Przetargi.pl
A. Opracowanie koncepcji programowej budowy obwodnicy Miasta Nałęczów w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 830 jako połączenie dróg wojewódzkich Nr 830 i 826. B. Opracowanie raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko. dla zadania pn.: Budowa obwodnicy Miasta Nałęczów w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 830 Lublin - Nałęczów - Bochotnica jako połączenie dróg wojewódzkich Nr 830 i 826.

Zarząd Dróg Wojewódzkich ogłasza przetarg

  • Adres: 20-207 Lublin, ul. Turystyczna 7A
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7495300 , fax. 081 7495341
  • Data zamieszczenia: 2015-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich
    ul. Turystyczna 7A 7A
    20-207 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 7495300, fax. 081 7495341
    REGON: 00016771100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    A. Opracowanie koncepcji programowej budowy obwodnicy Miasta Nałęczów w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 830 jako połączenie dróg wojewódzkich Nr 830 i 826. B. Opracowanie raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko. dla zadania pn.: Budowa obwodnicy Miasta Nałęczów w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 830 Lublin - Nałęczów - Bochotnica jako połączenie dróg wojewódzkich Nr 830 i 826.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na: A. Opracowaniu koncepcji programowej budowy obwodnicy Miasta Nałęczów w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 830 jako połączenie dróg wojewódzkich Nr 830 i 826. B. Opracowanie raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko dla zadania pn.: Budowa obwodnicy Miasta Nałęczów w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 830 Lublin - Nałęczów - Bochotnica jako połączenie dróg wojewódzkich Nr 830 i 826. zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia: 1. Skład Dokumentacji W ramach zamówienia należy opracować następujące elementy: 1.1 Dokumentacja środowiskowa 1.2 Dokumentacja techniczna 1.3 Dokumentacja geotechniczna i geologiczno-inżynierska 1.4 Część ekonomiczno - finansowa 2. Zakres opracowania 2.1. Dokumentacja środowiskowa: Przedmiotowa inwestycja na podstawie: - art. 71 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz. U. z 2013r. poz. 1235 z późn. zm.), - § 3 ust. 1 pkt 60 Rozporządzenia Rad Ministrów z dnia 9 listopada 2010 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. Nr 213, poz. 1397) kwalifikuje się do przedsięwzięć mogących potencjalnie znacząco oddziaływać na środowisko, dla których wymagane jest uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach. Burmistrz Nałęczowa na podstawie art. 63 ust. 1 z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz. U. z 2013r. poz. 1235 z późn. zm.) wydał w dniu 05.12.2014r. postanowienie nakładające obowiązek przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko wraz z określeniem zakresu raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko (postanowienie z dnia 05.12.2014 r., znak: IZ.6220.6.2014.KK). W związku z powyższym należy: Opracować raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko i przekazać Zamawiającemu w terminie do dnia 31.08.2015 r., zgodnie z zakresem określonym w: - postanowieniu Burmistrza Nałęczowa dnia 05.12.2014r., znak: IZ.6220.6.2014.KK, - art. 66 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz. U. z 2013r. poz. 1235 z późn. zm.). Do Wykonawcy należy obowiązek opracowania w formie pisemnej, rysunkowej, tabelarycznej: uzupełnień, wyjaśnień, odpowiedzi na wszelkie uwagi i wnioski do wykonanego raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, wniesione na etapie prowadzonego postępowania administracyjnego, którego celem jest uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach. Za prowadzenie korespondencji z organem prowadzącym ww. postępowanie administracyjne odpowiedzialny jest Zamawiający. Materiały niezbędne do uzyskania przez Wykonawcę do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach a) zgodnie z a art. 74 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz. U. z 2013r. poz. 1235 z późn. zm.) wypis z rejestru gruntów obejmujący przewidywany teren, na którym będzie realizowane przedsięwzięcie oraz obejmujący obszar, na który będzie oddziaływać przedsięwzięcie (1 egz. w wersji papierowej), b) Raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko (5 egz. w wersji papierowej + 2 egz. w wersji elektronicznej na płytach CD/DVD, pliki edytowalne i .pdf). 2.2. Dokumentacja techniczna opracowana w 5 egzemplarzach oddzielnie dla każdej z występujących branż w zakresie odpowiednim dla danej branży (tj. odpowiedni opis techniczny, obliczenia i część rysunkowa), dla wariantu preferowanego, składająca się z: Części opisowej zawierającej: a) podstawę opracowania projektu, b) przedmiot i zakres opracowania, c) rodzaje projektowanych robót (budowa, rozbudowa,....itp.) zgodnie z Prawem budowlanym, d) parametry techniczne projektowanej drogi: - klasa drogi głównej i serwisowej, - prędkość projektowa, dopuszczalne obciążenie na oś, - szerokość pasów ruchu projektowanej konstrukcji nawierzchni, - warunki gruntowe i warunki wodne. e) rozwiązania projektowe drogi i obiektów inżynierskich. f) konstrukcję nawierzchni, g) sposób odwodnienia h) prognozy potoków ruchu oraz ich struktury, i) przyjęte szerokości jezdni, j) urządzenia bezpieczeństwa ruchu, k) roboty branżowe (rozwiązania kolizji z uzbrojeniem inżynieryjnym zaakceptowane przez właścicieli sieci, drzewostanem), l) wykupy i rozbiórki, m) urządzenia ochrony środowiska, n) obiekty zabytkowe, o) zajęcie terenu (nabycie pod projektowany pas drogowy i pod czasowe zajęcie), p) dane techniczne obiektu charakteryzujące wpływ na środowisko. Części rysunkowej zawierającej: 1. Plan orientacyjny w skali 1:25000 lub 1:10000 z: - naniesionym początkiem i końcem przebiegu projektowanego odcinka drogi, - podaną lokalizacją projektowanej drogi w kolorze czerwonym oraz siecią innych dróg (oznaczonych innymi kolorami) wraz z podaniem numeracji dróg, 2. Plan sytuacyjny w skali 1:1000, sporządzony na aktualnej mapie zasadniczej z: - naniesionymi na kolorowo projektowanymi granicami pasa drogowego, - lokalizacją punktów głównych trasy z podaniem ich współrzędnych geodezyjnych, - istniejącymi oraz projektowanymi obiektami i urządzeniami w drodze, jak również w drogach poprzecznych na długości około 20m od granicy pasa drogowego, - pikietażem uwzględniającym punkty charakterystyczne, - projektowanymi elementami drogi jak: jezdnię, drogi serwisowe, zjazdy, pasy zieleni itp., - osią drogi wraz z parametrami łuków i krzywych przejściowych, rzędnych wysokościowych osi drogi wraz z parametrami łuków i krzywych przejściowych, rzędnych wysokościowych osi w punktach charakterystycznych (np. załamań niwelety), 3. Profil podłużny w skali nie mniejszej niż 1:100/1:1000 sporządzony wzdłuż osi projektowanej jezdni drogi głównej i serwisowych wg niwelacji państwowej z naniesieniem: - rzędnych projektowanych, - spadków i wzniesień projektowanej niwelety jezdni z podaniem łuków poziomych i pionowych, - niwelety urządzeń odwadniających wraz z rzędnymi, umocnienia rowów i skarp, - lokalizacji najniższego punktu jezdni profilu podłużnego w przekrojach ulicznych na łukach poziomych, na których zastosowano przechyłkę jeśli jednocześnie występuje łuk pionowy wklęsły, - rzędnych istniejących, - pikiety charakterystycznych punktów drogi jak: początek, koniec, środek łuków poziomych i pionowych, wpustów, zjazdów, skrzyżowań, - długości prostych i łuków, - hektometrów, - położenia obiektów inżynierskich, 4. Przekroje normalne drogi w obrębie pasa drogowego w skali 1:50 z podaniem: - zarysu projektowanej nawierzchni jezdni, krawężników, chodników i zieleńców, granica pasa drogowego, - przyjętych spadków poprzecznych, - lokalizacją istniejącej i przebudowywanej sieci przewodów podziemnych i urządzeń, - rodzajem i grubością poszczególnych warstw konstrukcji nawierzchni wraz z długością (kilometraż) występowania danego przekroju normalnego. 2.3 Dokumentacja geotechniczna i geologiczno-inżynierska Do Wykonawcy należy opracowanie dokumentacji geotechnicznej i geologiczno-inżynierskiej w 4 egz. dla wariantu preferowanego w niezbędnym zakresie, dla potrzeb projektowanej drogi (głównej, serwisowej, przepustów pod drogą itd.), obiektów inżynierskich (mosty/wiadukty) i ewentualnych zbiorników na wody opadowe zgodnie z [7], [7.1,[7.2],[7.3],[7.4]. Wykonanie rozpoznania geotechnicznego na potrzeby posadowienia konstrukcji drogi, obiektów inżynierskich oraz elementów systemu odwodnienia pasa drogowego, w tym przepustów i ewentualnych zbiorników na wody opadowe. 2.4 Część ekonomiczno-finansowa opracowana w 3 egz. dla wariantu preferowanego, zawierająca: 1) opis (w tym metody wyceny, poziom cen). 2) zbiorcze zestawienie kosztów (ZZK) powinno zawierać wszystkie koszty związane z przygotowaniem i realizacją zadania inwestycyjnego, a w szczególności koszty: prac projektowych, przejęcia i przygotowania terenu, nadzoru i obsługi inwestorskiej, robót budowlano-montażowych w rozbiciu na podstawowe asortymenty i rezerwy na roboty i koszty nieprzewidziane. 3) w ramach ZZK należy sporządzić orientacyjny szacunek kosztów nabycia niezbędnych nieruchomości. W zależności od występowania szacunek ten powinien zawierać zestawienia ilościowe i kosztowe dla poszczególnych wycenianych obiektów w następujących grupach kosztów: a) budynki i budowle; b) grunty (należy opracować zestawienie z podaniem nr działki, powierzchni i kosztu); c) składniki roślinne; d) związane z zagospodarowaniem stref ograniczonego użytkowania; e) związane z czasowymi zajęciami terenu. 4) ZZK powinno zawierać także osobne koszty poszczególnych obiektów i grup obiektów z wyodrębnieniem branż. 5) ZZK należy wykonać w formie tabelarycznej z podaniem: lp., nazwy grupy zagregowanych elementów rozliczeniowych, jednostki, ilości jednostek, ceny za grupę elementów rozliczeniowych. I. USTALENIA TECHNICZNE 1. Wymagania ogólne 1.1. Celem prawidłowego przygotowania oferty - w tym uwzględnienia wszystkich opracowań branżowych i szczegółowych rozwiązań technicznych - zaleca się dokonać wizji w terenie. W przypadku wątpliwości Wykonawca może własnym kosztem sprawdzić obecność i rodzaj sieci uzbrojenia podziemnego. 1.2. Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt uzyska mapę zasadniczą niezbędną do prawidłowego wykonania zamówienia. 1.3. Wykonawca działając z upoważnienia Zamawiającego we własnym zakresie uzyska branżowe warunki techniczne dla opracowania Koncepcji od wszystkich właścicieli lub zarządców urządzeń związanych z projektowanymi robotami drogowymi. Na planach sytuacyjnych w skali 1:500 Wykonawca zaproponuje sposób usunięcia kolizji w oparciu o uzyskane warunki techniczne i uzyska akceptację ich właścicieli. 2. Wymagania techniczne 2.1. Budowa obwodnicy Miasta Nałęczów w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 830 jako połączenie dróg wojewódzkich Nr 830 i 826. 2.2. Parametry techniczne projektowanej drogi: a) Droga jednojezdniowa klasy G, b) Nośność 115kN/oś, c) Prędkość projektowa - teren zabudowy: 50km/h, poza terenem zabudowy: 60 km/h, d) Szerokość jezdni min 7,00 m. 3. Wymagania dotyczące wykonania opracowań objętych zamówieniem 3.1. Przy opracowaniu dokumentacji należy przyjąć zasady i warunki podane w Ustawie [1]. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest znać i stosować wszystkie przepisy, wytyczne i instrukcje związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w brzmieniu obowiązującym w okresie obowiązywania umowy. 3.2. Wykonawca dokumentacji wyraża zgodę na powielanie i publikowanie dokumentacji w jakiejkolwiek formie w Internecie i materiałach informacyjnych. 3.3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy z należytą starannością w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej. 3.4. Wykonana dokumentacja posiadać będzie oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa w art. 20 ustawy [1], podpisane przez projektantów odpowiedzialnych za spełnienie tych wymagań, że została wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej i w stanie kompletnym z punku widzenia celu, któremu ma służyć. 3.5. Wykonawca dołączy do dokumentacji technicznej komplet kopii uprawnień Projektantów i Sprawdzających oraz zaświadczeń z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. Zaświadczenia muszą być aktualne na dzień sporządzania dokumentacji projektowej i przekazania jej Zamawiającemu. 3.6. Wykonawca wykona opracowania projektowe w szacie graficznej, która spełnia następujące wymagania: a) zapewnia czytelność, przejrzystość i jednoznaczność treści, b) część opisowa i obliczeniowa powinna być pisana na komputerze, c) jest zgodna z wymaganiami odpowiednich przepisów, norm i wytycznych, d) format arkuszy rysunkowych będzie ograniczony do niezbędnego minimum i złożony do formatu A-4, e) poszczególne elementy zamówienia należy przekazać w oddzielnej teczce z trwałym uchwytem dostosowanej do wielkości danego elementu, na teczce należy umieścić nazwę zadania i nazwę elementu, a w środku teczki należy zamieścić spis jej zawartości (oddzielnie część środowiskowa, geotechniczna, geologiczna, ekonomiczna, techniczna), f) część rysunkowa będzie wykonana przejrzyście i czytelnie, g) rysunki będą wykonane wg zasad rysunku technicznego, h) każdy rysunek powinien być opatrzony metryką, podobnie jak strony tytułowe i okładki poszczególnych części składowych opracowania . 3.7. Wykonawca będzie stosował metody wykonywania pomiarów i badań przy inwentaryzacjach oraz metody obliczeń i oprogramowanie komputerowe przy ocenach stanu technicznego i pracach projektowych zgodne z wymaganiami umowy, przepisów i polskich norm. Oprogramowanie komputerowe powinno posiadać wymagane prawem licencje na użytkowanie. Zakres posiadanej licencji na użytkowanie programów komputerowych musi być zgodny z zakresem i sposobem wykorzystania oprogramowania przewidzianym przez Wykonawcę do wykonania opracowań projektowych. 3.8. Wykonawca będzie odpowiadał za ochronę opracowań projektowych i za wszelkie materiały wyjściowe używane i otrzymane w trakcie prac projektowych. Wykonawca będzie utrzymywał opracowania projektowe i materiały wyjściowe do czasu przekazania ich Zamawiającemu. 3.9. Wykonawca będzie przechowywał przez okres co najmniej 5 lat od daty odbioru końcowego egzemplarz archiwalny wszystkich opracowań projektowych wchodzących w skład dokumentacji projektowej. 4. Współpraca Wykonawcy z Zamawiającym 4.1. Do Wykonawcy należy: a) organizacja i udział w spotkaniach (organizowanych na prośbę własną lub żądanie Zamawiającego) z przedstawicielami władz samorządowych, mieszkańcami terenów na których planowana jest inwestycja i innymi zainteresowanymi stronami dotyczących ew. konsultacji społecznych, wizji lokalnych i prezentacji projektu oraz innych uzgodnień, w zakresie i na zasadach określonych w przepisach prawa i wytycznych obowiązujących i wprowadzanych w okresie trwania umowy; b) uczestniczenie w Radach Technicznych (organizowanych na prośbę własną lub żądanie Zamawiającego) i innych spotkaniach na żądanie Zamawiającego, c) sporządzanie protokołów z rozpatrzenia różnych uwag i wniosków do opracowywanej dokumentacji projektowej otrzymanych przez Wykonawcę, protokołów z konsultacji społecznych oraz przekazywanie ich na bieżąco Zamawiającemu. 4.2 Wykonawca będzie reprezentował Zamawiającego w kontaktach z władzami lokalnymi wszystkich szczebli w zakresie wynikającym z realizacji przedmiotu umowy. 4.3 Wykonawca będzie współpracował, w zakresie niezbędnym do wykonania dokumentacji, z innymi Wykonawcami działającymi na zlecenie Zamawiającego i opracowującymi projekty w obrębie opracowywanego projektu. 4.4 Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia poufności wszystkich informacji uzyskanych od Zamawiającego w związku z realizacją niniejszego zamówienia. 4.5 Strony umowy będą współpracować w sprawach merytorycznych i formalnych które wystąpią w trakcie realizacji zamówienia. W tym celu Strony wyznaczą swoich przedstawicieli; ze strony Zamawiającego: a) Pan Sebastian WILKOSZ - sprawy techniczne b) Pan Piotr PITUCHA - sprawy środowiskowe 5. Kontrola wykonania pracy 5.1. Dokumentacja w trakcie opracowywania oraz przed odebraniem przez Zamawiającego powinna posiadać pozytywne opinie Rady Technicznej ZDW w Lublinie. Na etapie opracowywania dokumentacji Wykonawca ma obowiązek na bieżąco uzgadniać z Zamawiającym przyjęte rozwiązania projektowe a w szczególności dotyczące: sposobu odwodnienia planowanej obwodnicy wraz z odprowadzeniem wód do odbiornika, sposobu obsługi komunikacyjnej nieruchomości przylegających do planowanej obwodnicy z pokazaniem ewentualnej możliwości dojazdu do nich z innych dróg publicznych, rozwiązania projektowe obiektów inżynierskich (przepusty, mosty, wiadukty, itp.), rozwiązania projektowe w zakresie skrzyżowań i włączeń dróg bocznych, przyjęta konstrukcja nawierzchni, itp. 5.2. Harmonogram prac projektowych. Dla zapewnienia możliwości monitorowania postępu prac projektowych, Wykonawca zobowiązany jest opracować harmonogram prac projektowych i dostarczyć go w wersji papierowej do siedziby Zamawiającego w terminie 7 dni od daty podpisania umowy. Zamawiający zatwierdzi harmonogram prac projektowych, o ile będzie on zgodny z wymaganiami umowy w ciągu 7 dni od daty przedłożenia go do zatwierdzenia. Wykonawca na żądanie Zamawiającego zobowiązany jest do bezzwłocznego uzupełnienia/poprawy przedłożonego do zatwierdzenia harmonogramu prac projektowych. Harmonogram prac projektowych powinien zawierać terminy realizacji poszczególnych elementów zamówienia wynikających z niniejszego opisu jak również terminy wystąpienia o uzyskanie materiałów wyjściowych do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia oraz terminy wystąpienia o branżowe warunki techniczne od właścicieli/zarządców sieci uzbrojenia terenu i zarządców dróg. Ponadto należy uwzględnić terminy przedłożenia do uzgodnienia przez Zamawiającego rozwiązań projektowych wymienionych w pkt 5.1. Zatwierdzony harmonogram prac projektowych będzie stanowił integralną część umowy. 5.3 Raport z postępu prac. Wykonawca zobowiązany jest sporządzać comiesięczny raport z postępu prac projektowych i dostarczać go do siedziby Zamawiającego w wersji papierowej do 5 dnia każdego miesiąca. Do każdego Raportu należy dołączyć kopię wszystkich wystąpień o uzyskanie materiałów, danych, warunków technicznych, opinii i uzgodnień wraz z kopią uzyskanych materiałów, danych, warunków technicznych, uzgodnień i opinii dla miesiąca objętego Raportem. 5.4 Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania wszystkich niezbędnych, decyzji, opinii, uzgodnień i sprawdzeń projektu po akceptacji Inwestora i przekazaniu przez niego odpowiednich pełnomocnictw w szczególności uzgodnień branżowych, Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, Regionalnego Dyrektora Lasów Państwowych, WZMiUW w Lublinie, Urzędów Miast i Gmin, Zarządów/Właścicieli Dróg, Właścicieli/Zarządów sieci i urządzeń. 6. Przepisy związane Dokumentacja projektowa ma spełniać wymogi określone w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia oraz w przepisach prawnych, normach, normatywach, katalogach, wytycznych i innych, niezbędnych przy realizacji zamówienia, obowiązujących w dniu przekazania dokumentacji Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany jest znać i stosować wszystkie przepisy związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w brzmieniu obowiązującym w okresie obowiązywania umowy, a w szczególności niżej wymienione, z późniejszymi zmianami: [1] Ustawa z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2010r. Nr 243 poz. 1623 z późn. zm.) [1.1] Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012. 462 z późn. zm.) [1.2] Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz.U. z 1999r. Nr 43 poz. 430 z późn. zm.) [1.3] Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30 maja 2000r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie (Dz.U. z 2000r. Nr 63 poz. 735 z późn. zm.) [1.4] Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U. z 2003r. Nr 120 poz. 1126) [1.5] Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012r. w sprawie ustalania geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych (Dz.U. 2012.463) [1.6] Rozporządzenie Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995r. w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno - kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie (Dz.U. z 1995r. Nr 25 poz. 133) [1.7] Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. z 2002r. Nr 75, poz. 690 z późn. zm.). [1.8] Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r. w sprawie wzorów: wniosku o pozwolenie na budowę, oświadczenia o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane i decyzji o pozwoleniu na budowę (Dz.U. z 2003r. Nr 120, poz. 1127 z późn. zm.) [1.9] Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 20 kwietnia 2007r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budowle hydrotechniczne i ich usytuowanie (Dz.U.Nr 86, poz. 579) [2] Ustawa z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (tekst jedn. Dz.U. 2013. 687 j.t.) [3] Ustawa z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2013r. poz. 260 ) [4] Ustawa z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz.U. 2012r. Nr 1137 j.t. z późn. zm.) [4.1] Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz.U. z 2003r. Nr 177 poz. 1729) [4.2] Rozporządzenie Ministrów Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2002r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych (Dz.U. z 2002r. Nr 170 poz. 1393 z późn. zm.). [4.3] Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 22 czerwca 2011r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U. z 2011r. Nr 133 poz. 772 ) [5] Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity Dz.U. z 2008r. Nr 25 poz. 150 z późn. zm.) [6] Ustawa z dnia 18 lipca 2001r. Prawo wodne (Dz.U. z 2012.145 j.t. z późn. zm.) [7] Ustawa z dnia 9 czerwca2011r. Prawo geologiczne i górnicze (Dz.U. z 2011. Nr 163, poz.981, z późn. zm.) [7.1] Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 23.12.2011r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinna odpowiadać dokumentacje hydrogeologiczne i geologiczno-inżynierskie (Dz.U.Nr 291, poz. 1714 z 2011r.) [7.2] Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z 25 kwietnia 2012r. w sprawie ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych (Dz.U.2012.463 126 z 1998r., poz. 839) [7.3] Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 19 grudnia 2001r. w sprawie projektów prac geologicznych (Dz.U.Nr 153, poz. 1777) [7.4] Instrukcja badań podłoża gruntowego budowli drogowych i mostowych. Część 1 i 2. GDDP, Warszawa 1998r. [8] Ustawa z dnia 28 września 1991r. o lasach (t.j. Dz.U. z 2011. Nr 12 poz. 59 z późn. zm.) [9] Ustawa z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2012.647 j.t. z późn. zm.) [10] Ustawa z dnia 13 października 1998r. przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz.U. z 1998r. Nr 133 poz. 872 z późn. zm.) [11] Ustawa z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013r. 907, j.t. z późn. zm.) [11.1] Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno- użytkowym (Dz.U. z 2004r. Nr 130 poz. 1389) [11.2] Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U. z 2013r. 1129 j.t.) [12] Ustawa z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2013r. 932 j.t. ) [13]Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny (Dz.U. z 1964r. Nr 16 poz. 93 z późn. zm.) [14]Ustawa z dnia 17 listopada 1964r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz.U. z 1964r. Nr 43 poz. 296 wraz z późn. zm.) [15]Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2013r. poz.267 j.t.) [16] Instrukcje geodezyjne i wytyczne LUW. [17] Obowiązujące w czasie opracowywania dokumentacji obowiązujące normy, wytyczne i instrukcje. [19] Ustawa z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2008r. Nr 199 poz. 1227 z późn. zm.). [20] Ustawa z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. Nr 162, poz. 1568 z późn.zm.). 7. Ustalenia końcowe 7.1 Wymogi formalno-prawne 7.1.1. Poszczególne elementy dokumentacji projektowej każdej branży powinny być sprawdzone przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane. Do dokumentacji należy dołączyć: a) kopie uprawnień budowlanych projektanta i sprawdzającego oraz kopie dokumentów przynależności do izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa, b) wszelkie decyzje, uzgodnienia i opinie wynikające z przepisów prawa, c) oświadczenie projektanta i sprawdzającego, że opracowanie zostało wykonane zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej i jest kompletne z punktu widzenia celu, któremu ma służyć zgodnie z art. 20 Prawa Budowlanego. 7.1.2. Wykonawca odpowiada za wady dokumentacji projektowej. Ujawnione wady Jednostka Projektująca zobowiązana jest usunąć w terminie określonym przez Zamawiającego. Poprawki winny być naniesione w każdym egzemplarzu dokumentacji oraz na matrycach jak również w nośnikach czytelnych dla urządzeń elektronicznego przetwarzania danych. 7.1.3. Wszystkie elementy składowe dokumentacji projektowej zapisać w formie cyfrowej na CD/DVD w 1 egz. Dokumentacja zapisana na płycie CD/DVD winna być zaopatrzona w spis określający szczegółową zawartość (nazwa projektu, nazwa załącznika i nazwa pliku, w którym został zapisany). Wszystkie materiały tekstowe takie jak opisy techniczne, obliczenia, itp., należy zapisać w formatach .doc. lub .xls. Rysunki powinny być zapisane w formacie .dwg lub .dxf - otwierane przez program AutoCad 2004. Zawartość każdej części dokumentacji należy zapisać w formacie PDF w jednym pliku w odpowiednim katalogu z zawartością tożsamą z wersją papierową. Wartość zamówienia wraz wynosi:196 250,00 zł netto.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 2 000,00 zł. (słownie złotych: dwa tysiące 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1. Pieniądzu; 2. Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3. Gwarancjach bankowych; 4. Gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42 poz. 275, z późń. zm.) 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto ZDW w Lublinie w Banku PKO Bank Polski S.A. nr 74 1020 3147 0000 8002 0105 5730. 4. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. UWAGA: 1. Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (Dz. U z 2012 poz. 1376 z późn. zm.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 2. Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy pzp) uważa się za wniesione w terminie, jeżeli wpłynie na konto ZDW w Lublinie przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Udzielony okres rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.bip.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach