Przetargi.pl
: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych w 2013 roku od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski

Gmina Międzyrzec Podlaski ogłasza przetarg

  • Adres: 21-560 Międzyrzec Podlaski, ul. Warszawska 20
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 83 3712496
  • Data zamieszczenia: 2013-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Międzyrzec Podlaski
    ul. Warszawska 20 20
    21-560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie
    tel. 83 3712496
    REGON: 03023742800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzyrzecgmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    : Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych w 2013 roku od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych w 2013 roku od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012r. poz. 391) a także zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami, przyjętego uchwałą Sejmiku Województwa Lubelskiego nr XXIV/396/2012 z dnia 30 lipca 2012 roku w sprawie uchwalenia Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Lubelszczyzny na lata 2012-2017 z uwzględnieniem do roku 2019 z późn. zm. 2) Przedmiot zamówienia obejmuje odbiór z przed posesji indywidualnie od każdego gospodarstwa domowego całej masy odpadów komunalnych zarówno zmieszanych jak i gromadzonych w sposób selektywny, bez względu na warunki atmosferyczne, transport i unieszkodliwianie odpadów w instalacjach, zgodnie z art. 9e ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach i Sejmiku Województwa Lubelskiego nr XXIV/396/2012 z dnia 30 lipca 2012 roku w sprawie uchwalenia Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Lubelszczyzny na lata 2012-2017 z uwzględnieniem do roku 2019 z późn. zm.. Zmieszane odpady komunalne, odpady zielone oraz pozostałości z sortowania, przeznaczone do składowania, należy przekazać do regionalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych zgodnie z wyżej wymienioną Uchwałą oraz zmianami Uchwały. 3) W załączniku nr 8 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej specyfikacją lub SIWZ (siwz), podano miejscowości z terenu Gminy Międzyrzec Podlaski, z których należy odbierać odpady komunalne. 4) Wykonawca zobowiązany jest bez względu na warunki atmosferyczne do odbioru i zagospodarowania każdej ilości odpadów komunalnych przekazanych przez właścicieli nieruchomości - gromadzonych w sposób opisany w załączniku nr 9 do SIWZ - Jak prawidłowo segregować odpady - Gmina Międzyrzec Podl. Szacunkowa liczba nieruchomości, z których będą odbierane odpady komunalne w Gminie Międzyrzec Podl. wynosi 2460 nieruchomości. 5) Wykonawca zapewnia bezpłatnie worki o pojemności min. 110 l z folii LDPE - grubość min. 60 mikronów na: odpady komunalne (zmieszane), odpady segregowane dla poszczególnych posesji. Komplet worków składa się z 5 sztuk z podziałem na frakcje: - niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne - worki czarne - papier - worki niebieskie - szkło i opakowania wielomateriałowe - worki białe - tworzywa sztuczne - worki żółte -odpady ulegające biodegradacji, w tym odpady opakowaniowe ulegające biodegradacji i odpady zielone- worki brązowe Na terenie gminy około 60% gospodarstw domowych posiada pojemniki o poj. 120 l na odpady komunalne (zmieszane). 6) Wykonawca w terminie do 7 dni od dnia podpisania umowy wyposaży właścicieli nieruchomości wskazanych przez Zamawiającego w worki z folii LDPE - grubość min. 60 mikronów o poj. min. 110 l w szacowanej ilości ok. 2200 kompletów przeznaczonych na gromadzenie odpadów tj: odpady komunalne (zmieszane), odpady segregowane oraz odpady ulegające biodegradacji. Komplet worków składa się z 5 sztuk z podziałem wyszczególnionym powyżej i w załączniku nr 7 do siwz. Wraz z workami Wykonawca dostarczy właścicielom nieruchomości szczegółowy harmonogram odbioru odpadów zaakceptowany przez Zamawiającego 7) Worki/pojemniki powinny być w kolorach wskazanych w SIWZ, oznaczone informacją o rodzaju gromadzonych w nich odpadach, nazwą, adresem, numerem telefonu Wykonawcy. 8) Worki należy przekazywać na bieżąco właścicielowi nieruchomości w systemie: za każdy odebrany napełniony worek danej frakcji odpadów Wykonawca na posesji pozostawia worek pusty. 9) Wykonawca zobowiązany jest do odbierania bezpośrednio z terenu nieruchomości zamieszkałych - odpady komunalne z częstotliwością zawartą w załączniku nr 7 do SIWZ - Harmonogram odbioru odpadów. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wnoszenia zmian do harmonogramu odbioru odpadów, po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą. 10) Wykonawca w dniu odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości ma obowiązek sprawdzić przyjmowane odpady pod kątem selektywnej zbiórki, w przypadku stwierdzenia nieprawidłowej segregacji Wykonawca niezwłocznie zawiadomi Zamawiającego. 11) Wykonawca przed zakwalifikowaniem odpadów segregowanych do zmieszanych, wynikającym z niedopełnienia przez mieszkańców obowiązku selektywnego zbierania odpadów komunalnych, sporządza na tę okoliczność dokumentację identyfikującą właściciela nieruchomości (notatkę, oświadczenie, zdjęcia), umożliwiającą wydanie przez Zamawiającego decyzji administracyjnej naliczającej zmianę wysokości opłaty. 12) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia ewidencji nieruchomości, z których zostały odebrane zmieszane i selektywne zebrane frakcje odpadów. 13) Obowiązkiem Wykonawcy będzie wyposażyć wskazany przez Zamawiającego punkt selektywnej zbiórki (szacuje się utworzenie 1 punktu) w specjalnie oznakowane kontenery - co najmniej 2 kontenery o poj. 7 m3 przeznaczone do zbierania odpadów takich jak: chemikalia, odpady budowlane, rozbiórkowe, zużyte opony i inne oraz opróżniać je po ich wypełnieniu. Nadzór nad stanem zapełnienia kontenera będzie sprawował Zamawiający. W przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia liczby kontenerów, Wykonawca będzie zobowiązany je zapewnić. Kontenery stanowią własność Wykonawcy. 14) Odbiór odpadów wielkogabarytowych oraz zużyty sprzęt elektryczny i elektronicznego odbywać się będzie poprzez odbieranie wystawionych ww. odpadów przez właścicieli przed swoimi nieruchomościami w terminach ustalonych przez Zamawiającego z Wykonawcą - 2 razy w roku. O terminie odbioru odpadów mieszkańcy gminy zostaną powiadomieni w sposób zwyczajowo przyjęty. 15) Za szkody majątku Zamawiającego lub osób trzecich spowodowane odbiorem odpadów odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 16) Ze względu na to, że odbiór i transport odpadów odbywać się będzie z posesji zlokalizowanych w zabudowie kolonijnej, w znacznej odległości od dróg publicznych, koniecznym będzie dostosowanie pojazdów do warunków terenowych. Kalkulując tabor samochodowy przeznaczony do wykonywania usługi odbioru i zagospodarowania należy uwzględnić powyższe warunki. 17) Szczegółowe warunki umowy określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 10. 18) W trakcie zamówienia przewiduje się wzrost liczby gospodarstw domowych oraz liczby mieszkańców o 5%. Liczba worków do gromadzenia odpadów pozostałych i worków do selektywnej zbiórki odpadów rocznie wynosi: ok. 100 000 sztuk. 19) Ponadto Zamawiający wymaga zabezpieczenia worków w poszczególnych kolorach w ilości 20% podstawowego zamówienia, które zostanie zdeponowane w siedzibie Zamawiającego. Ilość wytworzonych odpadów na terenie gminy Międzyrzec Podlaski nie jest zależna od Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł. Wadium musi być wniesione (uznane na rachunku Zamawiającego) najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert oraz: a) Wadium może być wniesione w jednej z form wskazanych w art. 45 ust. 6 uPzp. b) Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek w Banku Spółdzielczym w Międzyrzecu Podlaskim nr konta 85803900060000000004430006 zaś wadium wnoszone w innej formie należy złożyć w oryginale najpóźniej w dniu 01.07.2013 roku, do godz. 09:00 w kasie siedziby Zamawiającego. c) Wniesienie wadium w formie pieniężnej będzie skuteczne, jeżeli przed upływem terminu składania ofert zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego. d) w przypadku nie pieniężnej formy wniesienia wadium - z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji (lub poręczenia) musi wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne zadanie Zamawiającego - w terminie związania ofertą - zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 uPzp. 2) Wykonawca, który nie wniesie wadium w wymaganym terminie zostanie wykluczony z postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugmiedzyrzecpodlaski.bip.lublin.pl/index.php?id=376
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach