Przetargi.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów grupowych oraz poradnictwa indywidualnego dla 35 klientów Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krotoszynie, uczestniczących w projekcie pn. Szansa na lepsze życie, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Krotoszynie ogłasza przetarg

  • Adres: 63-700 Krotoszyn, ul. Kobylińska 10a
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7253668 , fax. 062 7253668
  • Data zamieszczenia: 2011-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Krotoszynie
    ul. Kobylińska 10a 10a
    63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7253668, fax. 062 7253668
    REGON: 00334092000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mgops.krotoszyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów grupowych oraz poradnictwa indywidualnego dla 35 klientów Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krotoszynie, uczestniczących w projekcie pn. Szansa na lepsze życie, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów grupowych oraz poradnictwa indywidualnego dla klientów Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krotoszynie, uczestniczących w projekcie pn. Szansa na lepsze życie, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. 2. Szkolenie skierowane jest dla 35 osób dorosłych: znajdujących się w wieku aktywności zawodowej, w tym 2 osoby niepełnosprawne, będących długotrwale bezrobotnymi i (lub) nieaktywnymi zawodowo, poszukującymi pracy, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, zagrożonych wykluczeniem społecznym. 3. Organizacja i przeprowadzenie warsztatów grupowych i poradnictwa indywidualnego obejmuje moduł: 1) Warsztaty psychologiczne dla 35 osób, 2) Warsztaty prawno - zawodowe dla 35 osób, 3) Warsztaty z autoprezentacji i technik wizażu dla 35 osób, 4) Warsztaty w zakresie podniesienia kompetencji wewnątrzrodzinnych, w tym opiekuńczo - wychowawczych dla 12 uczestniczek, biorących również udział w warsztatach określonych w ppkt. od 1) do ppkt. 3), 5) Poradnictwo indywidualne dla uczestników warsztatów w formie porad dla 35 osób, będących uczestnikami warsztatów grupowych. 3.1.Moduł warsztaty psychologiczne: 1. Warsztatami objętych zostanie 35 osób dorosłych, które są również uczestnikami warsztatów określonych w pkt. 3 ppkt. 2), 3), w tym 12 osób także uczestnikami warsztatów określonych w pkt. 3 ppkt.4), w tym: 25 osób dorosłych nie posiadających orzeczenia o niepełnosprawności, 2 osoby dorosłe posiadające orzeczenie o niepełnosprawności (w tym dwie osoby o lekkim stopniu niepełnosprawności, polegająca na częściowej niezdolności do pracy lub celowości przekwalifikowania zawodowego- Jedna osoba: wada wzroku, polegająca na zawężeniu pola widzenia, druga osoba: schorzenie układu krążenia), 12 osób dorosłych z problemami opiekuńczo wychowawczymi. 2. Warsztaty należy przeprowadzić w 3 grupach. 3. Warsztaty prowadzone będą oddzielnie dla każdej grupy po nie więcej niż 12 osób. 4. Ilość godzin dydaktycznych dla1grupy: 18 godzin. 5. Łącznie: 54 godziny dydaktyczne. 6. Ilość spotkań dla każdej grupy: 3 spotkania po 6 godzin dydaktycznych. 7. Łącznie: 9 spotkań. 8. Listę uczestników wraz z ich danymi dla poszczególnych grup Zamawiający przekaże Wykonawcy w terminie do 5 dni kalendarzowych od podpisania umowy. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji uczestników w poszczególnych grupach ze względów organizacyjnych, o których poinformuje Wykonawcę. 9. Forma przeprowadzonych warsztatów: wykłady i ćwiczenia. 10. Wykonawca zapewnia na potrzeby realizacji warsztatów bazę lokalową znajdującą się w obrębie granic miasta Krotoszyn, powiatu krotoszyńskiego. 11. Wykonawca zapewnia zaplecze dydaktyczne w celu zapewnienia prawidłowej realizacji warsztatów. 12.Zakres tematyczny winien obejmować zagadnienia: 1) znam swoją wartość, w tym analiza mocnych i słabych stron, wzmacnianie własnej samooceny, 2) efektywna komunikacja interpersonalna, słowna i gesty, autoprezentacja, 3) trening asertywności, 4) kreatywne rozwiązywanie problemów, 5) efektywne zarządzaniem czasem, 6) radzenie sobie w trudnych sytuacjach w życiu osobistym i zawodowym. 3.2. Moduł warsztaty prawno - zawodowe: 1. Warsztatami objętych zostanie 35 osób dorosłych, które są również uczestnikami warsztatów określonych w pkt. 3.ppkt. 1), 3) w tym 12 osób także uczestnikami warsztatów określonych w pkt. 3 ppkt. 4) w tym: 25 osób dorosłych nie posiadających orzeczenia o niepełnosprawności, 2 osoby dorosłe posiadające orzeczenie o niepełnosprawności (w tym dwie osoby o lekkim stopniu niepełnosprawności, polegająca na częściowej niezdolności do pracy lub celowości przekwalifikowania zawodowego - Jedna osoba: wada wzroku, polegająca na zawężeniu pola widzenia, Druga osoba: schorzenie układu krążenia), 12 osób dorosłych z problemami opiekuńczo wychowawczymi. 2. Warsztaty należy przeprowadzić w 3 grupach. 3. Warsztaty prowadzone będą oddzielnie dla każdej grupy po nie więcej niż 12 osób. 4. Ilość godzin dydaktycznych dla 1grupy: 16 godzin. 5. Łącznie: 48 godzin dydaktycznych. 6. Ilość spotkań dla każdej grupy: 2 spotkania po 6 godzin dydaktycznych, 1 spotkanie 4 godziny dydaktyczne. 7. Łącznie: 9 spotkań. 8. Listę uczestników wraz z ich danymi dla poszczególnych grup Zamawiający przekaże Wykonawcy w terminie do 5 dni kalendarzowych od podpisania umowy. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji uczestników w poszczególnych grupach ze względów organizacyjnych, o których poinformuje Wykonawcę. 10. Forma przeprowadzonych warsztatów: wykłady i ćwiczenia. 11. Wykonawca zapewnia na potrzeby realizacji warsztatów bazę lokalową znajdującą się w obrębie granic miasta Krotoszyn, powiatu krotoszyńskiego. 12. Wykonawca zapewnia zaplecze dydaktyczne w celu zapewnienia prawidłowej realizacji warsztatów. 13. Zakres tematyczny winien obejmować zagadnienia: 1) metody aktywnego poszukiwanie pracy, równość szans na rynku pracy, oraz bariery przeszkadzające w poszukiwaniu pracy, 2) reakcja na utratę pracy, 3) plan działania w poszukiwaniu pracy, przygotowanie dokumentów aplikacyjnych, przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej, 4) podstawowe zagadnienia prawa pracy, umowy o pracę, prawa i obowiązki pracownika i pracodawcy, zasady egzekwowania swoich praw, 5) tworzenie bilansu zawodowego: umiejętności i kompetencje, identyfikacja mocnych i słabych stron. 3.3. Moduł warsztaty z autoprezentacji i wizażu: 1. Warsztatami objętych zostanie 35 osób dorosłych, które są również uczestnikami warsztatów określonych w pkt. 3 ppkt. 1), 2), w tym 12 osób także uczestnikami warsztatów określonych w pkt. 3 ppkt. 4), w tym: 25 osób dorosłych nie posiadających orzeczenia o niepełnosprawności, 2 osoby dorosłe posiadające orzeczenie o niepełnosprawności (w tym dwie osoby o lekkim stopniu niepełnosprawności, polegająca na częściowej niezdolności do pracy lub celowości przekwalifikowania zawodowego - Jedna osoba: wada wzroku, polegająca na zawężeniu pola widzenia, Druga osoba: schorzenie układu krążenia), 12 osób dorosłych z problemami opiekuńczo wychowawczymi. 2. Warsztaty należy przeprowadzić w 3 grupach. 3. Warsztaty prowadzone będą oddzielnie dla każdej grupy po nie więcej niż 12 osób. 4. Ilość godzin dydaktycznych dla 1grupy: 6 godzin. 5. Łącznie: 18 godzin dydaktycznych. 6. Ilość spotkań dla każdej grupy: 2 spotkania po 3 godziny dydaktyczne. 7. Łącznie: 6 spotkań. 8. Listę uczestników wraz z ich danymi dla poszczególnych grup Zamawiający przekaże Wykonawcy w terminie do 5 dni kalendarzowych od podpisania umowy. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji uczestników w poszczególnych grupach ze względów organizacyjnych, o których poinformuje Wykonawcę. 10. Forma przeprowadzonych warsztatów grupowych: wykłady i ćwiczenia. 11. Wykonawca zapewnia na potrzeby realizacji warsztatów bazę lokalową znajdującą się w obrębie granic miasta Krotoszyn, powiatu krotoszyńskiego. 12. Wykonawca zapewnia zaplecze dydaktyczne w celu zapewnienia prawidłowej realizacji warsztatów. 13. Zakres tematyczny winien obejmować zagadnienia: 1) autoprezentacja na rynku pracy, w tym sztuka prezentacji, 2) znaczenie wyglądu w życiu zawodowym i osobistym: mowa ciała, dobór stroju, fryzury i makijażu 4 do rodzaju sylwetki, osobowości, rodzaju wykonywanej pracy, trybu życia, 3) usługa fryzjerska (strzyżenie i modelowanie włosów), lub zamiennie wykonanie makijażu. 3.4. Moduł warsztaty w zakresie podniesienia kompetencji wewnątrzrodzinnych, w tym opiekuńczo - wychowawczych: 1. Warsztatami objętych zostanie 12 osób dorosłych z problemami opiekuńczo wychowawczymi, które są również uczestnikami warsztatów określonych w pkt. 3 ppkt. 1), 2), 3). 2. Warsztaty należy przeprowadzić w 2 grupach. 3. Warsztaty prowadzone będą oddzielnie dla każdej grupy po 6 osób każda. 4. Ilość godzin dydaktycznych dla 1grupy: 24 godzin. 5. Łącznie: 48 godzin dydaktycznych. 6. Ilość spotkań dla każdej grupy: 4 spotkania po 6 godzin dydaktycznych. 7. Łącznie: 8 spotkań. 8. Listę uczestników wraz z ich danymi dla poszczególnych grup Zamawiający przekaże Wykonawcy w terminie do 5 dni kalendarzowych od podpisania umowy. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji uczestników w poszczególnych grupach ze względów organizacyjnych, o których poinformuje Wykonawcę. 10. Forma przeprowadzonych warsztatów grupowych: wykłady i ćwiczenia. 11. Zamawiający zapewnia bazę lokalową bezpłatnie w siedzibie MGOPS w Krotoszynie przy ul. Kobylińskiej 10 a, II piętro. 12. Wykonawca zapewnia zaplecze dydaktyczne w celu zapewnienia prawidłowej realizacji warsztatów. 13. Zakres tematyczny warsztatów winien obejmować zagadnienia: 1) organizacja funkcjonowania rodziny tj. planowanie obowiązków domowych, planowanie wspólnego czasu wolnego, organizacja czynności codziennych (tj. higiena, utrzymanie porządku w mieszkaniu itp.), profilaktyka zdrowotna, 2) przełamanie niewłaściwych nawyków dotyczących planowania dnia, ustalenie priorytetów rodziny, 3) trening ekonomiczny: dochody, wydatki, planowane zakupy remonty, naprawy, tzw. zachcianki, uporządkowanie dokumentów rodziny np. rachunki za prąd, gaz czynsz, dokumentacja medyczna, zawodowa, 4) trening asertywnych zachowań wobec członków rodziny, 5) przeciwdziałanie manipulacji i radzenia sobie z manipulacją dzieci, 6) budowanie pozytywnych relacji: początek dobrych relacji, wzmacnianie, budowanie poczucia bezpieczeństwa i poszanowania, dziecko jako partner do rozmowy, wyrażanie pozytywnych emocji, poszanowanie odrębności, tolerancja odmienności, 7) zasady dobrych manier (savoir vivre), 8) toksyczne emocje w rodzinie: nadopiekuńczość, przemoc, zachowania dyrektywne, kłamstwo i manipulacja, system kar i nagród, 9) rozpoznawanie zagrożeń: alkohol, środki odurzające, Internet, nikotyna, prostytucja nieletnich, 10) nawiązywanie relacji z członkami rodziny, 11) organizacje i instytucje, które mogą wesprzeć w rozwiązywaniu problemów wychowawczych i opiekuńczych, 12) metody wychowania bez porażek, 13) podział obowiązków domowych, 14) sposoby spędzania wolnego czasu. 3.5. Moduł poradnictwo -wsparcie indywidualne: 1. Wsparcie indywidualne skierowane jest dla uczestników warsztatów grupowych. 2. Zakres i tematyka wsparcia indywidualnego związana będzie z bieżącymi potrzebami uczestników projektu Szansa na lepsze życie według zgłaszanych przez nich potrzeb. 3. Wsparcie indywidualne udzielane będzie w zakresie doradztwa psychologicznego oraz prawno - zawodowego. 4. Planowana liczba godzin: 55 godzin dydaktycznych łącznie dla wszystkich uczestników. 5. Zamawiający zapewnia bazę lokalową bezpłatnie w siedzibie MGOPS w Krotoszynie przy ul. Kobylińskiej 10a, II Piętro. 6. Datę i godzinę zajęć z poradnictwa indywidualnego Wykonawca ustali w porozumieniu z Zamawiającym w terminie do 5 dni kalendarzowych przed planowanym wsparciem indywidualnym planowanego dnia poradnictwa. 7. Planuje się łącznie 8 dni spotkań, z tym, że: 6 dni po 8 godzin dziennie każde, 1 dzień w ilości 7 godzin. 8. Ilość dni spotkań i godzin w danym dniu może ulec zmianie ze względów organizacyjnych. 9. Indywidualne poradnictwo psychologiczne obejmować powinno wsparcie w zakresie: 1) pomoc w zrozumieniu swoich reakcji i emocji, 2) poszukiwanie indywidualnych korzyści z udziału w projekcie, 3) wzbudzanie motywacji do wprowadzenia zmian w swoim życiu oraz podejmowanie działań związanych z podejmowaniem aktywności zawodowej, 4) rozwiązywania problemów życiowych, 5) wsparcie w pobudzaniu własnej aktywności w rozwiązywaniu trudnych sytuacji, 6) analiza sytuacji rodzinnej (słabe i mocne strony), 7) budowanie pozytywnego myślenia i poczucia własnej wartości, odkrywanie własnego potencjału. 10. Indywidualne poradnictwo w zakresie doradztwa prawno - zawodowego obejmować powinno wsparcie w zakresie: 1) przeprowadzenie diagnozy predyspozycji zawodowych, 2) rozpoznanie własnego potencjału zawodowego, 3) pomoc w określeniu celów zawodowych, 4) rozwiązywanie sytuacji problemowych, które mogą dotyczyć wyboru drogi zawodowej, 5) poradnictwo z zakresu prawa. 4. Pozostałe ustalenia dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Wykonawca zobowiązany jest wszystkie koszty związane z organizacją i realizacją przedmiotu zamówienia uwzględnić w ofercie cenowej. 2. Zajęcia szkoleniowe mają się odbywać w dniach od poniedziałku do piątku, w godzinach od 900 do 1800, zgodnie z postanowieniami w pkt. 4 do niniejszej SIWZ. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości organizowania zajęć w dni wolne od pracy. 4. Wykonawca umieści w miejscu realizacji zajęć, o których mowa w pkt. 3, ppkt. 1), 2), 3) informację o współfinansowaniu warsztatów ze środków Unii Europejskiej, zgodnie z wytycznymi zawartymi na stronie: http://www.efs.wup.poznan.pl/strony. 5. Zamawiający umieści w miejscu realizacji zajęć, o których mowa w pkt. 3 ppkt.4), 5) informację o współfinansowaniu warsztatów ze środków Unii Europejskiej, zgodnie z wytycznymi zawartymi na stronie: http://www.efs.wup.poznan.pl/strony. 6. Wykonawca ma obowiązek przedłożyć wraz z Ofertą szczegółowy Program Szkolenia, określić miejsce odbywania zajęć, wykazać materiały dydaktyczne i sprzęt, jaki będzie wykorzystany podczas zajęć, oraz materiały dydaktyczne, jakie uczestnik szkolenia otrzyma na własność, wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 8 do niniejszej SIWZ. 7. Wykonawca ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu Harmonogram Zajęć dla poszczególnych typów warsztatów grupowych i w rozbiciu na poszczególne grupy, na co najmniej 5 dni kalendarzowych przed ich rozpoczęciem, z uwzględnieniem możliwości udziału uczestników we wszystkich warsztatach. 8. Wykonawca ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu Harmonogram Zajęć w okresie 5 dni kalendarzowych po zakończeniu realizacji zajęć z poradnictwa indywidualnego. 9. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia uczestnikom szkolenia: 1) sprzętu niezbędnego do prawidłowego i terminowego wykonania zamówienia, 2) materiałów dydaktycznych (np. właściwe podręczniki - skrypty) niezbędnych do aktywnego uczestnictwa w warsztatach, dla wszystkich uczestników szkolenia na własność oraz jeden egzemplarz materiałów dydaktycznych dla Zamawiającego. Materiały dydaktyczne powinny być opatrzone znakami logo EFS, nazwą działania oraz tytułem projektu, 3) pozostałych materiałów niezbędnych do aktywnego uczestnictwa w warsztatach, w tym np. flamastry, długopisy, kartki itp. 4) Harmonogramu Zajęć, ze wskazaniem miejsca odbywania się szkolenia, nazwiska i imię wykładowcy, datę szkolenia, 5) kadry prowadzącej zajęcia z minimum 2 letnim doświadczeniem pracy w zakresie prowadzenia zajęć o podobnej tematyce, 6) w każdym dniu odbywania się warsztatów grupowych bezpłatny catering w postaci serwisu kawowego (kawa, herbata, mleko lub śmietanka do kawy, cukier, 3 rodzaje ciastek, woda mineralna gazowana i niegazowana, soki owocowe), 7) w każdym dniu, w którym warsztaty grupowe odbywają się w ilości ponad 5 godzin dydaktycznych zapewni dodatkowo bezpłatnie catering w postaci gorącego posiłku, typu drugie danie obiadowe (w postaci porcji mięsa, surówki, ziemniaków (zamiennie kaszy lub ryżu), kompot lub napój), 8) w dniu odbywania się wsparcia indywidualnego bezpłatny catering w postaci serwisu kawowego (kawa, herbata, mleko lub śmietanka do kawy, cukier, 3 rodzaje ciastek, woda mineralna gazowana i niegazowana, soki owocowe), 9) kompletu naczyń, sztućców jednorazowego użytku, 10) certyfikatów lub zaświadczeń o uczestnictwie w szkoleniu, ze wskazaniem nazwy zajęć edukacyjnych i ilości godzin tych zajęć. 10. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i prowadzenia następującej dokumentacji: 1) imiennych list obecności uczestników na warsztatach grupowych dla każdej grupy osobno (podpisane przez uczestników), 2) imiennych list obecności uczestników korzystających z wsparcia indywidualnego dla każdego uczestnika osobno (podpisane przez uczestników), 3) imiennych list odbioru cateringu (podpisane przez uczestników), oddzielnie dla cateringu określonego w pkt. 9 ppkt. 6), dla ppkt. 7) dla każdej grupy osobno, oraz osobno dla cateringu wskazanego w ppkt. 8). 4) imiennych list odbioru materiałów dydaktycznych (podpisanych przez uczestników), dla każdego modułu oddzielnie, 5) list odbioru certyfikatów-zaświadczeń (podpisane przez uczestników), 6) rejestru wydanych zaświadczeń - certyfikatów, 7) dzienników szkolenia zawierających terminy, godziny i tematykę poszczególnych zajęć (osobny dla każdej grupy i typu warsztatów, oraz osobno dla wsparcia indywidualnego), 8) dokumentacji zdjęciowej z realizowanych warsztatów grupowych, wsparcia indywidualnego, zgodnie z listą uczestników wyrażających zgodę na bezpłatne wykorzystanie wizerunku, a przekazaną przez Zamawiającego. 11. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia ankiet ewaluacyjnych oceniających sposób prowadzenia warsztatów grupowych, wg wzoru przekazanego przez Zamawiającego. 12. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia ankiet ewaluacyjnych oceniających sposób prowadzenia wsparcia indywidualnego, wg wzoru przekazanego przez Zamawiającego. 13. Wykonawca po każdym zakończonym szkoleniu dla jednej grupy, a także po zakończonym poradnictwie indywidualnym zobowiązany jest do złożenia Zamawiającemu następującej dokumentacji: 1) list obecności uczestników na warsztatach grupowych (podpisane przez uczestników), 2) list obecności uczestników korzystających ze wsparcia indywidualnego (podpisane przez uczestników), 3) list odbioru cateringu (podpisane przez uczestników), 4) list odbioru materiałów dydaktycznych (podpisane przez uczestników), 5) list potwierdzających odbiór certyfikatów/zaświadczeń (podpisane przez uczestników), po zakończeniu wszystkich modułów, 6) imienny wykaz osób, które ukończyły szkolenie, 7) imienny wykaz osób, które nie ukończyły szkolenia, 8) egzemplarz materiałów dydaktycznych, który otrzymali uczestnicy, dla każdego modułu oddzielnie, za wyjątkiem modułu poradnictwo indywidualne, 9) kserokopii dzienników szkolenia zawierających terminy, godziny i tematykę poszczególnych zajęć (osobny dla każdej grupy z uwzględnieniem modułu warsztatów, oraz oddzielenie dla wsparcia indywidualnego), 10) kserokopii wydanych zaświadczeń - certyfikatów, potwierdzających ukończenie szkolenia. Dla każdego uczestnika jedno zaświadczenie ze wskazaniem nazwy zajęć edukacyjnych (modułu) i ilości godzin tych zajęć, 11) dokumentacji zdjęciowej z realizowanych szkoleń, zgodnie z listą uczestników wyrażających zgodę na bezpłatne wykorzystanie wizerunku, a przekazaną przez Zamawiającego, 12) ankiet ewaluacyjnych oceniających sposób przeprowadzenia warsztatów grupowych, udzielania wsparcia indywidualnego - oddzielnie. 13) i inne dokumenty wskazane w Załączniku Nr 10 do SIWZ - Projekt umowy. 14. W przypadku złożenia przez Wykonawcę Zamawiającemu kserokopii dokumentów, o których mowa w pkt. 13. pkkt. 1- 7, muszą zostać poświadczone za zgodność z oryginałem. 15. Zamawiający zobowiązuje się do: 1) zapewnienia uczestnikom szkolenia na czas ich trwania ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków, 2) przekazania listy uczestników wyrażających zgodę na bezpłatne wykorzystanie wizerunku w terminie 5 dni kalendarzowych od podpisania umowy, 3) przekazania list uczestników wraz z ich danymi dla poszczególnych grup w terminie 5 dni kalendarzowych od podpisania umowy, 4) przekazania list uczestników wraz z ich danymi w terminie 5 dni kalendarzowych przed planowanym wsparciem indywidualnym planowanego dnia, 5) informowania uczestników szkolenia o terminie i miejscu szkolenia, 6) informowania o każdej zmianie (weryfikacji) uczestników dla poszczególnych grup, 7) przekazania Wykonawcy ankiet ewaluacyjnych w terminie 3 dni kalendarzowych od planowanego zakończenia warsztatów grupowych dla każdej grupy, 8) przekazania Wykonawcy ankiet ewaluacyjnych w terminie 3 dni kalendarzowych od planowanego zakończenia zajęć z poradnictwa indywidualnego. 16. Wykonawca zobowiązuje się, że wszystkie zaświadczenia - certyfikaty, materiały, w tym dydaktyczne, program szkolenia, harmonogram zajęć będą oznakowane zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach POKL 2007-2013. 17. Wykonawca może zostać skontrolowany w zakresie przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego lub przez podmiot kontrolujący Zamawiającego. 18. Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego informowania Zamawiającego imiennie o nieobecności na zajęciach osób skierowanych przez Zamawiającego, nie zgłoszeniu się tych osób na szkolenie lub też rezygnacji z uczestnictwa w zajęciach w trakcie ich trwania - niezwłocznie. 19. W przypadku skierowania mniejszej liczby osób na szkolenia i braku możliwości przyjęcia nowej osoby do uzupełnienia, Wykonawca zobowiązuje się zweryfikować preliminarz kosztów szkolenia stosownie do ilości osób uczestniczących w szkoleniu i przesłać go Wykonawcy. 20. Wykonawca będzie przestrzegał ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 929 z późn. zm.). 21. Wykonawca zobowiązany jest do zarejestrowania swojej instytucji szkoleniowej w internetowej bazie ofert szkoleniowych przed rozpoczęciem szkolenia dostępnej na stronie internetowej: www.inwestycjawkadry.pl i do aktualizacji w tej bazie informacji o realizowanym szkoleniu w ramach projektu nie rzadziej niż raz w miesiącu. 22. Po zakończeniu szkolenia Wykonawca prześle Zamawiającemu potwierdzenia dokonania aktualizacji informacji o szkoleniu za każdy miesiąc kalendarzowy, w którym odbywało się szkolenie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie ma obowiązku wnoszenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mgops.krotoszyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach