Przetargi.pl
20/SI/2016 - WYKONANIE REMONTU BUDYNKU NR 160 W 8 BAZIE LOTNICTWA TRANSPORTOWEGO KRAKÓW - BALICE W M. BALICE

8 Baza Lotnictwa Transportowego ogłasza przetarg

  • Adres: 30-901 Kraków, Kraków 50
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 261 136 250 , fax. 261 136 280
  • Data zamieszczenia: 2016-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 8 Baza Lotnictwa Transportowego
    Kraków 50 50
    30-901 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 261 136 250, fax. 261 136 280
    REGON: 35013887100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.8bltr.wp.mil.pl (Zamówienia publiczne - w oparciu o PZP)
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    20/SI/2016 - WYKONANIE REMONTU BUDYNKU NR 160 W 8 BAZIE LOTNICTWA TRANSPORTOWEGO KRAKÓW - BALICE W M. BALICE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu budynku nr 160 w 8 Bazie Lotnictwa Transportowego Kraków-Balice w m. Balice w zakresie niżej wymienionych dwóch zadań: 1.1. Zdanie nr 1: Remont budynku nr 160 w 8 Bazie Lotnictwa Transportowego Kraków-Balice w m. Balice polegający na: 1.1.1. remoncie stolarki drzwiowej i okiennej; 1.1.2. remoncie ścianek działowych; 1.1.3. remoncie pomieszczeń; 1.1.4. remoncie instalacji elektrycznej; 1.1.5. remoncie instalacji centralnego ogrzewania; 1.1.6. wywozie gruzu, ziemi, złomu, odpadów porozbiórkowych. 1.2. Zadania nr 2: Wykonanie systemu instalacji elektrycznego oddymiania dwóch klatek schodowych z opcją przewietrzania i czujnikiem pogodowym w budynku nr 160 w 8. Bazie Lotnictwa Transportowego Kraków-Balice w m. Balice według projektu, polegający na: 1.2.1. wykonaniu rusztowań i zabezpieczeń; 1.2.2. wykonaniu niezbędnych rozbiórek; 1.2.3. wykonaniu betonowania i nadproży; 1.2.4. wykonaniu robót murarskich; 1.2.5. wykonaniu termoizolacji; 1.2.6. budowie ścianek działowych; 1.2.7. wykonaniu tynków wewnętrznych; 1.2.8. malowaniu; 1.2.9. wykonaniu stolarki; 1.2.10.montażu inne wyposażenia; 1.2.11.wykonaniu instalacji elektrycznych oddymiania klatek schodowych. 2. Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia przedstawiają: a) zał. nr 4 do SIWZ - Istotne postanowienia umowy; b) zał. nr 5 A do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - zadanie nr 1; c) zał. nr 5 B do 5 O do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - zadanie nr 2; d) zał. nr 6 A do SIWZ - Przedmiar robót zadanie nr 1; e) zał. nr 6 B do 6 C do SIWZ - Przedmiar robót zadanie nr 2; f) zał. od 7 A do 7 Z do SIWZ - Projekt wykonawczy - zadanie 2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert tj., do dnia 12.08.2016 r. do godz. 10.00 w wysokości 11.000,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu - wyłącznie przelewem na konto zamawiającego, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.8bltr.wp.mil.pl (Zamówienia publiczne - w oparciu o PZP)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach