Przetargi.pl
6/ZP/p.n./r.b./2015 WYMIANA DŹWIGU OSOBOWEGO w budynku mieszkalnym, wielorodzinnym przy ul. Hrubieszowskiej 38A w Zamościu w formie /zprojektuj i wybuduj/ oraz serwisowanie w okresie gwarancji

Zakład Gospodarki Lokalowej w Zamościu Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, ul. Peowiaków 8
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 6385256, 6393018 w. 39, 40 , fax. 84 6381320
  • Data zamieszczenia: 2015-06-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Lokalowej w Zamościu Spółka z o.o.
    ul. Peowiaków 8 8
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 84 6385256, 6393018 w. 39, 40, fax. 84 6381320
    REGON: 95036267300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgl-zamosc.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    6/ZP/p.n./r.b./2015 WYMIANA DŹWIGU OSOBOWEGO w budynku mieszkalnym, wielorodzinnym przy ul. Hrubieszowskiej 38A w Zamościu w formie /zprojektuj i wybuduj/ oraz serwisowanie w okresie gwarancji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wymiana dźwigu osobowego w budynku mieszkalnym, wielorodzinnym przy ul. Hrubieszowskiej 38A w Zamościu w formie zaprojektuj i wybuduj, zbiór wymagań dotyczy demontażu istniejącego dźwigu oraz zaprojektowania, wykonania, dostawy i zainstalowania nowego dźwigu osobowego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym wraz ze wszystkimi instalacjami i systemami oraz remontem wewnątrz i zewnątrz szybu dźwigowego - zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym stanowiącym zał. nr 8 do SIWZ oraz serwisowanie dźwigu wraz z pogotowiem dźwigowym przez okres udzielonej gwarancji. Wszystkie pomieszczenia, instalacje i systemy związane z wymianą dźwigu muszą być dostosowane do aktualnie obowiązujących przepisów i norm branżowych ze szczególnym uwzględnieniem wymogów ochrony przeciwpożarowej, BHP i Urzędu Dozoru Technicznego dalej UDT Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia, w szczególności obejmuje: 1. Wykonanie dokumentacji projektowo-wykonawczej branży budowlanej wraz ze schematami wentylacji kabiny, szybu i maszynowni i elektrycznej adaptacji szybu windowego i instalacji elektrycznych pod wymianę dźwigu, 2. Dobór dźwigu spełniającego wymagania zamówienia, 3. Uzyskanie wymaganych prawem opinii, uzgodnień i pozwoleń, w tym pozwolenia na budowę, 4. Demontaż istniejącego dźwigu wraz z utylizacją złomu, gruzu, itp. oraz z jego wyrejestrowaniem w UDT, 5. Wymianę pionu zasilającego dźwig, 6. Dostawę nowego dźwigu osobowego wraz z urządzeniami towarzyszącymi, 7. Wykonanie prac budowlanych i instalacyjnych związanych z montażem nowego dźwigu osobowego zgodnie ze sporządzoną dokumentacją projektowo-wykonawczą, UWAGA - firma wykonująca ww. prace z wyłączeniem prac budowlanych musi posiadać uprawnienia przyznane przez Urząd Dozoru Technicznego w zakresie montażu, modernizacji i konserwacji urządzeń dźwigowych, 8. Sporządzenie dokumentacji powykonawczej, odbiór zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm. i uzyskanie rejestracji nowego dźwigu w urzędzie Dozoru Technicznego zezwalającej na jego eksploatację, 9. Serwisowanie windy wraz z Pogotowiem Dźwigowym oraz konserwacją bieżącą obejmującą również naprawy nie objęte gwarancją, przez okres udzielonej gwarancji, liczony od daty odbioru końcowego na podstawie protokołu obioru końcowego robót. Szczegółowe warunki prowadzenia Pogotowia Dźwigowego zawiera zał. nr 5 do projektu umowy. Szczegółowe wymagania Zamawiające w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia określa Program funkcjonalno-użytkowy stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ oraz Ramowy wzór umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 140 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9.1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 4.000,00 PLN /słownie: cztery tysiące PLN/.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgl-zamosc.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach