Przetargi.pl
Adaptacja budynku gminnego w Tarnawie na Centrum Integracji Społecznej

Gmina Trzyciąż ogłasza przetarg

  • Adres: 32-353 Trzyciąż, Trzyciąż 99
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-123894001 w. 51 , fax. 0-12 3894002
  • Data zamieszczenia: 2009-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Trzyciąż
    Trzyciąż 99 99
    32-353 Trzyciąż, woj. małopolskie
    tel. 0-123894001 w. 51, fax. 0-12 3894002
    REGON: 35155627000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzyciaz.ug.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja budynku gminnego w Tarnawie na Centrum Integracji Społecznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie robót budowlanych objętych zadaniem pn.: Adaptacja budynku gminnego w Tarnawie na Centrum Integracji Społecznej: Wykaz robót objętych przetargiem: 1. Adaptacja parteru: a) wykończenie posadzek wewnątrz budynku; b) ułożenie podłogi drewnianej; c) montaż kutej prostej balustrady; d) wyburzenia i przemurowania; e) montaż nowych nadproży; f) wykonanie sufitów podwieszonych; g) montaż płytek na ścianach; h) biały montaż w sanitariatach; i) montaż wewnętrznej stolarki drzwiowej; j) malowanie pomieszczeń - ścian i sufitów; 2. Adaptacja poddasza: a) wymurowanie nowych ścianek; b) wykonanie warstw na stropie; c) ułożenie gresu w pomieszczeniach i na balkonie; d) wykończenie toalety dla personelu; e) montaż umywalki i zlewów w kuchni; f) montaż drzwi wewnętrznych; 3. Prace elektryczne: a) montaż opraw oświetleniowych; b) montaż osprzętu elektrycznego. 4. Prace przy elewacjach: a) ocieplenie budynku 10 cm styropianu, tynk silikonowy lub akrylowy, b) obłożenie cokołu płytkami, c) wymiana parapetów zewnętrznych, d) malowanie stalowych drzwi garażowych oraz wymiana szklenia górą; e) montaż daszków na elewacjach oraz obróbki blacharskie; f) montaż ozdobnych jętek na szczytach poddasza; 5. Prace dotyczące schodów zewnętrznych: a) przebudowa schodów; b) obłożenie gresem schodów; 6. Budowa pochylni dla niepełnosprawnych; a) wykonanie wykopów, fundamentów i betonowych ścian wraz z izolacjami; b) licowanie ścian płytami betonowymi; c) wykonanie balustrad z pochwytem stalowym; d) wykonanie chodników z kostki brukowej. 7. Budowa szamba: a) montaż szamba prefabrykowanego 8. Budowa nawierzchni drogowej: a) wykonanie podbudowy z kruszyw; b) wykonanie nawierzchni drogowej z kostki brukowej betonowej; 9. Wykonanie instalacji gazowej wewnętrznej wraz z nagrzewnicami: a) roboty instalacyjne gazowe, b) instalowanie gazomierzy, Szczegółowy przedmiot zamówienia, parametry/wymagania techniczne i jakościowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia zawarte są w przedmiarach robót oraz dokumentacjach projektowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości: 10.000,00 PLN, w formie określonej w art. 45 ust. 6 - prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział (złożyć ofertę) wyłącznie Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - prawo zamówień publicznych, a także warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia jest spełnienie warunków z art. 22 ustawy - prawo zamówień publicznych oraz spełnienie wszystkich wymogów zawartych w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). W szczególności: 1.Wykazanie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 . 2.Wykazanie, że Oferent jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym art. 22 ust. 1 pkt. 1. 3.Wykazanie, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne. 4.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca. 5.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, tj.: dla kierownika budowy - osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, kierownika robót - osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, kierownika robót - osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wraz z zaświadczeniami o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, ważnymi na dzień złożenia oferty, 6.Wykazanie wykonania w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. dwóch robót budowlanych, każda odpowiadająca swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zostały wykonane należycie. 7.Wykazanie, że Oferent wniósł wadium (art. 45 ust. 2 UPZP) Przy dokonywaniu oceny spełniania wymaganych warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Oświadczenie Wykonawcy - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy o spełnieniu wymagań art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.07.223.1655 z późn. zm.) - załącznik nr 2 SIWZ, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiedni, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca - załącznik nr 4 SIWZ, 2. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, tj.: - dla kierownika budowy - osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, - kierownika robót - osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - kierownika robót - osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wraz z zaświadczeniami o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, ważnymi na dzień złożenia oferty, 3. Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. dwóch robót budowlanych, każda odpowiadająca swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zostały wykonane należycie - załącznik nr 5 SIWZ. C) W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: - nie dotyczy. D) Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej 1. Gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w sekcji IX punktach A2, A3 składa: - dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 2. Dokumenty, o których mowa w ust. 1, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. E) Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (np. wspólnicy spółki cywilnej lub członkowie konsorcjum) są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. W takim przypadku - oprócz dokumentów wymienionych w sekcji IX punktach A i B specyfikacji - wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani do złożenia w ofercie Pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika, o którym mowa w pkt. 1. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają (podpisane przez ustanowionego Pełnomocnika lub potwierdzone przez niego za zgodność z oryginałem): - każdy z osobna - dotyczące ich dokumenty wymienione w sekcji IX punktach A2,A3 ; - pełnomocnik w imieniu wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dokumenty wymienione w sekcji IX punktach B1, B2, B3 oraz zamiast Oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w sekcji IX punkcie A1 specyfikacji, Oświadczenie Pełnomocnika wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia o treści: Działając jako Pełnomocnik Wykonawców (wskazać wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), stosownie do treści art. 22 ust. 1 pkt 1-4 oraz na podstawie art. 50 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.) oświadczam że: - wspólnie posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - wspólnie posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także wspólnie dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - wspólnie znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. Ponadto oświadczam, iż żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, stosownie do treści art. 24 ust. 1 (z wyłączeniem pkt 10) i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.). Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę, osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem (za zgodność z oryginałem) i opatrzone datą (datą poświadczenia, nie zaś jakąkolwiek inną datą znajdującą się na kserokopii dokumentu, choćby pochodziła z dnia poświadczenia). W przypadku gdy dokument składa się z więcej niż jednej strony, kserokopia każdej strony powinna być poświadczona za zgodność z oryginałem, w sposób opisany powyżej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.trzyciaz.ug.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach