Przetargi.pl
1. Wykonywanie bieżących prac i czynności polegających na sprzątaniu i utrzymaniu stanu sanitarno - porządkowego na terenach zewnętrznych gminnych administrowanych przez Zakłady Gospodarki Mieszkaniowej - ZGM 1,2 i 4. 2. Wykonywanie bieżących prac i czynności polegających na sprzątaniu i utrzymaniu stanu sanitarno - porządkowego w częściach wspólnych budynków gminnych administrowanych przez Zakłady Gospodarki Mieszkaniowej - ZGM 1,2 i 4

Gmina Miasto Koszalin Zarząd Budynków Mieszkalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 75-815 Koszalin, ul. Połczyńska 24
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3409106, 3409107 , fax. 094 3409196
  • Data zamieszczenia: 2013-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Koszalin Zarząd Budynków Mieszkalnych
    ul. Połczyńska 24 24
    75-815 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3409106, 3409107, fax. 094 3409196
    REGON: 00015394000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zbm.koszalin. ibip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    1. Wykonywanie bieżących prac i czynności polegających na sprzątaniu i utrzymaniu stanu sanitarno - porządkowego na terenach zewnętrznych gminnych administrowanych przez Zakłady Gospodarki Mieszkaniowej - ZGM 1,2 i 4. 2. Wykonywanie bieżących prac i czynności polegających na sprzątaniu i utrzymaniu stanu sanitarno - porządkowego w częściach wspólnych budynków gminnych administrowanych przez Zakłady Gospodarki Mieszkaniowej - ZGM 1,2 i 4
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: Część nr 1 - Wykonywanie bieżących prac i czynności polegających na sprzątaniu i utrzymaniu stanu sanitarno - porządkowego na terenach zewnętrznych gminnych administrowanych przez: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej nr 1 przy ul. Odrodzenia 34 w Koszalinie; Zakład Gospodarki Mieszkaniowej nr 2 przy ul. Jana Matejki 19 w Koszalinie; Zakład Gospodarki Mieszkaniowej nr 4 przy ul. Łużyckiej 30 w Koszalinie. tereny zewnętrzne o łącznej powierzchni sprzątania 192.470,50m? - wykaz powierzchni terenów zewnętrznych objętych zamówieniem wyszczególniony został w załączniku nr 1 projektu umowy. Zakres usług: Wykonywanie bieżących prac i czynności polegających na sprzątaniu i utrzymaniu stanu sanitarno - porządkowego na terenach zewnętrznych gminnych administrowanych przez Zakłady Gospodarki Mieszkaniowej 1, 2 i 4 - wynikających z projektu umowy stanowiącego załącznik nr 9 niniejszej siwz. Szczegółowy zakres obowiązków i czynności został opisany w § 2 załączonego projektu umowy. Wielkość i zakres zamówienia: tereny zewnętrzne o łącznej powierzchni sprzątania 192.470,50m? - wykaz powierzchni terenów zewnętrznych objętych zamówieniem wyszczególniony został w załączniku nr 1 projektu umowy. Zakres usług: Wykonywanie bieżących prac i czynności polegających na sprzątaniu i utrzymaniu stanu sanitarno - porządkowego na terenach zewnętrznych gminnych administrowanych przez Zakłady Gospodarki Mieszkaniowej 1, 2 i 4 - wynikających z projektu umowy stanowiącego załącznik nr 9 niniejszej siwz. Szczegółowy zakres obowiązków i czynności został opisany w § 2 załączonego projektu umowy. Miejsce realizacji zamówienia: Koszalin - adresowy wykaz nieruchomości, tj. terenów zewnętrznych objętych zamówieniem wyszczególniony został w załączniku nr 2 do projektu umowy. Część nr 2 - Wykonywanie bieżących prac i czynności polegających na sprzątaniu i utrzymaniu stanu sanitarno - porządkowego w częściach wspólnych budynków gminnych administrowanych przez: - Zakład Gospodarki Mieszkaniowej nr 1 przy ul. Odrodzenia 34 w Koszalinie; - Zakład Gospodarki Mieszkaniowej nr 2 przy ul. Jana Matejki 19 w Koszalinie; - Zakład Gospodarki Mieszkaniowej nr 4 przy ul. Łużyckiej 30 w Koszalinie Wielkość i zakres zamówienia: - części wspólne o łącznej powierzchni sprzątania 5.431,50m? - wykaz powierzchni objętych zamówieniem wyszczególniony został w załączniku nr 1 projektu umowy. Zakres usług: Wykonywanie bieżących prac i czynności polegających na sprzątaniu i utrzymaniu stanu sanitarno - porządkowego w częściach wspólnych budynków gminnych administrowanych przez Zakłady Gospodarki Mieszkaniowej 1, 2 i 4 - wynikających z projektu umowy stanowiącego załącznik nr 10 niniejszej siwz. Szczegółowy zakres obowiązków i czynności został opisany w § 2 załączonego projektu umowy. CPV: 90.91.00.00-9 Miejsce realizacji zamówienia: Koszalin - adresowy wykaz nieruchomości, objętych zamówieniem wyszczególniony został w załączniku nr 2 do projektu umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości: - część nr 1: 5.000,00 PLN - część nr 2: nie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zbm.koszalin.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach