Przetargi.pl
8/SI/2015 - Wykonanie remontu budynku nr 1 w Jednostce Wojskowej 1155 Kraków-Balice

Jednostka Wojskowa Nr 1155 Kraków - Balice ogłasza przetarg

  • Adres: 30-901 Kraków, Kraków 50
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 261 136 250 , fax. 261 136 280
  • Data zamieszczenia: 2015-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 1155 Kraków - Balice
    Kraków 50 50
    30-901 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 261 136 250, fax. 261 136 280
    REGON: 35013887100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa 1155

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    8/SI/2015 - Wykonanie remontu budynku nr 1 w Jednostce Wojskowej 1155 Kraków-Balice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu budynku nr 1 w Jednostce Wojskowej 1155 Kraków-Balice, z podziałem na dwa zadania. Zakres remontu budynku nr 1 obejmuje: Zadanie nr 1 1.1.REMONT KANCELARII I ŁAZIENEK W BUDYNKU NR 1 - JW 1155 1.1.1. remont pomieszczeń nr 213, 214, 215, 219 (wykładzina dywanowa na posadzkę z płytek, malowanie, wymiana grzejników); 1.1.2. remont pomieszczeń nr 101,102,103,104, 106,107, 202, 203, 204, 206, 207, 208 (wykładziny PCV na PCV, wymiana grzejników) oraz pomieszczeń nr 1, 9, 15, 108, 109, 116, 120,121, 210 (malowanie, wymiana grzejników, wykładzina PCV na PCV); 1.1.3. remont pomieszczeń nr 12,13,14, 211,212 (wykładzina PCV na posadzkę z płytek z malowaniem) oraz pomieszczenia 201 (wymiana grzejników); 1.1.4. remont łazienek nr 18,19, 117, 118, 216, 217; 1.1.5. wykonanie ścianek; 1.1.6. demontaż i montaż gniazd elektrycznych i wyłączników elektrycznych; 1.1.7. wywóz gruzu i złomu. Zadanie nr 2 1.2.REMONT ŁAZIENEK, KANCELARII I KORYTARZA - JW4750 1.2.1. roboty remontowe (przyziemie); 1.2.2. remont instalacji elektrycznej (przyziemie); 1.2.3. wywóz gruzu, ziemi, złomu, odpadów porozbiórkowych (przyziemie); 1.2.4. roboty remontowe (parter); 1.2.5. remont instalacji elektrycznej (parter); 1.2.6. wywóz gruzu, ziemi, złomu, odpadów porozbiórkowych ( parter); 1.2.7. roboty remontowe (I piętro); 1.2.8. remont instalacji elektrycznej (I piętro); 1.2.9. wywóz gruzu, ziemi, złomu, odpadów porozbiórkowych (I piętro); 1.2.10.roboty remontowe (II piętro); 1.2.11.remont instalacji elektrycznej (II piętro); 1.2.12.wywóz gruzu, ziemi, złomu, odpadów porozbiórkowych (II piętro); 1.2.13.remont instalacji centralnego ogrzewania; 1.2.14.remont instalacja wodno - kanalizacyjnej; 1.2.15.remont pomieszczeń nr 107, 121, 208, 209, 211A, 212, 213, 214, 219B, 314, 318, 319 (wymiana wykładziny dywanowej na wykładzinę dywanową); 1.2.16.remont pomieszczeń nr 111,119, 218A, (wymiana wykładziny dywanowej na wykładzinę dywanową z malowaniem pomieszczeń); 1.2.17.remont pomieszczeń nr 6, 7, 101, 102, 329, 330, korytarza na parterze, korytarza na II piętrze (malowanie); 1.2.18.demontaż i montaż gniazd elektrycznych i wyłączników elektrycznych; 1.2.19.wywóz gruzu i odpadów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert tj., do dnia 21.04.2015r. do godz. 10.00. W przypadku składania oferty na całość zakresu zamówienia wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 17.500,00 zł (słownie: siedemnaście tysięcy pięćset 00/100 zł). Zamawiający informuje, że w związku z dopuszczeniem możliwości składania ofert częściowych, kwoty wadium, które wykonawca jest zobowiązany wnieść dla poszczególnych zadań, zostały określone poniżej: 1.2. w zakresie zadania nr 1 - 5.000,00 zł; 1.2.w zakresie zadania nr 2 - 12.500,00 zł. Za datę wniesienia wadium w pieniądzu będzie uznana data wpływu na konto zamawiającego. Wskazane jest dołączenie do oferty kserokopii przelewu poświadczonej za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.8bltr.wp.mil.pl (Zamówienia publiczne - w oparciu o PZP)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach