Przetargi.pl
1. Budowa placu zabaw przy Zespole Szkół w Lanckoronie, 2. Budowa wielofunkcyjnych boisk sportowych w miejscowości Lanckorona oraz Skawinki,

Urząd Gminy Lanckorona ogłasza przetarg

  • Adres: 34-143 Lanckorona, ul. Krakowska 473
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8763595
  • Data zamieszczenia: 2014-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Lanckorona
    ul. Krakowska 473 473
    34-143 Lanckorona, woj. małopolskie
    tel. 033 8763595
    REGON: 00054050600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    1. Budowa placu zabaw przy Zespole Szkół w Lanckoronie, 2. Budowa wielofunkcyjnych boisk sportowych w miejscowości Lanckorona oraz Skawinki,
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane: - Budowa placu zabaw przy Zespole Szkół w Lanckoronie, w tym: roboty rozbiórkowe i podbudowy, zieleń, remont ogrodzenia, nawierzchnie z kostki brukowej, Wyposażenie placu zabaw i sadzenie krzewów. Budowa ma być wykonana wg prawomocnego pozwolenia na budowę Nr NBZ.6740.1.20.2012 L z dnia 24.05.2012 roku oraz zgłoszenia wykonania robót budowlanych do Starostwa Powiatowego z dnia 20.03.2014 roku. Do zadań przyszłego wykonawcy będzie należało zgłoszenie zakończenia robót do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Wadowicach zgodnie z prawomocną decyzją o pozwoleniu na budowę. Dokumenty które są wymagane do zgłoszenia oraz wszystkie z tym związane koszty finansowe należą do przyszłego wykonawcy. - Budowa wielofunkcyjnych boisk sportowych w miejscowości Lanckorona oraz Skawinki, w tym: roboty pomiarowe i ziemne, drenaż, podbudowy, sztuczna trawa z montażem i zasypaniem, chodniki z kostki brukowej betonowej, ustawienie i regulacja słupków, stojaków i bramek, dostawa i montaż zbiorników po 8 m3. Roboty budowlane mają być wykonane wg. zgłoszenia wykonania robót budowlanych do Starostwa Powiatowego z dnia 11.03.2014 roku. Roboty określone są w załączonych przedmiarach robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w projekcie budowlanym - dokumenty załączone do SIWZ. W przypadku gdy Zamawiający posługuje się w niniejszej SIWZ oraz w załącznikach do niej wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia w odniesieniu do opisu przedmiotu zamówienia, wskazaniu temu towarzyszą wyrazy (lub równoważny). Zamawiający wymaga aby Wykonawcy kierowali się tymi danymi jako wskaźnikami, co do minimalnych wymagań parametrów technicznych i jakościowych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany - pomniejszenia zakresu rzeczowo - finansowego robót. Wykonawca jest zobowiązany do informowania zamawiającego i inspektora nadzoru o konieczności wykonania robót zamiennych o ile takie wystąpią w terminie 7-miu dni od daty stwierdzenia konieczności ich wykonania. Zamawiający może wyrazić zgodę na roboty zamienne na podstawie protokołu zaakceptowanego przez zamawiającego i inspektora nadzoru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający odstąpił od wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lanckorona.pl BIP
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach