Zarząd Transportu Miejskiego w Rzeszowie ogłasza przetarg
- Adres: 35-234 Rzeszów, ul. Trembeckiego 3
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. (017) 86 60 349 , fax. (017) 86 60 349
- Data zamieszczenia: 2012-04-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Transportu Miejskiego w Rzeszowie
ul. Trembeckiego 3 3
35-234 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. (017) 86 60 349, fax. (017) 86 60 349
REGON: 18048307100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.erzeszow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
1. Dostawa sprzętu biurowego. 2. Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kopiujących i drukujących - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: Część 1 - dostawa sprzętu biurowego Część 2 - dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kopiujących i drukujących Część 1 - dostawa sprzętu biurowego 1. Wymaga się, by zamawiany asortyment posiadał oznaczenia CE. 2. Dostawa odbędzie się jednorazowo w terminie do 7 dni od dnia podpisania umowy, transportem Wykonawcy i na jego koszt, wraz z wyładunkiem oraz wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego. 3. Szczegółowy wykaz sprzętu biurowego zawiera załącznik nr 4 do SIWZ (formularz cenowy). Część 2 - dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kopiujących i drukujących 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kopiujących i drukujących. 2. Przedmiot powinien być opakowany w oryginalne opakowania producentów, posiadać na opakowaniu zewnętrznym informacje pozwalające na identyfikację produktu- numer katalogowy produktu, datę upływu ważności produktu, informacje o producencie i przykładowym modelu urządzenia, do którego jest przeznaczony- nazwa i typ. 3. Powinien także być opakowany w wewnętrzne szczelne i hermetyczne opakowanie zabezpieczające przed kontaktem z otoczeniem. 4. W przypadku tonerów oznaczenie typu winno się pokrywać z oznaczeniem na dostarczonym raporcie badań lub innym dokumencie potwierdzającym spełnienie norm ISO/IEC 19752, ISO/IEC 19798 lub norm równoważnych, wymaganym zgodnie z Rozdziałem I, punkt 10.4.4 SIWZ. 5. Dla tonerów dla których Zamawiający wymaga spełnienia norm ilościowych zgodnie z wymaganą normą ISO/IEC 19752 lub ISO/IEC 19798 lub normą równoważną oferent winien przedstawić oświadczenie producenta potwierdzające spełnienie tych norm zgodnie z wymaganiem Rozdziału I, punktu 10.4.5 SIWZ. 6. Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów eksploatacyjnych oryginalnych lub równoważnych z zachowaniem poniższych zastrzeżeń. 7. Zamawiający nie dopuszcza do zaoferowania materiałów eksploatacyjnych regenerowanych - nie zostaną one uznane za równoważne. 8. Za fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku. 9. Za materiały eksploatacyjne oryginalne Zamawiający uważa materiały eksploatacyjne do wyprodukowanych przez danego producenta kopiarek, drukarek i innych urządzeń drukujących, dla których zamawiane materiały są przeznaczone. 10. Za materiały eksploatacyjne równoważne Zamawiający uważa materiały eksploatacyjne do wyprodukowanych przez danego producenta kopiarek, drukarek i innych urządzeń drukujących, będące produktami kompatybilnymi ze sprzętem, do którego są one zamówione, o parametrach takich samych bądź lepszych (np. pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez danego producenta ww. urządzenia. 11. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie nie częściej jednak niż 10 razy w ciągu trwania umowy, na podstawie zgłaszanych z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem zamówień, określających rodzaj i ilość zamawianego asortymentu (składanych faksem, emailem lub pisemnie). 12. Dostawy odbywać się będą transportem Wykonawcy i na jego koszt, wraz z wyładunkiem oraz wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego. 13. Szczegółowy wykaz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kopiujących i drukujących zawiera załącznik nr 5 do SIWZ (formularz cenowy). 14. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości zamawianych w trakcie realizacji umowy towarów jednego asortymentu oraz do zmniejszenia ilości innego asortymentu. Powyższe zmiany nie mogą spowodować zmian cen jednostkowych oraz przekroczenia wartości umowy (brutto). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.erzeszow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa materiałów biurowych, akcesoriów komputerowych, tonerów do drukarek i innych dla SPZOZ Sanok.
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych na potrzeby działalności Rzeszowskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. oraz w związku z realizowanymi projektami.
Dodano: 2016-07-08 - Dostawa artykułów biurowych i piśmiennych dla 34 WOG (zamówienie z podziałem na 4 części).
Dodano: 2016-06-21 - Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Miasta Rzeszowa
Dodano: 2016-04-27 - Dostawa niszczarek oraz artykułów biurowych i piśmiennych dla 34 WOG (zamówienie z podziałem na 2 części).
Dodano: 2016-04-19 - Dostawa materiałów administracyjno biurowych oraz sprzętu biurowego do 33 WOG Nowa Dęba. Sprawa Zp_10/2016
Dodano: 2016-04-12 - Dostawa materiałów biurowych, etykiet i taśm barwiących na potrzeby Wydziału Gospodarki Odpadami
Dodano: 2016-04-11 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2016-04-05 - Dostawa sukcesywna materiałów biurowych przez okres 12 miesięcy dla PRz.
Dodano: 2016-03-31 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rzeszowskiego przez okres 12 miesięcy
Dodano: 2016-03-01