Przetargi.pl
ADAPTACJA ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU HOTEL PIELĘGNIAREK NA POTRZEBY PLACÓWKI OPIEKUŃCZO - WYCHOWAWCZEJ - OŚRODEK WSPARCIA DZIECKA I RODZINY PRZY UL. MARII SKŁODOWSKIEJ- CURIE 10 W CHRZANOWIE

Powiat Chrzanowski ogłasza przetarg

  • Adres: 32-500 Chrzanów, ul. Partyzantów 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6257900 , fax. 032 6257955
  • Data zamieszczenia: 2009-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Chrzanowski
    ul. Partyzantów 2 2
    32-500 Chrzanów, woj. małopolskie
    tel. 032 6257900, fax. 032 6257955
    REGON: 27628971300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ADAPTACJA ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU HOTEL PIELĘGNIAREK NA POTRZEBY PLACÓWKI OPIEKUŃCZO - WYCHOWAWCZEJ - OŚRODEK WSPARCIA DZIECKA I RODZINY PRZY UL. MARII SKŁODOWSKIEJ- CURIE 10 W CHRZANOWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: ADAPTACJA ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU HOTEL PIELĘGNIAREK NA POTRZEBY PLACÓWKI OPIEKUŃCZO - WYCHOWAWCZEJ - OŚRODEK WSPARCIA DZIECKA I RODZINY PRZY UL. MARII SKŁODOWSKIEJ - CURIE 10 W CHRZANOWIE. Budynek zakwalifikowano jako budynek zbiorowego zamieszkania PKOB 1130. CPV:45000000-7,45300000-0,45310000-3,45332000-3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót ( załącznik A do SIWZ) , opis techniczny , projekt budowlany (załącznik B do SIWZ) oraz przedmiar robót (załącznik C do SIWZ). Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczną, przepisami prawa budowlanego, obowiązującymi normami i zasadami sztuki budowlanej oraz obowiązującymi przepisami BHP. Materiały użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać certyfikaty oraz atesty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium,w wysokości 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wszyscy wykonawcy, którzy łącznie spełniają następujące warunki: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp.; 5)Udzielą co najmniej 36 miesięcznej gwarancji. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z metodą 0 - 1, tj. (nie spełnia lub spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 6 SIWZ i dołączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A.Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione lub upoważnione przez Wykonawcę (Formularz ofertowy) sporządzony według (załącznika nr 1 do SIWZ). B.Pełnomocnictwo dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, przy czym dotyczy to również przypadków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie ( np. konsorcjum, spółka cywilna) C.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu określonych w SIWZ oraz w art. 22 ustawy PZP, jak również nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP (załącznik nr 2 do SIWZ).W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie, dotyczy to każdego z nich. D.Aktualny na dzień składania ofert odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku , gdy ofertę składa kilka podmiotów wspólnie, dotyczy to każdego z nich. E.Aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. F.Wykonawca przedłoży: wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i zakresem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (załącznik nr 5 do SIWZ) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum jedną pracę zbliżoną rodzajem i zakresem do robót objętych przedmiotem zamówienia Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wykazana robota została wykonana należycie G.Wykonawca przedłoży aktualne uprawnienia budowlane wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa w specjalnościach: - konstrukcyjno - budowlanej; (Załącznik nr 4 a) - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych (załącznik nr 4a) - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych (załącznik nr4a) * - W przypadku, gdy wskazana osoba nie znajduje się w stosunku zatrudnienia u Wykonawcy, wymagane jest złożenie przez nią oświadczenia (załącznik 4b do SIWZ) o gotowości do podjęcia współpracy przy realizacji przedmiotowego zamówienia. H.Informacja o zakresie robót, których wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 3 do SIWZ). Dokument niewymagalny w przypadku gdy wykonawca nie przewiduje powierzenia części zamówienia podwykonawcom. I.Kosztorys ofertowy wraz z zestawieniem materiałów opracowany zgodnie z zasadami kosztorysowania robót na podstawie dołączonych do SIWZ materiałów ( przedmiar robót- Załącznik C do SIWZ) J.Zaakceptowany i podpisany przez osobę (osoby) upoważnioną (pełnomocnika) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy projekt umowy (załącznik nr 6 do SIWZ). K.Dowód wniesienia wadium L.W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający żąda: a)informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek , potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b)polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności . Zamawiający żąda załączenia do oferty kopii dokumentu ubezpieczenia (poświadczonego za zgodność z oryginałem ) oraz w przypadku gdy polisa lub inny dokument ubezpieczenia nie obejmują pełnego okresu realizacji zamówienia, zobowiązanie, że wykonawca po upływie terminu ważności polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia, odnowi ubezpieczenie /polisę/ obejmujące wykonanie zamówienia oraz, że przedłoży zamawiającemu do wglądu oryginał odnowionego ubezpieczenia w terminie 4 dni kalendarzowych od daty jego zawarcia, jednakże nie później niż w dniu podpisania umowy w przypadku gdy dotychczasowe ubezpieczenie wygasa po terminie składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt D i E , składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat , składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty, o których mowa w pkt. D , powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument , o którym mowa w pkt. E, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. E i D zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument dołączone do oferty, sporządzone w języku obcym, składane są wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. Dokumenty, zaświadczenia i oświadczenia, o których mowa powyżej należy dołączyć do oferty i złożyć w formie oryginałów lub kserokopii posiadających potwierdzenie zgodności z oryginałem przez osobę (osoby) upoważnioną (pełnomocnika) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, z dopiskiem: (za zgodność z oryginałem). Pełnomocnictwa muszą zostać złożone w formie oryginałów lub notarialnie poświadczonej kopii.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-chrzanowski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach