Przetargi.pl
21/P/2016

Administracja Domów Miejskich "ADM" Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 85-011 Bydgoszcz, ul. Śniadeckich 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3481600 , fax. 052 3481607
  • Data zamieszczenia: 2016-03-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Administracja Domów Miejskich "ADM" Spółka z o.o.
    ul. Śniadeckich 1 1
    85-011 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3481600, fax. 052 3481607
    REGON: 09045850700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.adm.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego - pełnomocnik Zamawiajacego Miasto Bydgoszcz

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    21/P/2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opracowanie inwentaryzacji konserwatorskiej drewnianej werandy przy budynku mieszkalnym ul. Kapeluszników 2 w Bydgoszczy wraz z opinią Miejskiego Konserwatora Zabytków. Zamówienie opracowania obejmuje: - ekspertyza techniczna tj. stan zachowania obiektu oraz ikonografię i kartografie , - kwerendę archiwalną - część opisowo- architektoniczna - część rysunkowa - część fotograficzna ( ok. 50 zdjęć) Dokumentacja winna być sporządzona w 2 egz. wraz z zapisem elektronicznym na CD Uwaga : Wyjaśniamy, że obowiązkiem wykonawcy jest nie tylko sporządzenie dokumentacji konserwatorskiej lecz również przedłożenie jej i uzyskanie akceptacji Miejskiego Konserwatora Zabytków w Bydgoszczy . Przepisy, zgodnie z którymi Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia: 1) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. 2002. 75.690 z późn. zm.), 2) Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. 2013.1409 t.j. z późn. zm.) 3) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie wzorów: wniosku o pozwolenie na budowę, oświadczenia o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane i decyzji o pozwoleniu na budowę (Dz. U. Nr 120, poz. 1127 z późn. zm.) 4) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120, poz. 1126), 5) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. 2013. 1129 j.t. ) 6) Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. 2012. 462 z późn. zm.) 7) Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759) 8) Ustawa z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. Nr 162, poz. 1568, z późn. zm.) wraz z aktami wykonawczymi, 9) oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej. Termin wykonania zamówienia. 1. Termin wykonania i dostarczenia Zamawiającemu inwentaryzacji konserwatorskiej, zatwierdzonej przez Miejskiego Konserwatora Zabytków: do dnia 30.06.2016 r. 2. Zamawiający w terminie 7 dni (roboczych) od daty otrzymania dokumentacji - zobowiązany jest do wniesienia ewentualnych uwag bądź akceptacji dokumentacji. 3. Wykonawca w terminie 7 dni od daty otrzymania uwag od Zamawiającego - zobowiązany jet przekazać dokumentację zweryfikowaną w zakresie zgłoszonych przez Zamawiającego uwag. Zamawiający dokonuje przeglądu tak zweryfikowanej dokumentacji przy odpowiednim zastosowaniu ust.2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 710000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin wykonania zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.adm.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach