Przetargi.pl
Zorganizowanie i zrealizowanie: kursów Technolog wykończenia wnętrz wraz z blokiem zajęć aktywizacyjnych.

Zakład Karny ogłasza przetarg

  • Adres: 42-284 Herby, ul. Krótka 28
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-34 3528115, 3528123 , fax. 0-34 3528134
  • Data zamieszczenia: 2012-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny
    ul. Krótka 28 28
    42-284 Herby, woj. śląskie
    tel. 0-34 3528115, 3528123, fax. 0-34 3528134
    REGON: 00141951100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl, dla zamówień: www.zp.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadajaca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i zrealizowanie: kursów Technolog wykończenia wnętrz wraz z blokiem zajęć aktywizacyjnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zorganizowanie i zrealizowanie: kursów Technolog wykończenia wnętrz wraz z blokiem zajęć aktywizacyjnych. Część I. Zorganizowanie i zrealizowanie kursu Technolog wykończenia wnętrz 1. Przewidywana liczba uczestników - 12 osób. 2. Całkowity czas trwania kursu: co najmniej 120 godzin (w tym: 25 proc. zajęć teoretycznych), przy czym 1 godzina szkolenia = 45 minut. 3. Kurs powinien obejmować m.in. następujące zagadnienia: a) wykłady, ćwiczenia i praktyka b) wykonywanie typowych rodzajów robót wykończeniowych c) planowanie, organizowanie i wykonywanie pomocniczych robót murarskich d) wykonywanie pomocniczych czynności zawodowych ogólnobudowlanych (remontowych, rozbiórkowych, naprawczych) e) wykonywanie przedmiaru i obmiaru robót f) kładzenie tynków zwykłych i cienkowarstwowych g) wykonywanie okładzin ściennych z płytek ceramicznych, desek, płyt i paneli h) wykonywanie podłóg z tworzyw sztucznych, płytek ceramicznych, deszczułek podłogowych, płyt mozaikowych i paneli i) zasady organizacji pracy na stanowisku roboczym j) ogólne wymagania BHP 4. Na zakończenie kursu Wykonawca przeprowadza egzamin, którego czasu nie wlicza się do czasu trwania kursu. 5. Kurs powinien zakończyć się otrzymaniem zaświadczenia o ukończeniu kursu, według załącznika nr 1 do rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U. Nr 31, poz.216). Warunkiem uzyskania zaświadczenia jest minimum 80 proc. frekwencja uczestnika kursu w zajęciach. 6. Wystawienie w.w. zaświadczenia jest podstawą do wypłaty wynagrodzenia za przeszkolenie danej osoby. 7. Zamawiający zapewnia: a) dostęp do miejsca zajęć teoretycznych - salę wykładową dla uczestników kursu; b) dostęp do miejsca, w którym przeprowadzane będą zajęcia praktyczne; 8. Wykonawca zapewnia: a) ubezpieczenie uczestników kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków - NNW (na cały okres trwania kursu); b) przeprowadzenie stosownych badań lekarskich uczestników kursu przed jego rozpoczęciem na terenie Zakładu Karnego w Herbach c) odpowiednie ubrania robocze dla wszystkich uczestników kursu; d) materiały szkoleniowe oraz materiały biurowe (zeszyt, długopis) dla każdego uczestnika kursu, stające się jego własnością po ukończeniu kursu; e) wszelkiego rodzaju materiały zużywalne i narzędzia niezbędne do prawidłowego przeprowadzenia zajęć praktycznych w wysokości nie przekraczającej 40% kosztów usługi przeprowadzenia kursu, w ilości zapewniającej należyte przyuczenie wszystkich uczestników do zawodu f) zakup materiałów zużywalnych i narzędzi oraz ich dostawę na teren jednostki penitencjarnej, g) wykwalifikowaną kadrę wykładowców do prowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych, h) Sprzęt i materiały zużywalne zakupione z środków przeznaczonych na realizację kursu stają się własnością Zamawiającego po jego zakończeniu. Część II Zorganizowanie i zrealizowanie zajęć aktywizacyjnych. 1. Przewidywana liczba uczestników - 12 osób 2. Zajęcia aktywizacyjne powinny zostać zrealizowane w ciągu 20 godzin lekcyjnych (1 godz. = 45 min.). 3. Zajęcia powinny obejmować m.in. następujące zagadnienia: a) komunikacja interpersonalna ; b) samoocena, uzdolnienia, doświadczenia życiowe ; c) odkrywanie własnych umiejętności, możliwości, cech i predyspozycji zawodowych d) określenie stopnia motywacji (określenie gotowości do podjęcia pracy) ; e) podwyższanie poczucia własnej wartości ; f) zapoznanie uczestników z aktualnym rynkiem pracy i dynamiką jego przekształceń g) techniki poszukiwania pracy (w tym samodzielne poszukiwanie pracy, analizowanie ofert pracy) h) nabycie umiejętności prawidłowego pisania dokumentów aplikacyjnych CV, list motywacyjny) i) opracowanie planów działania j) przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej oraz reguły prowadzenia skutecznego dialogu z pracodawcą (w tym: elementy autoprezentacji) k) ABC uruchamiania własnej działalności gospodarczej. 4. Zajęcia muszą zakończyć się wydaniem zaświadczeń o ukończeniu aktywizacji zawodowej oraz oddzielnych certyfikatów zawierających informację o realizacji zajęć współfinansowanych przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach realizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 5. Na certyfikatach powinien zostać umieszczony emblemat Unii Europejskiej oraz logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, zgodnie z aktualnymi wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, dostępnymi na stronach www.mrr.gov.pl lub www.crzl.gov.pl..
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach