Przetargi.pl
1/. Remont drogi gminnej nr K 470151 Lanckorona - Łaśnica w miejscowości Lanckorona na długości 700 mb. 2/. Remont drogi gminnej nr 12180420066 Skawinki - Marcówka w miejscowości Skawinki na długości 330 mb.

Urząd Gminy Lanckorona ogłasza przetarg

  • Adres: 34-143 Lanckorona, ul. Krakowska 473
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8763595
  • Data zamieszczenia: 2009-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Lanckorona
    ul. Krakowska 473 473
    34-143 Lanckorona, woj. małopolskie
    tel. 033 8763595
    REGON: 00054050600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lanckorona.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    1/. Remont drogi gminnej nr K 470151 Lanckorona - Łaśnica w miejscowości Lanckorona na długości 700 mb. 2/. Remont drogi gminnej nr 12180420066 Skawinki - Marcówka w miejscowości Skawinki na długości 330 mb.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1/. Remont drogi gminnej nr K 470151 Lanckorona - Łaśnica w miejscowości Lanckorona na długości 700 mb. polegał będzie na: wykonaniu remontu korpusu drogi, uzupełnieniu nawierzchni asfaltowej. 2/ Remont drogi gminnej nr 12180420066 Skawinki - Marcówka w miejscowości Skawinki na długości 330 mb. polegał będzie na: uzupełnieniu podbudowy oraz wykonanie nawierzchni z masy asfaltowej. Czyszczenie i umocnienie istniejącego zamulonego rowu, przepustów i uzupełnienie poboczy. W/w roboty określone są szczegółowo w przedmiarach robot i specyfikacji technicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zgodnie z art 45 ust. 2 zamawiający odstąpił od wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają następujące warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy: 1/. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2/. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3/. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4/. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców: 2.1. Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia przez wykonawcę wymogów określonych w ustawie i specyfikacji w zakresie kompletności i jakości ofert, brane będą pod uwagę oferty zawierające: a/. komplet ważnych oświadczeń lub dokumentów wymaganych niniejszą specyfikacją. 2.2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r - Prawo Zamówień Publicznych: pod uwagę będą brane oferty w których udokumentowano: a/. nie zaleganie z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - na podstawie zaświadczeń z Urzędu Skarbowego, ZUS lub KRUS. 2.3 W zakresie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, pod uwagę będą brane oferty, do których załączono: a/. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie b/. wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. c/. pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt.b, wykonawca wykazał osoby którymi będzie dysponował. d/. dokumenty stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia: - budowlane w zakresie: kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno - inżynieryjnej w zakresie dróg. 2.4. W zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: pod uwagę brane będą oferty: a/. posiadają polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2.5. W przypadku oferty wspólnej przy sprawdzeniu spełnienia warunków wymaganych od wykonawców pkt. 2.3 a, b, c,d sprawdzane będą łącznie / pod uwagę brany będzie łączny potencjał wykonawców składających ofertę wspólną/, natomiast punkty 2.1a, 2.2a, 2.4a, indywidualnie dla każdego podmiotu składającego ofertę wspólną. Każdy z wykonawców obowiązany jest złożyć komplet wymaganych dokumentów lub oświadczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Niżej wymienione dokumenty należy przedłożyć w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 1/. wypełniony i podpisany formularz oferty - załącznik nr 1 do specyfikacji, 2/. oświadczenie , że oferent spełnia warunki podane w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 2 do specyfikacji. 3/. W przypadku złożenia oferty wspólnej - oświadczenie, że podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji. 4/. W przypadku złożenia oferty wspólnej przez grupę podmiotów należy przedłożyć: Ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5/. zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6/. Wykaz wykonanych robót budowlanych o podobnym zakresie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów, że roboty te zostały wykonane należycie. - załącznik nr 4 do specyfikacji. 7. wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt.7, wykonawca wykazał osoby którymi będzie dysponował. - załącznik nr 5 do specyfikacji. 8/. Uprawnienia budowlane: w zakresie: kierownika budowy: - w specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie dróg, oraz przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa, Wykonawca winien dysponować przynajmniej po jednej osobie z w/w branży. 9/. polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 10/. Wykaz tych części zamówienia które wykonawca powierzy podwykonawcom z określeniem zakresu rzeczowego powierzonej części zamówienia wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do specyfikacji. 11/. Kosztorysy ofertowe.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lanckorona.pl/BIP
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach