Przetargi.pl
BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU GMINY BIŁGORAJ ORAZ GMINNYCH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH

Gmina Biłgoraj ogłasza przetarg

  • Adres: 23-400 Biłgoraj, ul. Kościuszki 88
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 6882830 , fax. 84 6863584
  • Data zamieszczenia: 2013-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Biłgoraj
    ul. Kościuszki 88 88
    23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie
    tel. 84 6882830, fax. 84 6863584
    REGON: 95036903700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugbilgoraj.bip.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU GMINY BIŁGORAJ ORAZ GMINNYCH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wybór banku prowadzącego kompleksową obsługę bankową budżetu Gminy Biłgoraj oraz gminnych jednostek organizacyjnych posiadającego na terenie miasta Biłgoraj oddział lub filię. Jednostki objęte przedmiotem zamówienia: 1. Urząd Gminy Biłgoraj 2. Zespół Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Dąbrowicy 3. Zespół Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Dereźni 4. Zespół Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Gromadzie 5. Zespół Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Hedwiżynie 6. Zespół Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Korytkowie Dużym 7. Zespół Szkół w Soli 8. Gminny Ośrodek Kultury w Biłgoraju 9. Gminną Bibliotekę Publiczną w Biłgoraju z/s w Soli 10. Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Biłgoraju Zakres obsługi bankowej 1. Otwarcie, prowadzenie i zamknięcie rachunku bieżącego budżetu, rachunków bieżących jednostek organizacyjnych, rachunków pomocniczych - średnia miesięczna - 37 rachunków. 2. Obsługa operacji finansowych budżetu gminy na poziomie Urzędu Gminy i wszystkich jednostek objętych niniejszym zamówieniem z zastosowaniem jednolitych procedur. 3. Realizacja poleceń przelewu - średnia miesięczna - 2.500 przelewów. Nie przewiduje się opłat ani prowizji za realizację polecenia przelewu między rachunkami Zamawiającego. 4. Przyjmowanie wpłat gotówkowych od posiadacza rachunku - średnia miesięczna - 144.000 zł. Wpłaty gotówkowe osób fizycznych i osób prawnych dokonywane w oddziale lub filii Banku na rzecz Zamawiającego nie będą obciążone kosztami opłat ani prowizji. 5. Dokonywanie wypłat gotówkowych przez posiadacza rachunku - średnia miesięczna - 10.500 zł. 6. Uruchomienie kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym - do kwoty 2.000.000 zł rocznie. 7. Nieodpłatne wydawanie blankietów czeków gotówkowych (książeczki czekowej) 8. Możliwość otwarcia dodatkowych rachunków bieżących i pomocniczych w trakcie obowiązywania umowy w zależności od potrzeb. 9. Nieodpłatne potwierdzenie otwarcia i zamknięcia rachunków bankowych. 10. Realizacja zleceń płatniczych na rachunki prowadzone w innych bankach oraz banku prowadzącym obsługę rachunku przekazywanych w formie elektronicznej lub papierowej. Zlecenia płatnicze złożone do godziny 14-tej realizowane powinny być w tym samym dniu. Przelewy złożone po tej godzinie zostaną przekazane do realizacji najpóźniej w następnym dniu roboczym. 11. Dokonywanie zestawienia operacji na rachunkach na zakończenie dnia i udostępnienie tego zestawienia w formie wyciągu bankowego (elektronicznego i papierowego) wraz z dokumentami źródłowymi w dniu następnym do godz. 11-tej. 12. Możliwość deponowania środków na lokatach terminowych. 13. Udzielenie kredytu w rachunku bieżącym. Do określenia umownej stopy oprocentowania kredytu przyjmuje się wielkość WIBOR-u 1M obowiązującą w dniu podpisania umowy kredytowej powiększoną o stałą marżę banku. Kredyt w rachunku bieżącym spłacany będzie na koniec każdego roku kalendarzowego. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. Zamawiający nie przewiduje możliwości podpisania oświadczenia o poddaniu się egzekucji. 14. Naliczanie i kapitalizowanie odsetek od salda rachunku na koniec każdego miesiąca kalendarzowego oraz przekazywanie ich w tym samym dniu na rachunek bieżący zgodnie z dyspozycją. 15. Przeksięgowanie z rachunków bieżących i pomocniczych jednostek budżetowych Gminy zgodnie z dyspozycjami, polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia kwot pozostałych na w/w rachunkach na rachunek bieżący Gminy. 16. Nieodpłatne wydawanie oświadczeń, zaświadczeń i opinii na żądanie Zamawiającego oraz innych czynności bankowych np. zmiana karty wzorów podpisów itp. 17. Nieodpłatne udzielenie licencji oraz zainstalowanie w siedzibie Zamawiającego i wszystkich jednostek objętych niniejszym zamówieniem systemu bankowości elektronicznej, przeszkolenie wskazanego(-ych) pracownika(-ów) oraz zapewnienie stałego świadczenia usług serwisowych. 18. Wyznaczenie osoby lub w Banku, których zadaniem będą bieżące kontakty operacyjne z Zamawiającym, udzielanie porad i konsultacji. 19. Udzielanie na bieżąco wszelkich niezbędnych informacji na temat operacji prowadzonych w ramach obsługi bankowej. 20. Zawarcie indywidualnych umów na prowadzenie obsługi bankowej na warunkach zaoferowanych w niniejszym postępowaniu ze wszystkimi jednostkami objętymi przedmiotem zamówienia. 21. Zamawiający nie przewiduje pobierania przez bank innych niż określone w przedmiotowej ofercie prowizji ani opłat. BUDŻET: 2013 rok Dochody: 59.397.987,68 zł Wydatki: 70 474 401,02 zł 2014 rok Dochody: 45.232.894,83 zł Wydatki: 46.762.480,00 zł 2015 rok Dochody: 37.171.030,00 zł Wydatki: 37.158.030,00 zł
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 29 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugbilgoraj.bip.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach