu uzyskane w obecności dostawców mediów (np. zakładu energetycznego, gazowni, zakładu wodociągowego itd.). Tam, gdzie ewentualnie w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych zostały wskazane znak towarowy, patent pochodzenie lub normy , aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zapewniają uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych niż założone w niniejszej specyfikacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 7 000,00 zł. (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100) w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109 poz. 1158 z późn. zm.). 2) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego ING Bank Śląski nr 92 1050 1100 1000 0022 7925 7394 . Do oferty należy dołączyć oryginał lub kserokopię przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 3) O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wyznaczonym terminie decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego. Wadium musi znajdować się na koncie Zamawiającego w terminie składania ofert. 4) Wykonawca zostanie wykluczony z niniejszego postępowania, jeżeli jego oferta przed upływem terminu składania ofert nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości i wybranej formie spośród możliwych wymienionych w punkcie 1). 5) Wadium wnoszone w innej niepieniężnej formie należy złożyć w oryginale i kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, przy czym oryginał wadium należy dołączyć do oferty (w osobnej kopercie, nie wpiętej do oferty) a kopię wpiąć do oferty. Oryginału poręczenia lub gwarancji nie należy spinać z resztą oferty z uwagi na konieczność zwrotu dokumentu po zakończeniu postępowania. 6) Wadium winno obejmować cały okres związania ofertą. 7) Zamawiający przechowa a następnie dokona zwrotu lub zatrzyma wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wieprz.pl (BIP)
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty remontowe, ogólnobudowlane w budynku DPS przy ul. Krakowskiej 45 front.
Dodano: 2016-07-27 - Podniesienie efektywności energetycznej budynków szkół podstawowych nr 1 i nr 2 oraz przedszkoli: nr 2 z oddziałami integracyjnymi Słoneczko oraz nr 3 Żyrafa w Gminie Brzeszcze na potrzeby realizowanego programu PL04 Oszczędzanie energii i promowanie odnawialnych źródeł energii w ramach Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014 - sygn. akt. WI.271.13.2016
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja budynku parterowego przy ul. A.Chmielowskiego 6 - DPS, ul. Krakowska 55.
Dodano: 2016-07-27 - Termomodernizacja obiektów Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej w Bochni
Dodano: 2016-07-27 - Roboty budowlane w budynku Młodzieżowego Domu Kultury w Krakowie przy al. 29 Listopada 102
Dodano: 2016-07-27 - Remont lokali mieszkalnych /pustostanów/ znajdujących się w Tarnowie
Dodano: 2016-07-27 - Wyłonienie Wykonawcy w zakresie realizacji robót budowlanych polegających na wykonaniu uszczelnienia powierzchni dachu budynku Centrum Badań Przyrodniczych UJ, przy ul Gronostajowej 3 w Krakowie w technologii bez spoinowej.
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie zadania pn.: Kontynuacja izolacji pionowej fundamentów zespołu budynków, realizowanego w zespole historycznych klinik uniwersyteckich - Oddziale Klinicznym Kliniki Neurologii, Neurochirurgii i Neurotraumatologii przy ul. Botanicznej 3 w Krakowie (DFZP-BZ-271-115/2016)
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowie kortów tenisowych w Bukownie przy ul. Ks. Zelka na działce nr ewid. 98/6
Dodano: 2016-07-27 - Aktywny Nowy Sącz - budowa boiska wielofunkcyjnego oraz placu zabaw przy ul. Poręba Mała - etap II.
Dodano: 2016-07-27